自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


21#
發表於 17-4-6 00:05 |只看該作者
kit2004 發表於 17-4-5 23:50
未出過一定要打針,大人出好好好辛苦的.

打水痘針?而家打都得?
係咪普通診所都有得打?


禁止訪問

積分: 1396


22#
發表於 17-4-6 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-4-6 00:49 |只看該作者
我小朋友出水痘,朋友教買蠟梅油揸患處,止痕問快謝,大人唔知用唔用得呢? 去藥房買。
,


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 17-4-6 01:26 |只看該作者
小小郭c奶 發表於 17-4-6 00:05
打水痘針?而家打都得?
係咪普通診所都有得打?
未出過一定要打.打左都有機會出不過症狀會少好多,自然冇甘辛苦.果陣我係比呀仔野到,果年係水痘高峰期,佢都有打針但出好少,幾粒咋.可憐我又唔可以唔理佢.又比佢傳染.
普通診所有得打.


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 17-4-6 01:28 |只看該作者
係邊度嘢返嚟架


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 17-4-6 01:29 |只看該作者

回覆樓主:

大家住埋同一間屋,根本避唔到水痘未發出黎已有傳染力。

彭魚腮煲粥的話,我只係煲粥時落埋d 彭魚腮一齊煲。


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


27#
發表於 17-4-6 01:30 |只看該作者
kit2004 發表於 17-4-6 01:26
未出過一定要打.打左都有機會出不過症狀會少好多,自然冇甘辛苦.果陣我係比呀仔野到,果年係水痘高峰期,佢都 ...

thxthx! 我問下樓下有冇得打先


大宅

積分: 1477


28#
發表於 17-4-6 01:53 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 23:42
佢睇左西醫但無開過喎,星期二退燒開始出在,今日睇中醫,咁聽日睇西醫可以叫72小時內嗎?
...

應該是有症狀開始計(eg出第一粒水痘、發燒等),但我也不太肯定,隻antiviral 藥 通常是用來治療生蛇的,你可問問醫生明天才食是否仍然對他的病情有幫助。


男爵府

積分: 8706

最關心BB問題熱投勳章 熱血勳章


29#
發表於 17-4-6 02:23 |只看該作者
老人家話:
惹比小朋友都係好事
早生好d
大個生又有疤又辛苦


公爵府

積分: 25625


30#
發表於 17-4-6 04:14 |只看該作者

回覆樓主:

係呀.亞女個時兩個一齊出, 佢地都唔算好辛苦.
我就辛苦d.


大宅

積分: 4076


31#
發表於 17-4-6 05:16 |只看該作者

回覆樓主:

我出第二次水痘,嗰時唔知咩事,去急症室,要我隔離留院10日,出勁多,身,手背勁大粒,好彩唔痕唔痛,宜家都隔咗年半,個身好多印,慶幸最後先出到上面,得一個白印,唔算好明顯!

醫生提我一定要打蛇針,我話我仲有15年先打得,希望唔好咁快生蛇啦!


大宅

積分: 2686


32#
發表於 17-4-6 09:38 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 23:43
點煲?食幾耐?(emoji)(emoji)

藥材舖D人會敎你,幾年前我老公出水豆我都有買嚟煲粥比我老公食!係我中醫敎我。煲咗一次。要佢食咗煲粥為止(emoji)


公爵府

積分: 26546


33#
發表於 17-4-6 10:16 |只看該作者

回覆樓主:

試下煲芫茜水畀佢沖涼


男爵府

積分: 7409


34#
發表於 17-4-6 11:18 |只看該作者
我20歲先出水痘,睇西醫後都冇謝又止唔到痕,之後媽咪帶我去睇中醫,飲咗一劑藥水痘都乾咁大半.... 所以我建議你去睇中醫


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


35#
發表於 17-4-6 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

我成 30歲都未出。。我都擔心出時會有幾辛苦


翡翠宮

積分: 76272


36#
發表於 17-4-6 11:21 |只看該作者
我未出過, 打咗針希望今世都唔好出啦


珍珠宮

積分: 34734


37#
發表於 17-4-6 11:37 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都係30歲個陣出,病到傻下傻下甘仲要發燒,放左成個禮拜假,起碼要兩個禮拜先過返正常生活(除左食藥無做其他格外野),不過佢就講勁辛苦


男爵府

積分: 5730


38#
發表於 17-4-6 13:42 |只看該作者
LoveRilakkuma 發表於 17-4-6 05:16
我出第二次水痘,嗰時唔知咩事,去急症室,要我隔離留院10日,出勁多,身,手背勁大粒,好彩唔痕唔痛,宜家 ...

出第二次?


男爵府

積分: 5730


39#
發表於 17-4-6 13:43 |只看該作者
LMCK 發表於 17-4-6 00:49
我小朋友出水痘,朋友教買蠟梅油揸患處,止痕問快謝,大人唔知用唔用得呢? 去藥房買。
...

本帖最後由 happyszesze 於 17-4-6 13:46 編輯

等我去買先


大宅

積分: 4076


40#
發表於 17-4-6 13:50 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-6 13:42
出第二次?

我4歲出第一次,所以無諗過會再出㗎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo