母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3480


21#
發表於 17-4-29 13:26 |只看該作者
我坐月未返工時隔4-5個鐘可以2邊泵到180-200,中間有時會埋身俾阿女啜下,一返工奶量即刻跌咗一半,隔3-4個鐘先泵到80-120,但我都一直keep住泵,我女都就快4個月啦,一日要補1-2餐奶粉


大宅

積分: 2473


22#
發表於 17-4-29 18:16 |只看該作者
ravian 發表於 17-4-29 13:26
我坐月未返工時隔4-5個鐘可以2邊泵到180-200,中間有時會埋身俾阿女啜下,一返工奶量即刻跌咗一半,隔3-4個 ...

我而家公司泵2次。。每次2安或多d ja...bb 一日有2餐半人奶


大宅

積分: 3480


23#
發表於 17-4-29 19:52 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-29 18:16
我而家公司泵2次。。每次2安或多d ja...bb 一日有2餐半人奶

我係朝早起身同臨瞓埋身,公司泵2次,放工返到屋企又埋身/泵一次,我女一日5-6餐囉,泵得幾多就幾多


別墅

積分: 628


24#
發表於 17-4-29 22:57 |只看該作者
我都係夜晚果轉起唔到身,而家一日泵得4次,每次大概平均110ml, 要泵三次先有兩餐奶食,阿B已經三個半月啦,仲有機會多奶嗎?

我係全泵的,如果埋身餵會多d奶嗎?但阿b食左咁耐奶嘴,仲食埋身食嗎?


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo