夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1914


21#
發表於 17-5-20 08:46 |只看該作者
Joean0116 發表於 17-5-20 03:40
係,如果佢又吾返工,又吾湊仔,日日大小姐大少爺甘,仲要嘈嘈閉,甘你叫人點睇得起佢? ...

其他相同個案入面女主角做了什麼事情,我並不了解。
今次我所講故事入面的女主角三次小產,至今並無孩子。自己有工作,可自給自足。而她和丈夫有什麼大分岐?我也不大清楚。


複式洋房

積分: 129


22#
發表於 17-5-20 12:05 |只看該作者
Piggler 發表於 17-5-19 03:44
在一段婚姻入面「尊重」真的很重要,但當其中一方在工作上得志後,就洋洋得意。對身邊的另一伴百般刁難,甚 ...

咁根本就無愛嘅存在…真正愛係唔會睇唔起對方


大宅

積分: 1138


23#
發表於 17-6-10 16:46 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-19 09:41
本帖最後由 dativebond 於 17-5-19 13:17 編輯

我係男人,比你聽下佢既諗法。

正面臨呢個困局,睇玩你哩翻說話,先驚覺原來男人系咁既諗法。真系好似講緊我C6咁,佢依家真係覺得自己好醒個個系佢面前都已經一文不值,以前我地困難時佢講既說話真係好動聽,以至於我真係接受唔到依家既佢。我同樓住經歷都一樣,又可以話我經歷過更多苦難,當初佢負百幾w債時,連佢屋企人都唔理佢仲鬧佢,我依然不離不棄,我話等我返工一齊還。好唔容易捱到環境好小小佢就咁既樣,實在令人心寒。


大宅

積分: 1914


24#
發表於 17-6-10 23:02 |只看該作者
其實,係現實生活中,都看不少發左達就拋糟糠。男人唔會覺得自己有問題,佢地只係去到人生另一境界;有另一需要


複式洋房

積分: 170


25#
發表於 17-6-11 15:37 |只看該作者
即係另一半已經將大家分左階級 佢覺得自己叻過你 變左佢講咩你就要聽 就要服從呢D咪遲早搞到眾叛親離囉 睇下到自己有難果陣邊個幫佢


琥珀宮

積分: 152982


26#
發表於 17-6-11 15:50 |只看該作者

回覆樓主:

可能以前忍得太耐,算啦依d人不可共富貴


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


27#
發表於 17-6-11 17:17 |只看該作者
我C6就係人版。大家係同學,一齊畢業一齊搵份萬零蚊工。當時感情真係好好,佢對我好到我諗起都會眼濕濕。後來佢升職跳槽升職人工翻咗好多翻,開始對我態度唔同曬。以前大家好啱傾,而家講兩講就顯露得不耐煩,覺得我蠢。後來仲北上玩女人,以為屋企個蠢老婆唔會知。但最終都比我發現,我問佢而家係咪搵倒錢就覺得自己好巴閉?我要同佢離婚佢先識驚。最後我都係同佢離咗婚。

佢而家好後悔,嘗試同我從頭來過。呢一年來佢應該醒架喇,希望佢受過教訓真係會變返以前咁啦。


男爵府

積分: 8849


28#
發表於 17-6-11 17:23 |只看該作者

回覆樓主:

完全同意。我經歷過一段好短日子,有個錢就睇唔起人,我成個心醉晒。好彩上天睇唔過眼,好快收翻。從新腳踏實地做人。
machuchu

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo