夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1006


21#
發表於 17-5-8 07:42 |只看該作者
錯左一次,不可再錯,轉工吧!


大宅

積分: 2881


22#
發表於 17-5-8 09:02 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

小三就小三喇, 人地兩公婆關係點, 又關你老友咩事? 更不明白點解你開post, 令人可疑


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


23#
發表於 17-5-8 09:57 |只看該作者
做小三梗係美化自己、醜化人地架啦
仲有咩好講


子爵府

積分: 10792


24#
發表於 17-5-8 10:34 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

樓主,其實你都不用開post問都知答案,如果你個小三朋友不是同老闆上床是同你老公上床,甘你仲會唔會覺得你朋友無問題。


翡翠宮

積分: 85854

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 17-5-8 12:37 |只看該作者
被老公拋棄大婆攬孩子跳樓的慘劇,叫你朋友三思!!
自由太多會令世人失去平衡


珍珠宮

積分: 30221


26#
發表於 17-5-8 13:41 |只看該作者
Winter.Yiu 發表於 17-5-7 23:00
回覆 kongwumiao 的帖子

人哋兩公婆咩事都好,一日係人哋老公都唔好搞人啦!錯一次仲唔夠呀?賴酒精影響已 ...

咪係,賤男有得食,實食,做送上門免費餐,做女人為乜要咁下賤吖?抬得起頭做人嗎?以為自己是唯一的緍外情人?事實是其中一個緍外床伴,但free of charge! 小心性病及大肚吧!


大宅

積分: 1698


27#
發表於 17-5-8 13:47 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:44
但是份工真是在經濟上幫到我老友,我覺得我老友有點心動,不自覺做左小三。 ...

你唔好支持她呢個行為,係害左她...
傷害左人地一個家庭
有呢個sp , 點會肯同老婆修補關係
將心比心,你係女人,明白的


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 17-5-8 14:10 |只看該作者
就咁睇, 明顯你朋友已經覺得自己被正室優勢
又多多籍口去維持呢個關係
一句講哂, 賤小三


大宅

積分: 1715


29#
發表於 17-5-8 14:10 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-8 02:30
無端端同上司飲酒?
孤男寡女?
根本係姣婆遇上脂粉客,
咪係,唔通佢會話我同老婆好恩愛架,我好愛我個屋企同老婆仔女架,我當你sp玩下架咋。。。唔通咁講咩,梗係話有問題好唔開心,好在有你陪我傾下計,陪下陪下陪上床架啦!鋪晒路咪令你覺得"不自覺地“做咗小三囉!!


侯爵府

積分: 24385


30#
發表於 17-5-8 14:15 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

建議?就是唔好再同上司搞埋一齊,無結果既


伯爵府

積分: 19137


31#
發表於 17-5-8 14:22 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

轉工,酒醉三分醒,好多時候自己都係清醒,定還係自願


子爵府

積分: 12169


32#
發表於 17-5-8 18:02 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

酒醉都有三分醒,你朋友只是想找人支持她的不小心,別人家庭關係怎樣都不是犯錯的原因。她矛盾只是在想如何合理繼續下去,大部分出軌的情節都一樣。你聽了就忘記吧!你朋友自然懂得作何選擇。己所不欲 勿施於人這個道理可以讓你只聽不發表任何意見。因為人生是自己的,選擇的後果如何也只有當事人自己去承受。
mc <()>


侯爵府

積分: 22824


33#
發表於 17-5-8 18:07 |只看該作者
由佢自己煩飽去, 你借耳仔俾佢就夠, 記住你唔係社工.


大宅

積分: 1698


34#
發表於 17-5-8 18:43 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 17-5-8 10:34
樓主,其實你都不用開post問都知答案,如果你個小三朋友不是同老闆上床是同你老公上床,甘你仲會唔會覺得 ...

我都好想知樓主點答....


大宅

積分: 1632


35#
發表於 17-5-8 19:12 |只看該作者
MaEleven 發表於 17-5-8 09:02
小三就小三喇, 人地兩公婆關係點, 又關你老友咩事? 更不明白點解你開post, 令人可疑
...

通常我朋友=我


彩鑽殿

積分: 609914

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


36#
發表於 17-5-8 21:00 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

朋友未婚?


禁止訪問

積分: 845


37#
發表於 17-5-8 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9847


38#
發表於 17-5-8 21:27 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...
飲酒壯膽,無lala點會去飲酒又會話比你知分房訓,只可以話狗男女,但男歡女愛無計,個男人搞三搞四ok. 但因為佢搞到人頭家,佢呢d業佢第時要受返


大宅

積分: 1990


39#
發表於 17-5-8 23:05 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:44
但是份工真是在經濟上幫到我老友,我覺得我老友有點心動,不自覺做左小三。 ...

即係話因為錢途,明知人地有老婆仔女,都同人飲酒,同人上床。
如果無心,如果對象係八兩金,我相信你朋友幾醉都唔會上到床,都先唔講會唔會同佢飲酒。


大宅

積分: 3028


40#
發表於 17-5-8 23:43 |只看該作者
kongwumiao 發表於 17-5-7 22:37
前幾天,我老友跟我煩心講,距與距上司發生左關系 ,因為酒精問題,請問各位有無好的建議?事因男上司是老 ...

本帖最後由 s7824 於 17-5-8 23:47 編輯

你要問問你朋友想點喎⋯⋯ 搶人老公? 做人小三? 定離開呢趟混水?

如果佢要搶人老公,佢就要做後母,到時做左正室,男人又去搵小三,佢得唔得?

如果佢要做小三,呢世都冇結果,玩左10 年8 年,人老珠黃,個男人又有小四,佢又嫁唔出,佢又得唔得?

當 one night stand 算,搵過個單身男人拍拖結婚,會唔會合理啲呢?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo