自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   38


禁止訪問

積分: 27698


21#
發表於 17-5-12 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10113


22#
發表於 17-5-12 15:44 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-12 09:04
我用緊,我連28cm闊+都幾深既pan都掉到入去洗

放完後重可以放碗碟嗎?


男爵府

積分: 9719

醒目開學勳章


23#
發表於 17-5-12 16:03 |只看該作者
用咗4年,而家冇咗佢唔得
:-P  :-P  :-P


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


24#
發表於 17-5-12 22:12 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-12 15:44
放完後重可以放碗碟嗎?

可以,先放碗碟,煎pan放最頂,一次過洗曬


子爵府

積分: 10113


25#
發表於 17-5-12 22:18 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-12 22:12
可以,先放碗碟,煎pan放最頂,一次過洗曬

好吸引 好想裝
係香港買嗎?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


26#
發表於 17-5-12 23:32 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-12 22:18
好吸引 好想裝
係香港買嗎?

香港嫁,不過要約師傅上黎睇下裝唔裝到,西門子對出入水位,同擺放位置要求好嚴格嫁,睇完覺得裝唔到就唔比你買嫁喇


子爵府

積分: 10113


27#
發表於 17-5-13 00:14 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-12 23:32
香港嫁,不過要約師傅上黎睇下裝唔裝到,西門子對出入水位,同擺放位置要求好嚴格嫁,睇完覺得裝唔到就唔 ...

咁嚴架
香港買大概幾錢丫?包安裝?


大宅

積分: 2926


28#
發表於 17-5-13 02:16 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-12 22:12
可以,先放碗碟,煎pan放最頂,一次過洗曬

請問你每次會洗多少碗碟? 是否用長洗程式? 落多少洗碗液 ?因為我洗完個煎pan仲油油地 ,連不銹鋼夾都油油地………… 唔知原因點解 ……因為我係新手用的


大宅

積分: 1655


29#
發表於 17-5-13 10:59 |只看該作者
本帖最後由 Emilyll423 於 17-5-13 11:02 編輯

我用緊細s ,但係預備轉大S或者大M,考慮中,因為想轉大機我拆晒廚房啲廚櫃再整過☺️現在洗一機碗碟,筲箕,再洗多一機鑊同鑊蓋,鑊摌😜


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


30#
發表於 17-5-13 15:30 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-13 00:14
咁嚴架
香港買大概幾錢丫?包安裝?

網上睇出面賣緊4千左右,我果部係bk送
好似唔使安裝費,係如果需要加長水喉就要比附加費(幾百)


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 17-5-13 15:47 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-11 23:02
有無意見,大家交流吓,好似比較小有人提及,Thank you!

我用座地西門子,洗碗碟機同洗衣機簡直一樣重要,我連抽氣扇都放入去洗(當然唔係同碗碟一機),超乾淨又方便。
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


32#
發表於 17-5-13 15:48 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-13 02:16
請問你每次會洗多少碗碟? 是否用長洗程式? 落多少洗碗液 ?因為我洗完個煎pan仲油油地 ,連不銹鋼夾都油 ...

本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好似係)就洗完,我用ecover 半粒就已經洗得好乾淨,洗好油既野例如焗完雞翼、烤雞既爐架,油林林果d就落一粒



myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2926


33#
發表於 17-5-13 15:52 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 1:15(好似係)就洗完,我用ecover 半粒就已經洗得好乾淨,洗好油既 ...

Ok 我再試吓先, thank you!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


34#
發表於 17-5-13 15:53 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-13 02:16
請問你每次會洗多少碗碟? 是否用長洗程式? 落多少洗碗液 ?因為我洗完個煎pan仲油油地 ,連不銹鋼夾都油 ...

無大煎pan就洗到呢堆,多位d,呢度兩個細煎pan,7隻杯,大、中焗碟,長碟,一堆碟同餐具,其實仲有個篩基漏左影
myimage.jpg


大宅

積分: 2926


35#
發表於 17-5-13 15:57 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:53
無大煎pan就洗到呢堆,多位d,呢度兩個細煎pan,7隻杯,大、中焗碟,長碟,一堆碟同餐具,其實仲有個篩基漏 ...

ecover 清洗劑你都係 iherb order 嗎?仲有幾耐要洗吓部機呀?同清潔液可用邊款呀?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


36#
發表於 17-5-13 19:25 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-13 15:57
ecover 清洗劑你都係 iherb order 嗎?仲有幾耐要洗吓部機呀?同清潔液可用邊款呀?
...

係iherb 訂呀,平過香港買好多,我只用左部機3個月,未大洗過部機啊


伯爵府

積分: 15572


37#
發表於 17-5-13 19:34 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-11 23:02
有無意見,大家交流吓,好似比較小有人提及,Thank you!

流毛 我都諗緊大P定小S


大宅

積分: 2926


38#
發表於 17-5-13 20:16 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 19:25
係iherb 訂呀,平過香港買好多,我只用左部機3個月,未大洗過部機啊

iherb 你訂黄色盒 45粒嗰隻嗎?


大宅

積分: 2926


39#
發表於 17-5-13 20:18 |只看該作者
fitfit@fatfat 發表於 17-5-13 19:34
流毛 我都諗緊大P定小S

大 P 香港有售嗎?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


40#
發表於 17-5-13 20:27 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-13 20:16
iherb 你訂黄色盒 45粒嗰隻嗎?

我買呢個,黃色都買過,有柚子味的,不過洗碗用無味好似好d,所以大量入左藍色呢隻
myimage.jpg

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo