夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25047


21#
發表於 17-5-22 00:49 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:45
普通家庭,老爺奶奶太爺太嫲都係退休公務員,有政府養,收入仲好過打工仔,各有自住單位。
同佢地出街食飯 ...

你老公啃老
8-)


大宅

積分: 2338


22#
發表於 17-5-22 00:51 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-22 00:23
而家你靠積蓄生活? 果邊無工人你都係自己湊, 佢又唔比錢你或者比好少, 咁你同个囝點生活? 唔係好似好唔穩 ...

靠生父既生活費過活。而家同緊自己屋企人住,經常被家人嫌棄我地2母子。
所以先咁唔開心,係香港成日比家人嫌阻住晒話我無比家用,好想離開,但去台又怕餓死。


男爵府

積分: 5391


23#
發表於 17-5-22 01:06 |只看該作者
你小朋友幾大?你去台灣,生父就唔俾錢養你同個仔?就咁睇,你人生好似散曬。完全依賴人地。現時靠小朋友爸爸、靠家人。小朋友大左,生父唔再俾錢,你靠邊個?靠小朋友養你?靠政府?去台灣,都仲係靠人。你而家煩,係煩你搵著個靠唔到既老公。我唔知你會唔會有難言之隱,現代人,覺得靠唔到人就靠自己。你繼續依賴人生活,你一世都唔會開心。


男爵府

積分: 7281


24#
發表於 17-5-22 01:29 |只看該作者
從來冇比家用,缺乏責任心系男人大忌 !
去台灣有風險存在 !


翡翠宮

積分: 79228


25#
發表於 17-5-22 03:28 |只看該作者

回覆樓主:

點解你吾揾工自己養自己?


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 17-5-22 03:42 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-22 03:43 編輯

都嫁咗, 當各取所需囉, 除咗唔俾家用如無其他大問題咪忍吓囉, 移民過台灣其實都唔錯呀, 俾自己或小朋友多一個出路, 好多人都鐘意去台灣讀書, 當係為小朋友鋪定路都唔錯呀...

台灣又有自己農產品, 唔洗係香港九成大陸蔬菜....


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-5-22 06:37 |只看該作者

回覆樓主:

你前夫知唔知你再婚?
之前聽人講如果女方再婚,前夫就唔需要再俾贍養費
現任老公又唔養你,你點算?
你唔想去台灣既點解唔喺香港搵工做?
咩都靠人好無安全感啫


複式洋房

積分: 108


28#
發表於 17-5-22 09:14 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:32
其實仲有個問題,老公係月光族,無存款。
婚前太信任佢了,講到自己好努力搵錢想我快d過台一齊生活,原來都 ...

其實你未移民已經發現有問題存在,好彩講句,俾你依家發現,係未移民前仲可以斬覧。

佢依家都咁,好難確保你過到台灣會點。

你有冇試過同佢一齊生活,可能會發現更多問題。


複式洋房

積分: 108


29#
發表於 17-5-22 09:17 |只看該作者
二小姐 發表於 17-5-22 00:14
你未同佢結婚時以什麼為生?
可以照好似以前咁生活喲,結左婚都唔一定要男人養。

外地人係台灣真係好難搵工,依家有個台灣仔追緊我。我都諗緊開唔開始好。


水晶宮

積分: 51139


30#
發表於 17-5-22 10:19 |只看該作者

回覆樓主:

你肯定你地真係結左婚?
你地嘅互動,連情侶都不如喎~話係朋友都勉強~


珍珠宮

積分: 36897


31#
發表於 17-5-22 10:42 |只看該作者
你地了解都唔夠...


說實話你搵呢個男人係想逃避依家既環境,
但咁樣,
你可能係一個火坑跳落另一個火坑...

台灣男人唔易相處.
如果佢經濟唔算好好,
你去到好難搵野做,
到時你咪變左又要睇人面色做人,
仲要你冇家人冇朋友冇support...
難聽講句佢蝦你時你真係無家可歸...


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-5-22 11:14 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:51
靠生父既生活費過活。而家同緊自己屋企人住,經常被家人嫌棄我地2母子。
所以先咁唔開心,係香港成日比家 ...
尼度點都有家人,朋友, 家人話就話嫌棄, 點都唔會放棄你地丫麻, 果邊你同老公關係好就話, 同佢唔好時, 99 都係撐自己仔, 你就渣頸就命跟住人定買機票又番黎香港, 但个囝又重新開始嗎? 下次番黎就投靠唔到家人架喇. 加上你老公都無乜心照顧你, 唔比多, 都每月比 D 生活費你丫, 間中問下你够唔够洗, 完全不聞不問咁.


公爵府

積分: 25047


33#
發表於 17-5-22 11:56 |只看該作者

回覆樓主:

靠自己啦
8-)


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


34#
發表於 17-5-22 13:16 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:51
靠生父既生活費過活。而家同緊自己屋企人住,經常被家人嫌棄我地2母子。
所以先咁唔開心,係香港成日比家 ...

你好似係為左有人養先結婚咁,不如自己搵份工啦。


琥珀宮

積分: 152982


35#
發表於 17-5-22 13:26 |只看該作者
點解你唔自己搵嘢做?咁咪唔駛驚生活費無囉


大宅

積分: 4224


36#
發表於 17-5-22 13:37 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 21:18
結婚無耐,異地,佢台灣我香港,FTM。
但小朋友唔係佢親生。
佢婚後無比過一毫子,節目唔理有無見面都無慶 ...

好大鑊,未去台灣都無錢比你,而家仲未到現實都唔呃呃氹氹你住,你到左台灣會唔會更無say?我好懷疑,但我係香港男人,唔係台灣,唔知台灣男人點諗野。。。


大宅

積分: 2338


37#
發表於 17-5-22 13:38 |只看該作者
我係一心想自己照顧自己教育小朋友,可以唔工作就盡量唔工作。搬左番屋企住之後有打算搵份PT,同家人商量幫忙湊小朋友放學,我個仔好乖 平時都係自己做功課唔駛點湊。但我家人講到明唔會幫手,比我番屋企住已經仁至義盡 叫我唔好比麻煩佢地。


大宅

積分: 4224


38#
發表於 17-5-22 13:42 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 13:38
我係一心想自己照顧自己教育小朋友,可以唔工作就盡量唔工作。搬左番屋企住之後有打算搵份PT,同家人商量幫 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-22 13:45 編輯

咁你FTM,擺明無收入,佢同你結左婚,又唔比錢你,咁你兩母子食乜?唔比家用,我做男人都真係唔明點解做得出。。。

婚姻雖然唔講錢啫,但基本駛費都要有呀,咁你和佢結婚又算唔算結婚?我唔係好理解台灣做法。。。

佢人工唔錯,佢家底唔錯,同你無關係呀,佢有錢要肯比你先得㗎。。。


大宅

積分: 2338


39#
發表於 17-5-22 13:46 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-22 13:37
好大鑊,未去台灣都無錢比你,而家仲未到現實都唔呃呃氹氹你住,你到左台灣會唔會更無say?我好懷疑,但我 ...

我又唔係一定要佢養,只係覺得佢婚前婚後講野差好遠,又無負責任,而家係夫妻唔係情侶,無可能一直異地,但佢就完全無信心令我安心咁去台生活。
佢係好鍾意我個仔,佢家人都超鍾意,仲叫我將個仔入落佢地個戶籍變成一家人。
但我拒絕,覺得好似送左個仔比人咁,因為萬一離婚,佢有權爭小朋友。


大宅

積分: 2338


40#
發表於 17-5-22 13:47 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-22 13:42
本帖最後由 dativebond 於 17-5-22 13:45 編輯

咁你FTM,擺明無收入,佢同你結左婚,又唔比錢你,咁你 ...

靠生父比小朋友既生活費

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo