夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79228


21#
發表於 17-5-11 09:40 |只看該作者
你會唔會媽寶得滯?
自己要學識處理; 咩都阿媽我係佢我都覺得煩, 成日一屋都係人

你同你奶奶關係又如何? 如果你睇唔順眼你奶奶; 佢睇唔順眼你阿媽亦是理所當然.


侯爵府

積分: 24127


22#
發表於 17-5-11 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

已經有工人怕咩搞掂?
工人梗係自己教!
點解咩都要阿媽幫手?
而家你都係bb阿媽,請你學習長大,有邊個新手媽媽唔係邊學邊做,真係唔好咩都靠阿媽啦,長此落去會令人生厭。


琥珀宮

積分: 152982


23#
發表於 17-5-11 13:12 |只看該作者
如果外母變99,新抱唔鍾意99幫手湊住得近,唔知個新抱小唔小器呢?


別墅

積分: 936


24#
發表於 17-5-11 14:11 |只看該作者
ps1314 發表於 17-5-11 02:59
租近即係租幾耐?
如果是一兩年的話, 妳老公有壓力唔鐘意都有原因的
妳爸媽可否隔日過來幫妳手呀?
遲D我會返工,日日帶仔過去媽度或媽過來都好唔方便。嗎知道㗎,C6返工我自己一個係屋企時先會過來幫手。C6放工後可以唔係我屋企㗎。C6要返工就大安旨意話自己臭返,乜叫自己臭,係我自己臭。唔係佢。


別墅

積分: 936


25#
發表於 17-5-11 14:20 |只看該作者
yllau 發表於 17-5-11 03:31
邊個岩邊個唔岩都好,既然你c6唔鐘意,無謂搬近d,否則只會令你c6條氣更唔順,更唔妥你媽,從而影響埋你夫 ...
我細個都係住婆婆好近,我全家人嘅小朋友都係婆婆臭。就算唔臭都想一家人住得方便近D。到時我返工時間可能係日夜顛倒。日日帶B過去咁遠大家都辛苦。如果我遲D先叫媽搬,都好需下。佢都好大犧牲好辛苦。


別墅

積分: 936


26#
發表於 17-5-11 14:33 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-5-11 13:12
如果外母變99,新抱唔鍾意99幫手湊住得近,唔知個新抱小唔小器呢?
留係屋企嗰個係我當然我選擇啊媽幫手。如果老公係留係屋企嗰個,我返工我一樣會比佢選擇邊個幫手。佢自己臭嘅,選擇啊媽我會明白。


別墅

積分: 936


27#
發表於 17-5-11 14:39 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-11 09:40
你會唔會媽寶得滯?
自己要學識處理; 咩都阿媽我係佢我都覺得煩, 成日一屋都係人
我同99無特別問題。只係我係留係屋企嗰個佢返左工,我會選擇啊媽。掉返轉佢自己stay home 嗰都會選擇佢啊媽。


伯爵府

積分: 18628


28#
發表於 17-5-11 14:49 |只看該作者
真係人夾人緣,有時就算冇發生咩事都好,就係唔鐘意對方……我哥都唔係咁鐘意佢外母,我同我呀媽都唔知點解。
點都好,唔好樣樣撐咁行,始終你老公先係陪你到老個個……


翡翠宮

積分: 79228


29#
發表於 17-5-11 15:08 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-11 14:39
我同99無特別問題。只係我係留係屋企嗰個佢返左工,我會選擇啊媽。掉返轉佢自己stay home 嗰都會選擇佢啊 ...

你可以試下說服佢
不過撑到行咪盞大家無癮
仔佢有份,屋企佢有份,吾係佢揍就無權講野,因住佢以後都吾講野,咁你仲驚過佢。


子爵府

積分: 13026


30#
發表於 17-5-11 15:15 |只看該作者
假如大家都企硬,問題永遠都解決唔到。總有一方要妥協先可以解決問題...

不如盡快教好個工人仲好,你阿媽咪唔使成日上來...唔喜歡外母就佢做咩都唔喜歡,不要以為可以改變到佢

坦白講,你自己加工人應該攪得掂,遲D要返工,就好難講


珍珠宮

積分: 38494

減齡達人勳章


31#
發表於 17-5-11 15:20 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-11 14:33
留係屋企嗰個係我當然我選擇啊媽幫手。如果老公係留係屋企嗰個,我返工我一樣會比佢選擇邊個幫手。佢自己臭 ...

個b係你湊,但唔係大晒架!頭家,個bb你老公都有份架!

打個比喻,唔通一個家庭主婦,就冇權作出要求,因老公付責搵錢,所以個家庭主婦係食老公,住老公?

其實已經不止一個jm 答你,你有問題,成日話你細個係婆湊打,又如何?每個家庭都不同,你覚得啱嗰套,唔等如你老公覚得啱。

但你亦慳持己見,又可必開post 問,多此一舉呢?
唔啱聽唔使同我爭論,我呢啲路人甲,並冇意引起駡戰


瑪瑙宮

積分: 139675


32#
發表於 17-5-11 15:41 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-11 14:39
我同99無特別問題。 ...

你又唔同 99 住, 你 99 又唔係成日黎你屋企, 你梗無問題喇.


別墅

積分: 936


33#
發表於 17-5-11 15:45 |只看該作者
Rilakkuma312 發表於 17-5-11 15:15
假如大家都企硬,問題永遠都解決唔到。總有一方要妥協先可以解決問題...

不如盡快教好個工人仲好,你阿媽 ...
就係好快要返工。到時我日日帶佢啊媽度山長水遠,啊媽過來又麻煩。為左老公一句我就要辛苦啊媽辛苦我自己?C6有無體諒我?


水晶宮

積分: 65733


34#
發表於 17-5-11 15:50 |只看該作者
有工人幫手,自己咪學下囉。你老公都吾尊重你父母,你仲要佢地搬近你,又要人地俾空間你地,成個世界為圍住你轉咩。你要有life, 你父母都要有life 啦。佢地life 斷估都少過你地,做乜要佢地甘辛苦。仲要睇你老公面色。好女兩頭瞞,瞞吾過自己扛起,老公無理或無禮對父母,就爆佢囉。屋企縱都要識分尊卑禮貌架,讀書除了長知識外仲係要明理和學做人。


子爵府

積分: 13026


35#
發表於 17-5-11 15:53 |只看該作者
回覆 Magic_mirrorz 的帖子

道理是係你到,是否可以解決問題?
你叫阿媽搬近D,有幾近?唔會是樓上樓下定隔離座?

有工人,教識佢餵奶換片應該不會太難ma...點解仲要日日攞BB去你阿媽到?

通常只是無工人的在職媽媽先會咁做


別墅

積分: 936


36#
發表於 17-5-11 15:54 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-11 15:41
你又唔同 99 住, 你 99 又唔係成日黎你屋企, 你梗無問題喇.
我大肚嗰時同6299住左七八個月。我都好識做。而家只係坐月一兩個月係我爸媽度住住先。來緊就搬新屋。我媽都唔係一齊住。只係同我爸搬近D大家有個照應。就算佢地來嗰時C6都只係返緊工。


別墅

積分: 936


37#
發表於 17-5-11 15:58 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 17-5-11 15:50
有工人幫手,自己咪學下囉。你老公都吾尊重你父母,你仲要佢地搬近你,又要人地俾空間你地,成個世界為圍住 ...
佢就係簡單相處都唔識。對佢爸嗎唔會,對我爸嗎就看唔順眼咁。其實我媽都係幫我地姐,佢唔appreciate仲要比面色,我好灰心。媽得我一粒女更係想近D大家有個照應。抱孫咁開心,又想幫輕下我。如果遠,我需要佢幫倒時仲辛苦!


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 17-5-11 15:58 |只看該作者
lingfu 發表於 17-5-11 08:53
搞笑,如果成件事變為婆媳
一班人又會唔同講法嫁啦
老公想有私人空間都有問題? ...
呢單變左婆媳糾紛,講既野會100%相反,講到最後要同99反檯,要爆99等佢知驚,唔俾孫99見


別墅

積分: 936


39#
發表於 17-5-11 16:01 |只看該作者
Rilakkuma312 發表於 17-5-11 15:53
回覆 Magic_mirrorz 的帖子

道理是係你到,是否可以解決問題?
工人信唔過,無sense,唔識判斷亦唔係自己人。親人先最信得過,工人可以幫輕我同啊媽(特別我返工嗰時)搬近係隔離屋苑。


別墅

積分: 936


40#
發表於 17-5-11 16:03 |只看該作者
mickey2013 發表於 17-5-11 15:58
呢單變左婆媳糾紛,講既野會100%相反,講到最後要同99反檯,要爆99等佢知驚,唔俾孫99見 ...
我要同99反?我唔係咁嘅人,我好識做,希望大家開心。咁樣真係幫到?定會反感

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo