夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   6


男爵府

積分: 9982


21#
發表於 17-4-20 10:22 |只看該作者
有小朋友可能會浪子回頭,好似李心潔


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 17-4-20 10:23 |只看該作者
卡爾 發表於 17-4-20 10:14
全對,我都只係後悔走得太遲,男人出得一次,點會無下次,你無細路真係好彩到爆。快走,走出來就係另一片 ...

同意, 呀老爺走左, 我而家都唔知幾舒服. 留到人, 留唔到心, 有咩用, 對自己好些喇, 又唔係果 d 咩為左小朋友唔離婚.


大宅

積分: 2083


23#
發表於 17-4-20 10:36 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,你嘅心意點都好,但係你一定唔可以比佢知你好愛佢,係佢永遠嘅水泡


大宅

積分: 3843


24#
發表於 17-4-20 10:55 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

身同感受,我情況同你差不多,我老公要求俾機會,話會斷小三,要啲時間,我也沒有小朋友,雖然依家仍然一齊,不過還在考慮去留,說實際啲,因為喺香港想一個人生活並唔容易,對佢亦無以前咁愛.....


大宅

積分: 1717


25#
發表於 17-4-20 11:01 |只看該作者
其實佢俾你揀一係離婚,一係接受小3。即係唔離,個心都唔會係呢個家度啦。。。而且如果佢知你揀唔離,即係當你接受啦,咁日後只會更明目張膽同另一個一齊,到時你講咩都無用,因為自己揀,到時會更痛苦架。。。

點評

夏落特    發表於 17-4-20 22:05


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 17-4-20 11:31 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-4-20 11:32 編輯
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

你C6一而再 再而三,叫C丶上交友網丶同小三去泰國旅行⋯⋯
幾年來,你原諒完一次又一次,
我明白你見佢認哂錯,
所以原諒佢,
但現在佢要你一係接受小三丶一係離婚,
你仲唔一腳踢佢走?
佢講得呢番說話証明佢冇愛你,
你不捨得,俾佢再拖你幾年,
遲早亦為呢個小三或下一個小三拋棄你。
點解唔趁早搵過個愛你的人,
而且你C6已慣左偷食,
普通的夫妻生活對佢代表沉悶,
小三執左佢,佢亦會繼續搵食。
幸好你地冇小朋友,
唔好浪費自己時間。


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


27#
發表於 17-4-20 12:16 |只看該作者
冇小朋友一定走!你甘心成世都咁樣過嗎?不如放生自己!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


28#
發表於 17-4-20 12:26 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-4-20 10:14
無小朋友
我即走
已經一次又一次



子爵府

積分: 14972


29#
發表於 17-4-20 12:27 |只看該作者
唔甘心心態害左你。窮你一生想得到你老公嘅愛,但係你老公係唔係甘諗,好明顯唔係。如果唔係,點解小三一個接一個。


珍珠宮

積分: 32775


30#
發表於 17-4-20 12:38 |只看該作者
離唔到就唔好離,我覺得唔駛迫自己喎,離同唔離佢都係同小三一齊架啦,冇分別,不過唔等同乜都唔做

要學習情感獨立,你返黎我開心,你唔返黎我都可以過自己嘅生活。你對我好我會對你更好,你唔對我好我會自己對自己好

想要返c6個心某程度你要有一定嘅改變,因為佢而家對同你呢段關係感到厭倦

先揾返自己嘅價值,到時邊個唔要邊個都未知!


大宅

積分: 1860


31#
發表於 17-4-20 12:39 |只看該作者
當初我媽媽就係原諒我果個偷食的老豆,但一次一次比佢呃,不停挑戰佢底缐,好厚顔無恥!
最終我媽媽都係離婚,帶住兩個小孩,重新生活!
我眼見佢離開我爸後,生活一日比一日好,仲識左後父,重新擁有幸福。
記住,人生只有一次、對自己好D!放下,轉身走!前面有好野等緊你吖


男爵府

積分: 5651


32#
發表於 17-4-20 12:44 |只看該作者
為何去愛一個不愛自己的人?


子爵府

積分: 11389


33#
發表於 17-4-20 13:21 |只看該作者
賤到咁,仲有咩好留戀?為自己留點尊嚴吧!加油!


琥珀宮

積分: 152982


34#
發表於 17-4-20 13:31 |只看該作者

回覆樓主:

唔甘心定仲愛先?


禁止訪問

積分: 9141


35#
發表於 17-4-20 13:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1302


36#
發表於 17-4-20 13:41 |只看該作者
放過自己啦‥諗諗係佢出現前你係幾咁開心快活?宜家就成日以淚洗面‥比佢毀左你呢幾年已經好夠啦!唔好再將青春放係佢度加油呀!你得架!
歡迎加入電子書緣館!一齊分享你喜歡嘅文章


大宅

積分: 2083


37#
發表於 17-4-20 13:47 |只看該作者

回覆樓主:

其實連你自己都已經識講係唔甘心,所以你其實已經有答案


象牙宮

積分: 216490


38#
發表於 17-4-20 14:25 |只看該作者
即走


大宅

積分: 1761


39#
發表於 17-4-20 14:29 |只看該作者
回覆 zoooooooooo 的帖子



大宅

積分: 4232


40#
發表於 17-4-20 15:06 |只看該作者
面對現實 佢已經唔愛你
已經講到出口 '一係接受佢同小三 一係離婚' ,你唔放手佢更加得寸進尺更加睇你唔起

佢唔愛你 你要更愛你自己 點解要咁委屈
祝福你

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo