母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 542


21#
發表於 17-4-27 02:50 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-26 22:25
我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?
...

我一路泵一路按
同埋飲粟米鬚水
你可以上網睇功效同點整
粟米鬚藥材舖有賣


複式洋房

積分: 338


22#
發表於 17-4-28 23:39 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-22 16:54
今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒

我都係ftm泵媽:mother:女女出世到宜家6個月都唔肯埋身而且長期厭奶,一啜到有奶就喊,搵母乳姑娘都搞唔掂,叫我泵出黎。
我覺得泵出黎勁方便、又可以一路喂奶一路泵、拖地煮飯洗碗抱b都可以一齊做,而且又快介夜奶又唔駛密密食又可以知佢食幾多
其實唔埋身都可以同bb好親密 我女好多時都係一路伏喺我心口用樽喂我又一路泵 其實咪一樣都係飲媽媽奶


複式洋房

積分: 338


23#
發表於 17-4-28 23:43 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-26 22:25
我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?
...

我好定時泵,一分鐘都唔遲得。我女6個月大淨係試過塞一次,因為個女介左夜奶以為自己都可以介所以無泵到先塞。我反而見到好多埋身食一個月塞幾次


別墅

積分: 950


24#
發表於 17-4-29 07:18 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-28 23:43
我好定時泵,一分鐘都唔遲得。我女6個月大淨係試過塞一次,因為個女介左夜奶以為自己都可以介所以無泵到先 ...

媽媽可能天生乳腺條件好。我啱啱上奶已經塞塞得啦(emoji)


複式洋房

積分: 338


25#
發表於 17-4-29 07:36 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-29 07:18
媽媽可能天生乳腺條件好。我啱啱上奶已經塞塞得啦(emoji)

試下兩個鐘泵一次


別墅

積分: 950


26#
發表於 17-4-29 09:15 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 07:36
試下兩個鐘泵一次

好(✪▽✪)


複式洋房

積分: 338


27#
發表於 17-4-29 11:02 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-29 09:15
好(✪▽✪)

我自己就跟住個女既食奶時間泵


別墅

積分: 950


28#
發表於 17-4-29 14:57 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 11:02
我自己就跟住個女既食奶時間泵

我都系,時間跟到,不過量就差D,哈哈


大宅

積分: 2154


29#
發表於 17-4-29 23:08 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 07:36
試下兩個鐘泵一次

醫院的母乳顧問建議每3小時泵一次,俾個胸休息下~

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo