母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 426


21#
發表於 17-7-3 08:33 |只看該作者
回樓主

餵人奶可以減肥,係因為d奶由媽媽身體製造,包含左水份、蛋白質、脂肪等等物質,依d物質唔會無中生有,一定係由媽媽身上建構而成,所以餵人奶既媽媽每日所消耗既熱量會比一般人高,因為身體要造奶。

埋身餵同泵奶,媽媽既身體都要造奶,都會有熱量既消耗。

但唔好期望淨靠餵人奶減肥,由其是個肚,皮膚鬆左就鬆左,唔會因爲熱量消耗而緊緻返,要收緊鬆左既位,真係要靠運動。


大宅

積分: 1115


22#
發表於 17-7-7 05:00 |只看該作者
回覆 Ginhc 的帖子

我全人奶七個月都係未瘦!到底有冇機會瘦,好慘呀


複式洋房

積分: 160


23#
發表於 17-7-8 16:19 |只看該作者

回覆樓主

我全人奶就來六個月,都係一d都無瘦過,我都想知點解


伯爵府

積分: 17369


24#
發表於 17-7-9 21:50 |只看該作者
我第二胎4個月全人奶, 都係停係140 冇瘦到
肥到想喊
食得少既話仲會頭暈手震。唉
感動老公話肥肥地好鍾意喎。 叫我慢慢減, 唉, 睇返做女啲相, 眼淚在心裡流


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo