自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7746


21#
發表於 17-5-20 22:15 |只看該作者
athruzala 發表於 17-5-20 22:12
講真,依家出街食飯要睇人面色,好似唔使比錢甘,大佬啊,出來做野做到甘,不如唔做啦,返屋企啦!
...

其實,我地由頭到尾都冇要求過要糖水,你又要送,又要我地受你氣。。。都唔知咩玩法
好悶呀...


伯爵府

積分: 16221


22#
發表於 17-5-20 22:19 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 21:55
佢似唔怕冇得撈

飲食業難請人,縱到個個態度差爆
為了二小豬三小豬做了全職奴婢;好彩大豬生生性性^^


翡翠宮

積分: 85856

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 17-5-20 22:20 |只看該作者
推!最憎惡店!
自由太多會令世人失去平衡


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


24#
發表於 17-5-20 22:26 |只看該作者
當自己唔好彩遇著傻人


水晶宮

積分: 59214


25#
發表於 17-5-20 22:27 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 21:50
個女部長開頭係咁叫我地點2688個套餐。。我地話,再睇睇,當時都未齊人……當我地決定叫一個3百幾加一個5 ...

你之前話隔離枱叫一樣的套餐,又係好似你地咁,兩個平套餐+小菜?


男爵府

積分: 7746


26#
發表於 17-5-20 22:44 |只看該作者
bluetulip 發表於 17-5-20 22:27
你之前話隔離枱叫一樣的套餐,又係好似你地咁,兩個平套餐+小菜?

隔離枱係一3百幾既套。。我見得3個人食,而我地係10幾個人食。。叫左兩個套餐,再加小菜,埋單。。千幾蚊
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


27#
發表於 17-5-20 22:45 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 17-5-20 22:26
當自己唔好彩遇著傻人

我本身見佢態度唔多好,我都唔想同佢理論,點知佢好似死唔斷氣咁,不停冇限loop.....好似我地欠左佢咁
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


28#
發表於 17-5-20 22:47 |只看該作者
珠豬媽 發表於 17-5-20 22:19
飲食業難請人,縱到個個態度差爆

講真,飲食業知係辛苦,我地又唔係要求皇帝式服務。。。又唔係迫佢笑。。。唔知以為我地係大帝,佢係妹仔
好悶呀...


水晶宮

積分: 59214


29#
發表於 17-5-20 22:59 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 22:44
隔離枱係一3百幾既套。。我見得3個人食,而我地係10幾個人食。。叫左兩個套餐,再加小菜,埋單。。千幾蚊
...

佢可能唔鍾意招呼咁多人


男爵府

積分: 7746


30#
發表於 17-5-20 23:05 |只看該作者
bluetulip 發表於 17-5-20 22:59
佢可能唔鍾意招呼咁多人

但一開頭係佢自己叫我地點2688個套餐
可能我地冇叫果個餐
好悶呀...


男爵府

積分: 8302


31#
發表於 17-5-20 23:07 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 17-5-20 22:20
推!最憎惡店!
yes....... 推!


琥珀宮

積分: 169645


32#
發表於 17-5-20 23:09 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 17-5-20 22:03
咁佢推緊糖水的確係唔可以掉低啲糖水幫你執喎,點解你唔叫其他樓面執呢?
...

個部長自己唔得閒,可以叫其他伙計做,唔係要個客全場續個伙計去問人得唔唔閒執枱卦?!


大宅

積分: 2244


33#
發表於 17-5-20 23:20 |只看該作者
大家假期食嘢要先有心理準備,所有嘢要睇開D。


珍珠宮

積分: 47180


34#
發表於 17-5-20 23:21 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 14:26
真係食到一肚氣

本帖最後由 大姑娘 於 17-5-20 23:22 編輯

我之前都講過,話而家出街食嘢好受氣。

如果唔係放工太夜,自己買唔到餸煮飯,真係唔多想出街食。仲要限你一個鐘好食完交枱!

感覺同比埋錢去乞冇分別!


子爵府

積分: 11858


35#
發表於 17-5-20 23:25 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

不執枱,可唔可以唔俾10%服務費呢?


男爵府

積分: 7746


36#
發表於 17-5-20 23:34 |只看該作者
囡囡888 發表於 17-5-20 23:25
不執枱,可唔可以唔俾10%服務費呢?

我都想問佢,要個加一服務費黎做乜。。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


37#
發表於 17-5-20 23:35 |只看該作者
大姑娘 發表於 17-5-20 23:21
本帖最後由 大姑娘 於 17-5-20 23:22 編輯

我之前都講過,話而家出街食嘢好受氣。

真係冇乜事,都唔想出街食
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


38#
發表於 17-5-20 23:36 |只看該作者
woodhopeso 發表於 17-5-20 23:20
大家假期食嘢要先有心理準備,所有嘢要睇開D。

本身都算,唔同佢理論,佢仲要不停講。。好似係我地問題咁。。。加上我媽爸都叫做好脾氣,好相處既人,連我爸都出聲。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


39#
發表於 17-5-20 23:40 |只看該作者
木土土 發表於 17-5-20 23:09
個部長自己唔得閒,可以叫其他伙計做,唔係要個客全場續個伙計去問人得唔唔閒執枱卦?!
...

有一幕好似我地自己去加水添。。。都唔知開個茶位黎做咩~但當時全場10枱客都冇。。。
好悶呀...


珍珠宮

積分: 31854


40#
發表於 17-5-20 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

「要食就自己拎,唔食就倒」剩係呢句已經好無禮貌,當啲客係咩呀?垃圾筒呀?

「地區+酒樓名」應該放喺標題位好啲,等多啲人知。
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo