夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 2807


21#
發表於 17-5-12 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wingwing2009 於 17-5-12 09:01 編輯

我覺得有左小朋友後反而可以維持佊此既心靈維繫,不要覺得有左小朋友後被冷落,只係大家都將個focus 去左小朋友度啫。

我地仲會出街拖手,每日會抽時間一齊食早餐,每日工作時間3個電話式溝通(由拍拖開始呢個習慣)只係現代科技發達,各自玩手機既時間確實多左既。

(我跟老公結婚20年了,連相識拍拖30年。)


大宅

積分: 1178


22#
發表於 17-5-12 19:02 |只看該作者
littlegirlng 發表於 17-5-12 08:49
我老公都會耐疚放下小朋友同我去旅,所以我地都有3年無2個人去旅行,我只係同朋友去,或同佢一家去,有一次 ...

如果雙方都同一想法,其實婚姻就可以細水長流行落去


大宅

積分: 4138


23#
發表於 17-5-12 23:42 |只看該作者
回覆 lingpigbb 的帖子

我都覺得我同老公是partner


大宅

積分: 1178


24#
發表於 17-5-18 19:05 |只看該作者
siujanjan 發表於 17-5-11 19:54
去澳門我c6都會話唔抵,確實係貴嘅。咁安排到二人行嗎?我easter同老公去韓國4日,真係幾開心。
...

昨日同事搶1蚊機票成功買到,咁我米send d資料比我c6, send完完全0反應


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


25#
發表於 17-5-18 19:51 |只看該作者
mikiki531 發表於 17-5-18 19:05
昨日同事搶1蚊機票成功買到,咁我米send d資料比我c6, send完完全0反應
...

去邊? 老公鐘意去邊度?


複式洋房

積分: 267


26#
發表於 17-5-18 20:58 |只看該作者
哎 結左婚點都要靠雙方維繫感情既 單方面維繫會感覺到好累 冇意思。有咩都要攞出來傾..


複式洋房

積分: 315


27#
發表於 17-5-19 22:18 |只看該作者

回覆樓主:

結左婚真係好需要雙方嘅溝通。我同我老公就係好少溝通,連自己唔開心都唔會講,所以一嘈交就好大獲。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo