夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 231


21#
發表於 17-5-3 07:55 |只看該作者
慣左身邊有老公陪訓


大宅

積分: 1065


22#
發表於 17-5-21 22:20 |只看該作者
我以前都係咁,不過日子耐左之後開始冇咁敏感,唯有迫自己訓,或者煲劇囉,有陣時啲嘢都冇辦法!我老公連自己去邊都唔講....


男爵府

積分: 7034


23#
發表於 17-5-22 12:19 |只看該作者
michellelee7677 發表於 17-5-21 22:20
我以前都係咁,不過日子耐左之後開始冇咁敏感,唯有迫自己訓,或者煲劇囉,有陣時啲嘢都冇辦法!我老公連自 ...

其實我都信,習慣左就唔會瞓唔到。男人迫我們練成的,不要改變他,不要阻止他,只可以改變自己


大宅

積分: 1065


24#
發表於 17-5-22 12:19 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-5-22 12:19
其實我都信,習慣左就唔會瞓唔到。男人迫我們練成的,不要改變他,不要阻止他,只可以改變自己
...

絕對認同,唔好去改變人,反而要改變自己,不斷進步!


大宅

積分: 4174


25#
發表於 17-6-3 18:26 |只看該作者
我都係習慣咗,習慣佢攬住瞓。佢一夜返,我就成晚囉囉攣瞓唔到好辛苦


大宅

積分: 3414


26#
發表於 17-6-3 23:33 |只看該作者
可能我C6成日都要出trip我習慣咗
就算佢同朋友食飯夜咗我都會自己攬公仔瞓先


洋房

積分: 66


27#
發表於 17-6-3 23:39 |只看該作者
回覆 happylife1210 的帖子

我都係, 老公一星期有1-2晚夜返, 慣左唔等, 大家都無咁大壓力.


男爵府

積分: 6900


28#
發表於 17-6-4 10:42 |只看該作者
我次次都會唔中意佢同frd飲野,唔系怕佢做錯事,系好討厭佢飲多左,半醉對身體唔好好


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 17-6-4 10:58 |只看該作者

回覆樓主:

老公份工有時要overnight
隔離少左個人 係會唔自然 碌來碌去 煎魚 眼光光

正常冇左拆天鼻寒聲應該會訓得更好先岩


男爵府

積分: 7034


30#
發表於 17-6-4 20:51 |只看該作者
momoakira 發表於 17-6-4 10:58
老公份工有時要overnight
隔離少左個人 係會唔自然 碌來碌去 煎魚 眼光光

我c6又係好大鼻寒,他開夜我又尤其好瞓哈哈

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo