夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5454


21#
發表於 17-4-16 13:27 |只看該作者
mini1204 發表於 17-4-16 13:24
我隻蟹好就我,homebody, 鍾意一樣野就全力 focus落去,千載不變。
不過,
好Q悶

我都以為係千載不變,但係佢話我哋唔夾,長痛不如短痛。
但係分咗手之後,又搵我又約我食飯,唔知佢想點。我話如果佢唔係想再俾多次機會大家,不如靜下先,佢答我"唔知道"


男爵府

積分: 5454


22#
發表於 17-4-16 13:28 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-4-16 13:19
我家姐係巨蟹, 我覺得佢有要求, 又多變, 又似小朋友, 又怕悶, 佢男朋友要就佢, 應該細過佢的男人唔啱佢, 佢 ...

巨蟹座係對人有要求,但係同樣嘅要求自己都做唔到


男爵府

積分: 5965


23#
發表於 17-4-16 13:30 |只看該作者

回覆樓主:

用返佢方法對返佢 當堂無話可說
成日自打咀巴


男爵府

積分: 5454


24#
發表於 17-4-16 13:31 |只看該作者
waiman0614 發表於 17-4-16 13:30
用返佢方法對返佢 當堂無話可說
成日自打咀巴

然後佢最叻咪唔出聲唔講野囉,問題係冇解決到架


翡翠宮

積分: 79228


25#
發表於 17-4-16 13:32 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:27
我都以為係千載不變,但係佢話我哋唔夾,長痛不如短痛。
但係分咗手之後,又搵我又約我食飯,唔知佢想點。 ...

本帖最後由 mini1204 於 17-4-16 13:32 編輯

咁又不會隻隻蟹一樣既
真係千載不變難道無蟹離婚?
同埋我估又要睇自己乜星座
我係人馬,成陣風咁,所以係我點到佢佗佗檸多D


子爵府

積分: 10708


26#
發表於 17-4-16 13:32 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:25
我係雙子,我係女。
我男朋友就係巨蟹

我同過巨蟹拍拖 佢唔多就我
我feel唔到佢有幾愛我


依家另一半係天蠍
星座黎講 夾到痺
我都覺得我好屎忽鬼
控制狂(只限佢 我對其他人好隨和)
不過我控制生活方式上
返到去一定洗手 沖廁要冚蓋


男爵府

積分: 5454


27#
發表於 17-4-16 13:34 |只看該作者
mini1204 發表於 17-4-16 13:32
本帖最後由 mini1204 於 17-4-16 13:32 編輯

咁又不會隻隻蟹一樣既

我係雙子,我行動都好快,但係佢都係做佢自己果套,唔會理我


男爵府

積分: 5965


28#
發表於 17-4-16 13:35 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:31
然後佢最叻咪唔出聲唔講野囉,問題係冇解決到架

中意逃避ma
我都係雙子
真係唔太夾
好既相處方法係零溝通
未結婚既 真係好好諗清楚
死人性格唔會變


男爵府

積分: 5454


29#
發表於 17-4-16 13:37 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 13:32
我同過巨蟹拍拖 佢唔多就我
我feel唔到佢有幾愛我

Exactly,有問題嘅時候佢都唔知自己想點,我feel唔到佢有用心想令大家好

控制狂(只限佢 我對其他人好隨和)<--- 完全係呀,佢對其他人好冇所謂架,但係成日要我唔好講粗口,唔好發脾氣,唔好情緒激動,唔好呢樣唔好果樣


翡翠宮

積分: 79228


30#
發表於 17-4-16 13:38 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:34
我係雙子,我行動都好快,但係佢都係做佢自己果套,唔會理我

咁即係吾啱你
吾好理乜星座


公爵府

積分: 29759


31#
發表於 17-4-16 13:38 |只看該作者

回覆樓主:

我老公係巨蟹, 我係水瓶, 一直都係佢就我同聽我話。

本身佢脾氣好臭, 但我治到佢。所以, 我唔覺得佢有問題, 我哋相處得好好, 否則我唔會嫁。

不過, 佢係巨蟹頭, 所以溝咗啲雙子, 可能咁先夾到啩。


男爵府

積分: 5454


32#
發表於 17-4-16 13:39 |只看該作者
waiman0614 發表於 17-4-16 13:35
中意逃避ma
我都係雙子
真係唔太夾

全中呀!鍾意拖,鍾意逃避。
但係當我一心要放手嘅時候,佢又扮無嘢咁約我食飯,當初話分手嗰個又係佢,想點!


男爵府

積分: 5454


33#
發表於 17-4-16 13:39 |只看該作者
mini1204 發表於 17-4-16 13:38
咁即係吾啱你
吾好理乜星座

係呀,我哋真係唔係好夾


大宅

積分: 2527


34#
發表於 17-4-16 13:40 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:57
固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒 ...

反而固執果個係我,老公話極我都唔聽我老公有時都似訓導主任要我做野,佢有講唔該,啱聽我會做,唔啱聽就駁返佢,佢又冇乜野喎。不過我老公又冇一時一樣,佢好決斷,決定左就唔改,反而係我先一時一樣。


男爵府

積分: 5454


35#
發表於 17-4-16 13:40 |只看該作者
Wild_Lady 發表於 17-4-16 13:38
我老公係巨蟹, 我係水瓶, 一直都係佢就我同聽我話。

本身佢脾氣好臭, 但我治到佢。所以, 我唔覺得佢有問題 ...

佢六月2x号,都係巨蟹頭。
你係點治到佢架?


男爵府

積分: 5454


36#
發表於 17-4-16 13:43 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-4-16 13:40
反而固執果個係我,老公話極我都唔聽我老公有時都似訓導主任要我做野,佢有講唔該,啱聽我會做,唔 ...

我因為工作唔開心同佢講,佢就迫不及待發表佢嘅偉論,但佢嘅偉論令我好唔開心,我狂喊,佢都唔停,佢話佢同我理性分析緊。。。但我只係想有人氹下我安慰下我
要理性分析唔係係我情緒激動嘅時候黎分析囉。。


男爵府

積分: 5965


37#
發表於 17-4-16 13:45 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:39
全中呀!鍾意拖,鍾意逃避。
但係當我一心要放手嘅時候,佢又扮無嘢咁約我食飯,當初話分手嗰個又係佢,想 ...

本帖最後由 waiman0614 於 17-4-16 13:49 編輯

因為佢有D內疚
又未揾到第二個
咪揾返你囉
唔好so 佢
長痛不如短痛
佢依邊拖住你
可能另一邊溝緊女
如溝得成 未必再揾你


男爵府

積分: 5454


38#
發表於 17-4-16 13:50 |只看該作者
waiman0614 發表於 17-4-16 13:45
本帖最後由 waiman0614 於 17-4-16 13:49 編輯

因為佢有D內疚

都係既,同我講唔捨得,但又無下一步行動


公爵府

積分: 29759


39#
發表於 17-4-16 13:50 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:40
佢六月2x号,都係巨蟹頭。
你係點治到佢架?

oh, 咁呀, 莫非8字唔夾

嗯, 其實我好愛自己, 即是水瓶自私精, 格言係唔洗對男人太好, 最緊要對自己好。

只要有呢個信念, 乜星座都治到。


子爵府

積分: 10708


40#
發表於 17-4-16 14:06 |只看該作者
咁佢有咩令你留低

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo