夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 591


21#
發表於 17-5-14 16:09 |只看該作者
Hahamc 發表於 17-5-14 14:13
我覺得兩公婆真係唔好一齊做野
日對夜對公私難分,不如自己揾其他工做
我朋友原本同老公一齊搞公司係老闆, ...

我既位置唔容易搵到人做。一來我一人兼數職,請兩個人代我一個位唔化算;二來有些我要處理既事係要用我身份先做到


別墅

積分: 591


22#
發表於 17-5-14 16:10 |只看該作者
hamsterma 發表於 17-5-14 15:13
拍拖個陣係米都係甘樣?定還係結左婚先甘

我地結左婚幾年先一齊工作,佢一向都唔係温柔體貼既男人,但而家既態度越來越差


別墅

積分: 591


23#
發表於 17-5-14 16:18 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-14 16:01
可吾可以你另外揾工?
佢能力吾夠,自己一定知,可能在公在私,對住你都自卑。。。
...

初時一齊做野已經好多拗撬,那時候想過出去搵工。不過公司仲有另一個partner,也要向人交代,唔想人地覺得我地唔成熟


別墅

積分: 752


24#
發表於 17-5-14 17:17 |只看該作者

回覆樓主:

兩公婆,日對夜對,好易出事


男爵府

積分: 9847


25#
發表於 17-5-14 17:24 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-13 23:25
我同老公一齊工作,佢幾大男人,不過工作能力平平,好多事都要幫佢。佢身邊既人都讚我叻,工作上幫到佢又照 ...
以前老闆都係兩公婆一1齊,男就講女就做,女好好叻,但每次就算老闆錯,老闆娘都話唔好理,佢話要做就要做,好比面。佢話一到公司先講工事,一返到屋企就family time. 佢都唔係好錫老婆,但佢地相處好似幾好


瑪瑙宮

積分: 139681


26#
發表於 17-5-14 17:27 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-14 17:17
兩公婆,日對夜對,好易出事

重要老婆好似背後渣庒咁.


子爵府

積分: 11344


27#
發表於 17-5-14 18:47 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 16:09
我既位置唔容易搵到人做。一來我一人兼數職,請兩個人代我一個位唔化算;二來有些我要處理既事係要用我身 ...

咁你地要衡量下,工作重要啲定夫妻關係重要啲⋯⋯


大宅

積分: 4931


28#
發表於 17-5-14 19:16 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-13 23:25
我同老公一齊工作,佢幾大男人,不過工作能力平平,好多事都要幫佢。佢身邊既人都讚我叻,工作上幫到佢又照 ...

我都係呀,又要顧子女又要搵銀,真係前世欠他一樣


複式洋房

積分: 228


29#
發表於 17-5-14 19:39 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 08:53
我本身唔係好強勢既人,不過做左媽媽某些事上唔強唔得,好似要趕返學趕功課,乜都睇時間做人,仲有全家人 ...

"唔強唔得"

就係你唔可愛既地方

你同老公 邊個係上把位?
男人唔比人食得,邊個女人有意/無意,食住個男人,氣勢上壓嬴男人,呢個女人唔方有運行

因為會變成,睇落好似有人愛,其實係無人愛 你現在情況

佢已經唔錫你 我正係係你文字上已經感受到,你個股幹勁 你分分鐘落力過開公司既老闆

有無考慮唔打工?做全職媽媽?身心都軟返D

你咁樣,你老公遲早出去叫雞,搵女人,係時間問題


複式洋房

積分: 228


30#
發表於 17-5-14 19:44 |只看該作者
其實最理想就係老公全職>老婆返5小時以下工作/全職唔工作

同埋女人仔好多時一直堅持既野,係男人覺得跟本多餘

但只係

女方又覺得,我唔做你搞得掂咩
男方又話,你自己要做你做飽佢

心病,心鬥,久而久之,互相憎恨,不相愛
男人>放工>又要對住佢>其他女人好似好好多,至少好過依家屋企個件>破裂

你有無覺得係你地欠缺溝通?


當兩個人無乜野個陣,但又唔甜蜜,其實就係雙方內心互角既表現
好似炸彈咁,一吉就爆,一嘈就,將不滿一次過爆出黎


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


31#
發表於 17-5-14 19:45 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 16:18
初時一齊做野已經好多拗撬,那時候想過出去搵工。不過公司仲有另一個partner,也要向人交代,唔想人地覺得 ...

你要老公定要份工?揾唔揾到一樣嘅錢?
揾到的話你最好即刻轉工。

你代入你老公角色就會明:有個女人成日以為自己好叻話自己一個人做幾份嘢,以幫緊我自居,但事實我唔係唯一得益者,仲有你自己收人工,仲有partner都得益,咁點解係我要俾人話我無能,點解我一個要忍你?成日話幫到我,其實你係咪用我嚟襯托你叻?

揾過份工,仲要記得話自己因為要照顧家庭做唔到呢份,你老公唔需要日夜都對住你,應該易遷就好多唔會咁多怨氣。


別墅

積分: 591


32#
發表於 17-5-14 23:21 |只看該作者
ccgirlcc 發表於 17-5-14 17:24
以前老闆都係兩公婆一1齊,男就講女就做,女好好叻,但每次就算老闆錯,老闆娘都話唔好理,佢話要做就要做 ...

我盡量都唔想放工同佢講公事,但有些事又唔可以在公司講,好無奈


別墅

積分: 591


33#
發表於 17-5-14 23:23 |只看該作者
Hahamc 發表於 17-5-14 18:47
咁你地要衡量下,工作重要啲定夫妻關係重要啲⋯⋯

我有諗過,不過在老公角度,佢而家算係養埋我,如果我出去搵工,就即係落佢面


別墅

積分: 591


34#
發表於 17-5-14 23:31 |只看該作者
約伊茲 發表於 17-5-14 19:44
其實最理想就係老公全職>老婆返5小時以下工作/全職唔工作

同埋女人仔好多時一直堅持既野,係男人覺得跟 ...

我一工作就好認真,明明屋企大把野要處理,成日叫自己唔好對工作咁上心,但一坐埋位個腦就不要自控

雖然我都兼顧到對仔女,但我都覺得自己好大壓力,可能因為咁有時都會有少少黑面

其實老公見住我咁辛苦,我仲會嗲佢氹佢,自問已經做到100分。我都想唔使做洗男人錢,可惜冇咁好命

我地溝通還可以的,但老公好容易燥底


別墅

積分: 591


35#
發表於 17-5-14 23:34 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-5-14 19:45
你要老公定要份工?揾唔揾到一樣嘅錢?
揾到的話你最好即刻轉工。

要轉工會影響好多方面,而家好似我在公司強勢過佢,但如果我轉工,就會俾人諗佢間公司唔起我。佢係大男人,我嫁佢時已知,但要做大男人就應該有大男人既能力,唔係只有大男人既霸道


瑪瑙宮

積分: 139681


36#
發表於 17-5-14 23:43 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 23:34
要轉工會影響好多方面,而家好似我在公司強勢過佢,但如果我轉工,就會俾人諗佢間公司唔起我。佢係大男人 ...

你真係奇怪, 轉工人地諗乜咁又點呢? 佢唔得, 都係你自己成日先入為主, 你老公咁明顯唔鈡意你強, 你重唔收下, 一个女人好好好叻叻咪變左男人, 佢覺得你咁掂唔需要佢, 第時出現个楚楚可憐, 你隨時被取替.



男爵府

積分: 6552


37#
發表於 17-5-14 23:50 |只看該作者
下次佢搞吾掂都吾好幫手等佢出口先幫廢事你c6覺得你爭功


伯爵府

積分: 18675


38#
發表於 17-5-14 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

我曾經同c6同一間公司(係舊公司認識) 同一部門但role完全唔一樣 但我想講 就算平時工作有幾咁無關連 的的確確係經常為一嘅公事因唔同觀點搞到有argue 結果我揀左轉工 轉工後一切都改善了 雖然仍然係會講起佢嘅公事 但我可以真真正正企係佢嘅角度去睇件事 關係係好左嘅

有時係時勢同環境逼人逼得女人要更強 但其實樓主c6唔appreciate 點講對呢段關係都唔好 點解唔搵個出口 佢改變諗法咪你變囉 或者如果你換份工 會好啲呢 換個角度講 如果轉份工兩人獨立工作可以換到一個你想要嘅家庭狀況 你又覺得會唔會值得呢?


男爵府

積分: 6552


39#
發表於 17-5-14 23:55 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 23:34
要轉工會影響好多方面,而家好似我在公司強勢過佢,但如果我轉工,就會俾人諗佢間公司唔起我。佢係大男人 ...

你好強調佢能力平平又話公司無左你吾得男人肯定覺得你係佢公司對手


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 17-5-15 00:08 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 23:34
要轉工會影響好多方面,而家好似我在公司強勢過佢,但如果我轉工,就會俾人諗佢間公司唔起我。佢係大男人 ...

「唔起你」是什麼意思?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo