夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   8


大宅

積分: 2289


21#
發表於 17-5-21 18:18 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 18:13
其實都係溝通問題,好多時一人讓一步 ,同埋傾多點真心話,就好容易解決。

不過,你成日都唔比佢做呢樣果 ...

但按樓主描述,看不到男方有幾愛對方,及尊重對方


大宅

積分: 4224


22#
發表於 17-5-21 18:22 |只看該作者
QQ6543 發表於 17-5-21 18:18
但按樓主描述,看不到男方有幾愛對方,及尊重對方

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:37 編輯

要傾架嘛。。。

永遠記住雙方都有責任,雙方都要反省,一隻手掌拍唔響。

不過,如果你想要啦啦隊,想要白姐姐,去支持你逃避問題,離婚一了百了,你去啦。

你講咁耐,全部野都係溝通問題,有得解決,調教下老公。除了生小朋友外,如果你真係好想有,佢又真係乜都試過唔得,咁我就好能夠理解你點解要離,因為無得解決。

但遇到問題唔解決既態度唔變,你下次都係會離,你可save定我個留言,下次你結婚長過三年,我請你食大餐。


瑪瑙宮

積分: 139710


23#
發表於 17-5-21 18:40 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-21 18:41 編輯
dativebond 發表於 17-5-21 18:13
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:19 編輯

我真係見唔到你為這段婚姻做過咩努力。。。...

好似為這段婚姻無做過咩努力係樓主老公下話, 0 性愛喎, 咁都小事? 你會架? 比0性愛你老婆, 話比佢聽好小事咋?


大宅

積分: 4224


24#
發表於 17-5-21 18:44 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 18:40
好似為這段婚姻無做過咩努力係樓主老公下話, 0 性愛喎, 咁都小事? 你會架? 比0性愛你老婆, 話比佢聽好小 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:48 編輯

係呀,我幫手做白姐姐。係男人都會想要,有個咁好既女人係面前,佢都唔食,肯定係你老公問題。飛左佢啦,唔好阻住你地球轉。啱聽未?

仲有無白姐姐,大家齊齊聲討佢老公根本係個賤人,無得救,你唔快點離就傻啦,佢配你唔起。Go ahead!!

究竟咩叫婚姻?係有問題係一齊拆掂佢,大家一齊反省做好佢;定係好似獄長咁審視對方做得夠唔夠好,唔好就跟住心安理得放棄?


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 17-5-21 18:44 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 18:13
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:19 編輯

其實都係溝通問題,好多時一人讓一步 ,同埋傾多點真心 ...

少事?0 性愛剩做運動,你真係覺得ok ?


瑪瑙宮

積分: 139710


26#
發表於 17-5-21 18:45 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 18:44
係呀,我幫手做白姐姐。係男人都會想要,有個咁好既女人係面前,佢都唔食,肯定係你老公問題。飛左佢啦, ...

重有你會一年先見你外父一家一次, 都好少事咋? 你今日開始照行尼套, 睇下你老婆可以忍幾耐.


大宅

積分: 4224


27#
發表於 17-5-21 18:48 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 18:45
重有你會一年先見你外父一家一次, 都好少事咋? 你今日開始照行尼套, 睇下你老婆可以忍幾耐. ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:51 編輯

你地明唔明?佢做得唔夠好咪傾囉,唔係指責喎。

一味話佢錯晒你啱晒,咁你加油,我包保你搵唔到唔駛傾又唔駛磨合就可以做到十全十美既老公。你搵到,我擺酒認錯。

根本錯晒,你唔啱結婚呢個遊戲,好好放生對方放生自己,一個人都可以好開心。


瑪瑙宮

積分: 139710


28#
發表於 17-5-21 18:54 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-21 19:38 編輯
dativebond 發表於 17-5-21 18:48
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:51 編輯

你地明唔明?佢做得唔夠好咪傾囉,唔係指責喎。
一味話佢錯晒你啱晒,咁你加油,我包保你搵唔到唔駛傾又唔駛磨合就可以做到十全十美既老公。你搵到,我擺酒認錯。

娶个老婆, 比0性愛佢, 重要等佢同你傾, 唔傾就繼續0性愛, 唔傾就佢對尼段婚姻無盡力? 咩道理?


大宅

積分: 4224


29#
發表於 17-5-21 19:30 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 18:54
娶个老婆, 比0性愛佢, 重要等佢同你傾, 唔傾就繼續0性愛, 唔傾就佢對尼段婚姻無盡力? 咩道理? ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 19:35 編輯

哈哈!男人咁鬼咸濕,娶左番黎都唔搞,都唔反省下,一味指責對方,真係白姐姐典範!比個叻你!

擺明全部係表癥,一味指責表癥,病因又唔解決,唔傾唔盛,你有長久婚姻機會細過中六合彩。

圍爐取暖,果然乜類型post就吸乜類型姐妹,呢個擺明係白姐姐post。

其實做白姐姐都無乜唔好,一個人都可以很快樂!只不過,唔好咁幼稚講到結婚好似拍拖咁,唔啱就走。如果係咁兒戲,你當初結黎做乜?人結你結。唔識玩就永遠拍拖仲開心。


瑪瑙宮

積分: 139710


30#
發表於 17-5-21 19:34 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-21 19:37 編輯
dativebond 發表於 17-5-21 19:30
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 19:32 編輯
哈哈!男人咁鬼咸濕,娶左番黎都唔搞,都唔反省下,一味指責對方,真係白姐姐典範!比個叻你!
擺明全部係表癥,一味指責表癥,病因又唔解決,唔傾唔盛,你有長久婚姻機會細過中六合彩。
圍爐取暖,果然乜類型post就吸乜類型姐妹,呢個擺明係白姐姐post。

你咁中意咒人無長久婚姻 ge?

我係離左婚, 咁又點? 係咪好開心講中左?

係咁扯白姐姐黎講, 好有型?


大宅

積分: 4224


31#
發表於 17-5-21 19:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 19:34
你咁中意咒人無長久婚姻 ge?

我係離左婚, 咁又點? 係咪好開心講中左?

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 19:38 編輯

我無估你係咪有離婚,不過咁既諗法係離婚我一點也不意外。我無意冒犯,因為離婚唔一定有錯,有時係無可耐何既選擇,如果你唔開心我講對唔住。

但我想點醒人,結婚唔同拍拖,唔啱就離,無盡力拉埋老公去解決問題,咁你當初結黎做乜?你拍拖算啦,唔啱搵到啱,唔駛煩。


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-5-21 19:39 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 19:37
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 19:38 編輯

我無估你係咪有離婚,不過咁既諗法係離婚我一點也不意外 ...
咒左人幾次無長久婚姻, 又講對唔住, 晒氣喇你.


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 17-5-21 19:40 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 17:45
係我要求既
之前嗰段係覆smalltungtung
你話你要求離婚?
有冇講返你的全部原因,
包括唔見你家人丶無sex⋯⋯
你C6有乜表示?

如果你提出左佢都唔在意又唔改,
我都覺得唔好忍了,
夫妻之間無性生活,
同屋住,當你工人咋喎,
如果唔關生理事,
係佢太自私,
不能接受。


別墅

積分: 718


34#
發表於 17-5-21 19:41 |只看該作者
akppand 發表於 17-5-21 17:45
我明白, 性格不合, 價值觀不同好難相處,
兩個人相處並不是只有單方面去努力付出。我依家o係兩難局面..... ...

你要加油 好好嘗試搵到問題源頭 去解決


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 17-5-21 19:45 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 18:13
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 18:19 編輯

其實都係溝通問題,好多時一人讓一步 ,同埋傾多點真心 ...
你又知人兩公婆冇溝通過?但我都認為樓主應該將自己嘅要求和不滿和老公講明,
如果佢老公都冇改善就離婚囉,
反正冇仔女,
純粹兩個大人嘅事


別墅

積分: 718


36#
發表於 17-5-21 19:51 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-21 19:40
之前嗰段係覆smalltungtung
你話你要求離婚?
有冇講返你的全部原因,

我地有好正面今去搵心理醫生 做婚姻輔導
最大問題係佢唔覺得自己有問題...


別墅

積分: 718


37#
發表於 17-5-21 19:54 |只看該作者
對唔住大家...
我唔係想大家幫忙公審件事 只係有感而發
女人有時唔係需要白姐姐話天下男人有幾衰
當初開心快樂先會一齊 呢點我明
我只係進退兩難 想搵下同路人講下..


大宅

積分: 4224


38#
發表於 17-5-21 20:00 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 19:54
對唔住大家...
我唔係想大家幫忙公審件事 只係有感而發
女人有時唔係需要白姐姐話天下男人有幾衰

我走先。原來你想要同路人比信心你,呢度大把同路人,大家都同路,慢慢走。


大宅

積分: 4224


39#
發表於 17-5-21 20:05 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 19:39
咒左人幾次無長久婚姻, 又講對唔住, 晒氣喇你.

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 20:09 編輯

我無咒呀,只係合理推斷,你咪係我合理推斷既其中一位囉。講客觀推斷又唔得,講對唔住又唔啱。永遠人地錯晒你啱晒。我話你似白姐姐,是中肯的形容。


別墅

積分: 718


40#
發表於 17-5-21 20:09 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 20:05
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 20:06 編輯

我無咒呀,只係合理推斷,你咪係我合理推斷既其中一位囉 ...

你係咪有唔愉快既過去?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo