夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 958


21#
發表於 17-5-17 15:19 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-16 03:03
識左好多年先結婚 結左八年 仔仔三歲半
自從他開始打機後 和仔仔出世後我兩關係差左好多 ,未結婚前對我好 ...

唔知樓主有冇聽過"持家有道"這句說話?
這句說話不只淨係處理家務 雜項 家庭收支 或 健康,照顧和管教孩子!
仲有係要老公嘅心情和情緒都需要關心、 照顧、開解和尊重,要令他對這個家有歸屬感。

老公淨係打機,你有冇了解點解成日打機?點解老公唔多關心你?點解老公對你態度差?點解老公冇以前咁好?
你以前係點對老公呢?態度係點呢?


子爵府

積分: 10113


22#
發表於 17-5-17 15:27 |只看該作者
Qbie 發表於 17-5-17 15:19
唔知樓主有冇聽過"持家有道"這句說話?
這句說話不只淨係處理家務 雜項 家庭收支 或 健康,照顧和管教孩 ...

我已經做到最好架啦,關心佢陪佢傾計氹佢,煮飯買餸乜都做,之前仲賺埋外快添,屋企好多支出都係我自付 佢本身性格其實都係比較串但係佢以前唔會對我 覺得佢結咗婚後覺得佢先現形 。 佢嘅性格好似全世界欠佢咁對佢屋企人都係咁,出街好似睇人個個唔順眼,呢個根本係佢性格,但係佢以前會對我咁,係結咗婚後先至開始咁


子爵府

積分: 10113


23#
發表於 17-5-17 15:29 |只看該作者
夏落特 發表於 17-5-17 10:18
呢part 真係同我老公一模一樣, 我好明白你嘅情況, 係佢係比足家用, 日日喺屋企, 但咁又點, 實際上零 ...

好多謝你嘅支持,聽到都覺得鼓舞,其實我都覺得佢仲係愛我不過係佢本性問題,佢本身性格就係好串嗰啲人 ,對人個個都唔順眼,但至少以前佢唔會準備嘅,係佢結咗婚後先開始現形 其實我都試過發訊息畀佢講比佢聽我有幾唔鍾意佢對我嘅態度,佢通常好幾日就打回原形


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


24#
發表於 17-5-17 16:03 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-5-17 00:40
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

對!認同!自己都不是100分.何必要人有100分.唔太過份和冇攪三攪四、兼有糧出和冇出街.仲想點


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


25#
發表於 17-5-17 16:26 |只看該作者
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.
個仔要人照顧, 老公...食自己吧!
過渡期, 當仔女大D, 佢地唔太再需要你照顧.
兩公婆又會恩愛番.
你老公宅男愛打機, 好過出去沙沙滾.
一段感情發生問題, 雙方都有責任.
最緊要大家都冇第三者, 還愛對方, 就有得挽救.
唔好郁D就講"離婚"

主 賜 平 安


子爵府

積分: 10113


26#
發表於 17-5-17 17:03 |只看該作者
ecling 發表於 17-5-17 16:26
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.

明白 我會努力了


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 17-5-17 17:46 |只看該作者
ecling 發表於 17-5-17 16:26
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.
講得好好


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


28#
發表於 17-5-18 08:44 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-17 17:46
講得好好

經歷多咗,自然會明白
主 賜 平 安


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


29#
發表於 17-5-21 12:20 |只看該作者
本帖最後由 夏落特 於 17-5-21 12:23 編輯
MYSONPY 發表於 17-5-17 15:29
好多謝你嘅支持,聽到都覺得鼓舞,其實我都覺得佢仲係愛我不過係佢本性問題,佢本身性格就係好串嗰啲人 , ...

咁樣聽落其實你同老公嘅関係仲有得救, 因為我之前同我老公都係循環循環咁樣, 但我老公其實比起你老公問題更嚴重 ,之後發覺咁樣唔係辦法, 咁真係的起心肝有咩事都要諗佢為先, 諗下佢嘅感受, 如果自己真心付出對方仲有一日感受到, 但同時都唔可以盲目付出, 你亦要比佢知你嘅需要同感受 , 因為人人生而平等 , 我就唔認同要忍受, 如果喺呢段關係你唔開心, 同樣你老公都唔會得到快樂, 所以兩公婆關係出現問題時, 我個人認為唔係忍, 係要檢討同改善, 容忍即係尤得斷關係繼續維持現况, 咁只會越嚟越差, 同埋會容易導致到之小三出現嘅危機。 祝重拾甜蜜
平淡是福

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo