夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3277


21#
發表於 17-4-20 22:50 |只看該作者

回覆樓主:

我會想返工多啲囉,始終女人靠自己安全感會大啲。


大宅

積分: 4406


22#
發表於 17-4-21 15:15 |只看該作者
家家有本難諗的經,以前既生活冇得同而家比較,而家想搵多小小都好困難


翡翠宮

積分: 79228


23#
發表於 17-4-21 15:26 |只看該作者
唔洗做有人養從來唔係我幸福既指標.


侯爵府

積分: 24828


24#
發表於 17-4-21 16:30 |只看該作者
bombbombbak 發表於 17-4-20 00:13
有時真係唔係好明白老一輩諗嘢。
我媽覺得,佢日日喺屋企唔使做嘢,老公養佢,做少奶奶咁,就好幸福。所以 ...

點養先?一日三餐公仔面又係養,一日一個h 袋又要養,仲要養得黎唔受氣先ok, 呢度都睇唔少ftm 幾委屈,我從來都無呢個諗法,工作上嘅自由同滿足感唔係錢可以fulfill 到,當然賺錢買花帶就最理想啦


男爵府

積分: 6304


25#
發表於 17-4-21 16:41 |只看該作者

回覆:唔洗做野老公養=幸福?

我都想下世啦!


子爵府

積分: 14606


26#
發表於 17-4-21 19:15 |只看該作者
ivycwl 發表於 17-4-20 12:54
我認同架.
如果老公有10幾萬一個, 屋企有工人,個個月有2,3萬比我使.
我做少奶真係好幸福呀.

同意到極!
如果家都用都係猛猛緊,
真係唔太理想!


男爵府

積分: 7874


27#
發表於 17-4-21 20:08 |只看該作者
fattypooh 發表於 17-4-20 00:51
其實 賺錢買花戴都唔錯

我覺得呢樣幸福過冇野do


男爵府

積分: 7481


28#
發表於 17-4-21 20:42 |只看該作者
老公有能力照顧晒生活所需,我亦有能力做d自己喜歡的工作去賺點零用錢/私己錢,就最好。
我依家都係用緊老公錢,又如何?我唔覺得被矮化,佢亦無因為咁而對我有任何意見。老公養我,我喜歡就接點freelance,唔想辛苦時,就去旅行玩下,休息下。我覺得爽喎!


大宅

積分: 1556


29#
發表於 17-4-21 21:17 |只看該作者
if you manage your family and have a good work, then go ahead.


禁止訪問

積分: 845


30#
發表於 17-4-22 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10708


31#
發表於 17-4-22 09:14 |只看該作者
我覺得養唔養係其次
最重要一齊舒服同開心


琥珀宮

積分: 191374

馬年勳章


32#
發表於 17-4-22 11:00 |只看該作者
bombbombbak 發表於 17-4-20 00:13
有時真係唔係好明白老一輩諗嘢。
我媽覺得,佢日日喺屋企唔使做嘢,老公養佢,做少奶奶咁,就好幸福。所以 ...

其實點解要話養?ftm係屋企並唔係想像中咁得閒,尤其細路仲細時,請個工人加每日補習都唔少錢啦,其實ftm都係一份工黎架


伯爵府

積分: 17775


33#
發表於 17-4-22 13:32 |只看該作者
但係宜家好多後生女仔都視有老公養,唔洗做為目標,覺得自己好幸福高人一等咁!😕
有你每一天在我身邊,活著是多好和幸福,多謝你!我愛你


別墅

積分: 755


34#
發表於 17-4-22 13:38 |只看該作者
有時我就調返轉頭轉頭諗,如果係男人想要老婆養,就係天理不容咁。但係女人要男人養,就天經地義。所以覺得總係有啲矮化女性嘅感覺。

當然你話有小朋友,媽媽全職去教養都係正常,係家庭分工姐。但我覺得奇怪既係有啲女性視比人養係幸福。

其實係咪華人社會先係咁諗呢?

(只是個人意見,我尊重不同的取態)


男爵府

積分: 6956


35#
發表於 17-4-22 15:24 |只看該作者
有時唔應該用自己把尺去量度人,根本呢啲問題係無絕對啱同錯。


大宅

積分: 1257


36#
發表於 17-4-22 17:04 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-4-22 09:06
賺錢買花帶好!
但我覺得有能力賺錢買花帶,但又無需要咁做,因為老公送咗個花園比你,仲好!
FTM (emoji) ...

本帖最後由 Fattybighead 於 17-4-22 17:12 編輯

講得好!但ftm係咪呢種值得商確,要真正的ftm先係呢種。
真正的ftm係人釘人只顧住個細的,家務煮飯通通都唔使做先係喎,要一腳踢的ftm唔比出去搵錢輕鬆!


大宅

積分: 1257


37#
發表於 17-4-22 17:14 |只看該作者
bombbombbak 發表於 17-4-22 13:38
有時我就調返轉頭轉頭諗,如果係男人想要老婆養,就係天理不容咁。但係女人要男人養,就天經地義。所以覺得 ...

唔會呀,而家大把男人想老婆養


子爵府

積分: 14832


38#
發表於 17-4-22 17:17 |只看該作者
bombbombbak 發表於 17-4-22 13:38
有時我就調返轉頭轉頭諗,如果係男人想要老婆養,就係天理不容咁。但係女人要男人養,就天經地義。所以覺得 ...

我覺得果種「幸福」是叫做「有得揀」


男爵府

積分: 5707


39#
發表於 17-4-22 19:40 |只看該作者
mini1204 發表於 17-4-20 08:57
2017年,仲討論呢個話題吾好嚇我

一種選擇和態度啫。不過把自己人生,價值,快樂,放棄自主權,要他人附予,風險極高。所謂條路自己揀,X街唔好怨。


複式洋房

積分: 151


40#
發表於 17-6-11 02:26 |只看該作者

回覆樓主

做手心向下既女人好過做手心向上,人總要有危機感,尤其係女人。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo