立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 542
woodyniu 發表於 17-4-26 22:25 我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢? ...
複式洋房
積分: 338
daigatse 發表於 17-4-22 16:54 今胎第二胎 BB Day15 一直試埋身都好抗拒
積分: 950
GiselleMami 發表於 17-4-28 23:43 我好定時泵,一分鐘都唔遲得。我女6個月大淨係試過塞一次,因為個女介左夜奶以為自己都可以介所以無泵到先 ...
woodyniu 發表於 17-4-29 07:18 媽媽可能天生乳腺條件好。我啱啱上奶已經塞塞得啦(emoji)
GiselleMami 發表於 17-4-29 07:36 試下兩個鐘泵一次
woodyniu 發表於 17-4-29 09:15 好(✪▽✪)
GiselleMami 發表於 17-4-29 11:02 我自己就跟住個女既食奶時間泵
大宅
積分: 2154
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy