夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4899


21#
發表於 17-5-15 14:58 |只看該作者
alex309208 發表於 17-5-15 11:48
回覆 LunarBel 的帖子

識佢果時已一個三歲孩子但我重來都冇介意幾年後有次外父飲醉左同我講如果佢個女唔係 ...
另一角度睇, 係你夠承擔啫. 如果唔係, 未夠十年你就上黎呻日日比老婆話搵得少.


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 17-5-15 15:05 |只看該作者
咪理佢老豆講乜. 你太太平時對你係點, 你知架麻. 如果佢一心以後都係同你一齊, 你點叫水泡?


公爵府

積分: 29132

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-5-15 16:09 |只看該作者

回覆樓主:

娶得單親媽就預咗係咁。


別墅

積分: 603


24#
發表於 17-5-15 16:38 |只看該作者
回覆 jodyfan 的帖子

或者我天真結婚前千依百順小鳥依人婚後以開始現型我都以為時間可以改變佢


別墅

積分: 603


25#
發表於 17-5-15 16:41 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

似多個親人多過似老婆


別墅

積分: 603


26#
發表於 17-5-15 16:49 |只看該作者
回覆 AhiruNoPekkle 的帖子

咪就係我全心全意為左佢地!試過我失業左一個月佢出左去打工辛苦返嚟同我講離婚!我外母重教佢去拎終援之後再要我比善養費。


別墅

積分: 603


27#
發表於 17-5-15 16:52 |只看該作者
回覆 SorenLorensen 的帖子

佢同佢外家一直都覺得我賺錢少啦!


別墅

積分: 603


28#
發表於 17-5-15 16:57 |只看該作者
回覆 fishwawa 的帖子

如果佢真係咁有條件嘅話我認命啦!


伯爵府

積分: 16345


29#
發表於 17-5-15 17:20 |只看該作者
本帖最後由 fishwawa 於 17-5-15 17:22 編輯

如果佢地咁保護自己,咁你呢10年都過得唔坊哈皮啦....
過好,每一天!


大宅

積分: 4511


30#
發表於 17-5-15 17:30 |只看該作者
既然你都想"分開", 唔使多多理由SUPPORT自己, 你"覺得"咁做係對大家好嘅, 傾掂埋個女日後點生活就GO AHEAD囉, 10年係一個長時間, 你覺得唔開心多過開心嘅, 自己唸吓囉....後話: 我唔覺得外父醉酒講嘅嘢, 外母嫌棄, 老婆嗌辛苦離婚...呢D一個女婿/老公會唔識處理嘅, 加油啦


大宅

積分: 4224


31#
發表於 17-5-16 09:53 |只看該作者
alex309208 發表於 17-5-15 10:24
我有想分開但又唔個女冇爸爸或媽媽

我當佢十年前真係咁諗又點?人的想法不斷變化,莫講話十年,一年都已經可以差天共地。

過左去由佢,唔好鑽牛角尖,呢十年佢和你的經歷唔係假,最重要係佢呢刻想法。唔好因為呢刻你和佢的關係有問題就歸咎十年前佢當你水抱,有問題要解決,唔係為離婚搵借口。

男人要對自己有自信,就算十年前佢真係當你水抱,咁呢十年你又有無令佢愛上你?唔好回望過去,做好現在的自己,令佢愛上今天的你。外人講無謂野叫佢收皮,夫妻關係不容外人說三道四。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo