夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3653


21#
發表於 17-5-14 21:11 |只看該作者
irisleung7 發表於 17-5-14 12:00
日日0530-2230,朝早起身煮飯比小朋友帶飯返學
然後做家務
再返工

簡直連工人都不如


男爵府

積分: 8879


22#
發表於 17-5-14 21:26 |只看該作者
凍奶茶少奶 發表於 17-5-14 14:37
你唔係同單親冇分別,單親唔使湊埋個老公呀



大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


23#
發表於 17-5-14 21:55 |只看該作者
我覺得你似工人多啲
平淡是福


大宅

積分: 3987


24#
發表於 17-5-14 22:04 |只看該作者
你估到你講你係一個奴才
係時候要諗下點做呀


大宅

積分: 3987


25#
發表於 17-5-14 22:05 |只看該作者
古代嚟講你係一個奴
你要諗下之後點做啦 使唔使同你老公傾計呀


男爵府

積分: 5979


26#
發表於 17-5-14 22:05 |只看該作者
chanchanmichell 發表於 17-5-14 12:25
沖涼都執埋野俾佢沖
你仲壞佢啦!

完全係,難以置信。

你話你Ftm的話都可能要忍佢唧,又唔係。男人不要對佢地太好,唔會感恩


大宅

積分: 1852


27#
發表於 17-5-14 22:36 |只看該作者
DengCK 發表於 17-5-14 22:05
完全係,難以置信。

你話你Ftm的話都可能要忍佢唧,又唔係。男人不要對佢地太好,唔會感恩

現在完全知道明白,男人真的不懂感恩!


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


28#
發表於 17-5-14 22:48 |只看該作者
你習慣乜都攬哂上年,做得太好,一有甩漏就怨你,係時候俾返D責任佢,將照顧孩子工作放D俾佢負責,如接送或跟功課,一來俾佢知道你忙等佢幫輕下,二來留返D精力關心一下佢,兩夫妻構通下,感情都會好D


瑪瑙宮

積分: 139661


29#
發表於 17-5-14 23:54 |只看該作者
irisleung7 發表於 17-5-14 22:36
現在完全知道明白,男人真的不懂感恩!
你係果 d 唔攬黎做唔安樂的人, 都好難放手.


禁止訪問

積分: 7163


30#
發表於 17-5-15 00:49 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4899


31#
發表於 17-5-15 09:20 |只看該作者
irisleung7 發表於 17-5-14 12:00
日日0530-2230,朝早起身煮飯比小朋友帶飯返學
然後做家務
再返工

你老公係殘疾人仕?


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


32#
發表於 17-5-15 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16331


33#
發表於 17-5-15 09:50 |只看該作者
回覆 irisleung7 的帖子

我諗你思想可能比較傳統,認為家裏事無大小應該由自己(主婦)負責吧.
我都係咁嘅思想,
但我唔會忍受老公覺得咁係應份嘅.
两公婆一定要地位平等,互相尊重.
如果以前未有共識,
現在係時候你要講清楚啦.
人呢係欺善怕惡嘅,
要夠膽為自己出頭,愛自己,
人地至唔敢得寸進尺,
老公都如是.


男爵府

積分: 6156


34#
發表於 17-5-15 09:57 |只看該作者
irisleung7 發表於 17-5-14 22:36
現在完全知道明白,男人真的不懂感恩!

有啲男人係咁,你唔管佢,唔响佢做錯時爆佢,佢啲過份嘅行為唔去到你底線唔會罷休,不知不覺你會發現比佢迫到冇掟企或透唔到氣。而感恩只會响佢自己都經歷過相同嘅痛苦,仲要佢記得,先會識所謂感恩,同理心極差。


男爵府

積分: 9714


35#
發表於 17-5-15 10:17 |只看該作者
本帖最後由 beebee67890 於 17-5-15 10:21 編輯
夏落特 發表於 17-5-14 21:55
我覺得你似工人多啲

工人工作時間冇咁長,樓主不如考慮夜晚煮定第二天翻熱比孩子帶飯,可以瞓多個鐘,甚至食學校飯,另外孩子不太小的話亦可比翻一D工作或幫忙簡單家務,要同老公傾下,你太能幹,縱懷佢


水晶宮

積分: 51137


36#
發表於 17-5-15 13:00 |只看該作者

回覆樓主:

你都幾叻呀~做到咁多野,都仲話要part time~你老公真係要檢討下,同屎無分別~


珍珠宮

積分: 46807


37#
發表於 17-5-15 17:19 |只看該作者
我都似單親媽媽!星期一至六C6朝8晚11小朋友根本冇機會見到佢(返小學晚上830瞓,早上630起身)星期日除了看電視就是玩手機


琥珀宮

積分: 191263

馬年勳章


38#
發表於 17-5-15 17:44 |只看該作者
irisleung7 發表於 17-5-14 12:00
日日0530-2230,朝早起身煮飯比小朋友帶飯返學
然後做家務
再返工

點解可以做到咁卑微?


琥珀宮

積分: 191263

馬年勳章


39#
發表於 17-5-15 17:45 |只看該作者
DengCK 發表於 17-5-14 22:05
完全係,難以置信。

你話你Ftm的話都可能要忍佢唧,又唔係。男人不要對佢地太好,唔會感恩

做ftm都唔應該忍,人係有尊嚴的


男爵府

積分: 5979


40#
發表於 17-5-15 18:00 |只看該作者
mandy952 發表於 17-5-15 17:45
做ftm都唔應該忍,人係有尊嚴的

緊係啦,但有d FTM真係靠c6俾錢先有飯食,忍氣吞聲都係殘酷既現實

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo