想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   14


別墅

積分: 834


21#
發表於 17-4-26 16:55 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-4-21 23:01
多謝, 大家咁話~~我都係每個月都失望, 個個月都想喊呀!! 祝你好運, 最緊要放鬆.
...

我arm arm係仁安做完輸卵管造影,真係唔係好痛,只有小小焗m feel,E生做完我都唔知,E生做完即時話就咁睇一切正常,應該無問題,報告會過幾日send比我follow嘅E生!做完成個人輕鬆曬,希望報告無事!


子爵府

積分: 11476


22#
發表於 17-4-26 16:57 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-26 16:55
我arm arm係仁安做完輸卵管造影,真係唔係好痛,只有小小焗m feel,E生做完我都唔知,E生做完即時話就咁睇 ...
太好了~~應該無事既~我都係,知道無事真係輕鬆晒呀~之前成日形住自己有問題
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


複式洋房

積分: 208


23#
發表於 17-4-26 17:57 |只看該作者
我之前都驗左,原全唔痛,但我過時太緊張,所似比個姑娘串!佢話你生仔都唔驚,你驚做檢查!我嬲嬲地串返佢……我就係無生過仔喎!跟住個醫生入來幫我做,好在佢好好多,好細心!佢用D溫水開滴露抹,我外陰再放夾,再放管打D水液入去,全程醫生都有港做緊D咩,所似我都好請楚過程。最後姑娘比左塊M巾同紙巾我,去到更衣室都未著好褲D水已流出來,個肚有少少好似作M到禁一陣就無事!(所以大家記得帶M巾)

點評

jayk_1030    發表於 17-4-26 18:00


別墅

積分: 834


24#
發表於 17-4-26 18:15 |只看該作者
ankileung 發表於 17-4-26 17:57
我之前都驗左,原全唔痛,但我過時太緊張,所似比個姑娘串!佢話你生仔都唔驚,你驚做檢查!我嬲嬲地 ...

你個姑娘咁ga...不過好彩係通無事!希望我同你一樣,等仁安過幾曰再打比我講報告!其實做影真係唔太痛,我比之前jm嚇到仲好驚,其實E生真正做,我估只有幾分鐘,過程十分快,幸好我個E生手勢好好,每做一個動作都話比我知,又講唔好意思,可能陣間你會有啲痛!所以感覺良好,姑娘又會好體貼,問你凍唔凍,m巾都準備埋!不過講真,做完這個檢查,成個人輕鬆了

點評

jayk_1030    發表於 17-4-26 19:27


大宅

積分: 2646


25#
發表於 17-4-28 22:41 |只看該作者
我果陣做完第二個cycle就
聽講做完後果三個cycle係黃金期!祝樓主好運又好孕


別墅

積分: 834


26#
發表於 17-4-28 22:49 |只看該作者
jenjen1111 發表於 17-4-28 22:41
我果陣做完第二個cycle就
聽講做完後果三個cycle係黃金期!祝樓主好運又好孕
...

恭喜你呀請問你未造影前試左幾耐呀?希望我好似你咁好孕


子爵府

積分: 11476


27#
發表於 17-4-28 23:00 |只看該作者
jenjen1111 發表於 17-4-28 22:41
我果陣做完第二個cycle就
聽講做完後果三個cycle係黃金期!祝樓主好運又好孕
...
多謝你呀~~我做完知到無事都放鬆晒, 了左件心事. 希望下cycle 成功啦
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


大宅

積分: 2646


28#
發表於 17-4-28 23:01 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-28 22:49
恭喜你呀請問你未造影前試左幾耐呀?希望我好似你咁好孕

我試左差唔多兩年喇
一路都唔太想做hsg因為聽講好痛
但行到最後真係搵唔到原因所以醫生就寫紙比我去做
做完痛到我pk呀
但第二個cycle就中左
痛一陣都抵
你加油呀祝你好孕


別墅

積分: 834


29#
發表於 17-4-28 23:07 |只看該作者
jenjen1111 發表於 17-4-28 23:01
我試左差唔多兩年喇
一路都唔太想做hsg因為聽講好痛
但行到最後真係搵唔到原因所以醫生就寫紙比我去做

多謝你回覆,我都試就快1年半,又係一切正常,所以決定做輸卵管檢查,我都唸左好耐先做因為好怕痛,我前幾曰做完E生即時講左話應該正常,報告幾日後才有,希望我好似你咁快啲有好消息


大宅

積分: 2343


30#
發表於 17-4-29 08:17 |只看該作者
我都月中day7去做左,唔痛+兩邊通的
但到今日day23都未排卵,體溫無升
請問有無JM知有無關係呀?平時cycle30-35


複式洋房

積分: 274


31#
發表於 17-4-29 10:25 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-26 18:15
你個姑娘咁ga...不過好彩係通無事!希望我同你一樣,等仁安過幾曰再打比我講報告!其實做影真係唔太痛,我 ...

仁安係男醫生定女醫生做檢查架?


別墅

積分: 834


32#
發表於 17-4-29 10:34 |只看該作者
Jcyli 發表於 17-4-29 10:25
仁安係男醫生定女醫生做檢查架?

造影E生有男有女,唔一定ga,我嗰個係男E生,感覺溫柔啲,經常同我講唔好意思,可能會有啲痛等...其實真係不太痛,如果1年都未有真係可以check下,因為聽好多jm都係check完無耐bingo


複式洋房

積分: 274


33#
發表於 17-4-29 10:59 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-29 10:34
造影E生有男有女,唔一定ga,我嗰個係男E生,感覺溫柔啲,經常同我講唔好意思,可能會有啲痛等...其實真係 ...

我都book 左仁安,不過佢話個日得男醫生。擔心有啲尷尬,同埋驚會好痛(emoji)


別墅

積分: 834


34#
發表於 17-4-29 11:18 |只看該作者
Jcyli 發表於 17-4-29 10:59
我都book 左仁安,不過佢話個日得男醫生。擔心有啲尷尬,同埋驚會好痛(emoji)
...

我做個E生叫Simon,唔記得性乜,過程最多得3-4分鐘,佢就做完啦,好快,鴨咀有小小唔舒服,放波加藥水我無感覺,係差不多完之前我有10秒肚比較痛,但可以接受到,跟住佢話做完啦,我仲話「做完啦」?姑娘話係呀!所以真係好快!我不停同自己講,我要生BB,我要生BB,所以就咁捱過左!你都得ga


別墅

積分: 834


35#
發表於 17-4-29 11:19 |只看該作者
Jcyli 發表於 17-4-29 10:59
我都book 左仁安,不過佢話個日得男醫生。擔心有啲尷尬,同埋驚會好痛(emoji)
...

E生同病人,再加2個姑娘係度,不會監尬


複式洋房

積分: 274


36#
發表於 17-4-29 11:26 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-29 11:18
我做個E生叫Simon,唔記得性乜,過程最多得3-4分鐘,佢就做完啦,好快,鴨咀有小小唔舒服,放波加藥水我無 ...

謝謝你呀。 為左生bb 我會捱過既 :mother:
希望可以快啲搵出一路唔成功既原因


別墅

積分: 834


37#
發表於 17-4-29 23:36 |只看該作者
kpt411 發表於 17-4-29 08:17
我都月中day7去做左,唔痛+兩邊通的
但到今日day23都未排卵,體溫無升
請問有無JM知有無關係呀?平時cycle3 ...

我cycle 26-28 days,平時day 13-15排,我今日day 12排卵陽,比平時早左深色,應該快排卵了!
myimage.jpg


複式洋房

積分: 116


38#
發表於 17-4-29 23:44 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-29 11:18
我做個E生叫Simon,唔記得性乜,過程最多得3-4分鐘,佢就做完啦,好快,鴨咀有小小唔舒服,放波加藥水我無 ...

今日剛照完,真係唔痛吖!驚咗咁多日,一直都係抱住“我要生baby”嘅信念支持自己(emoji)
好彩,只係用鴨咀時有啲唔舒服,傍邊姑娘一直安慰我同我講嘢,咁……就搞掂了,之後係兩邊間中酸一下咁,都ok。希望下星期報告出嚟係無問題喇!
如果咁好呢個cycle bingo埋就好了(emoji)


別墅

積分: 834


39#
發表於 17-4-29 23:56 |只看該作者
lalakiki886 發表於 17-4-29 23:44
今日剛照完,真係唔痛吖!驚咗咁多日,一直都係抱住“我要生baby”嘅信念支持自己(emoji)
好彩,只係用鴨 ...

叻叻!我覺得我地都好努力,其他交比過天E生有無話比你知通唔通?祝早日好孕


複式洋房

積分: 116


40#
發表於 17-4-30 00:56 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-29 23:56
叻叻!我覺得我地都好努力,其他交比過天E生有無話比你知通唔通?祝早日好孕
...

我無問吖……只好等睇報告喇!
祝大家都好孕快來

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo