夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 129


21#
發表於 17-5-22 20:11 |只看該作者
beanbeanlo 發表於 17-5-22 11:44
大家中學同學相識20幾年,親眼見到兄弟帶另一個兄弟的老婆去開房。點好?
...

咩玩法…而家興?


禁止訪問

積分: 2148

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章


22#
發表於 17-5-22 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 59


23#
發表於 17-5-23 08:07 |只看該作者
本帖最後由 beanbeanlo 於 17-7-25 15:26 編輯

如果帶錄帽個係我,我希望有人同我講,至少我唔會俾對人當傻瓜!


珍珠宮

積分: 31496


24#
發表於 17-5-23 08:24 |只看該作者

回覆樓主:

如果我見到好姊妹同另一好姊妹嘅老公開房,我應該係搵果位“老公”先了解下咩事,叫佢盡快收手… 我相信果位好姊妹會好快黎主動搵我傾


珍珠宮

積分: 36897


25#
發表於 17-5-23 08:31 |只看該作者
真係好朋友的話...好難唔講...
不過只會私下問佢,
唔會周圍同人講,
將傷害減到最低.


洋房

積分: 59


26#
發表於 17-5-23 08:33 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-5-23 08:24
如果我見到好姊妹同另一好姊妹嘅老公開房,我應該係搵果位“老公”先了解下咩事,叫佢盡快收手… 我相信果 ...

你是好姊妹!


洋房

積分: 59


27#
發表於 17-5-23 08:36 |只看該作者
Nino 發表於 17-5-23 08:31
真係好朋友的話...好難唔講...
不過只會私下問佢,
唔會周圍同人講,

就係因為大家20幾年兄弟所以諗到同兄弟講,唔想更多人知因為唔擔保其他人會守秘密。


大宅

積分: 2083


28#
發表於 17-5-23 08:46 |只看該作者

回覆樓主:

我都有一單係咁,中學同學,由細玩到大,同佢老婆都識左十幾年,但佢之前話比我知佢出面有女人,都係我地嘅中學同學仲要係熟,無幾耐之後,佢老婆同我講覺得佢出面有女人,我個心好痛好實。不過我到最終都係放左喺我心到無講到出嚟


洋房

積分: 59


29#
發表於 17-5-23 08:49 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-5-23 08:46
我都有一單係咁,中學同學,由細玩到大,同佢老婆都識左十幾年,但佢之前話比我知佢出面有女人,都係我地嘅 ...

佢老婆好可憐,婚姻繼續㸱,老公繼續與相識人上床,自己就繼續俾人笑...

我真是矛盾....


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


30#
發表於 17-5-23 09:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24385


31#
發表於 17-5-23 13:42 |只看該作者
beanbeanlo 發表於 17-5-23 08:49
佢老婆好可憐,婚姻繼續㸱,老公繼續與相識人上床,自己就繼續俾人笑...

我真是矛盾....

換了我,一定講


男爵府

積分: 9525


32#
發表於 17-5-23 16:00 |只看該作者
beanbeanlo 發表於 17-5-23 08:07
老實講,我企係兄弟立場,如果帶錄帽個係我,我希望有人同我講,至少我唔會再企係俾我帶録㡌嘅兄弟面前俾佢 ...

你男定女?


伯爵府

積分: 19137


33#
發表於 17-5-23 17:20 |只看該作者
beanbeanlo 發表於 17-5-22 11:44
大家中學同學相識20幾年,親眼見到兄弟帶另一個兄弟的老婆去開房。點好?
...

人地嘅家事唔理


大宅

積分: 4439


34#
發表於 17-5-23 17:55 |只看該作者
當戲睇


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 17-5-23 21:04 |只看該作者
肯定唔講,無謂多事
感情事,處理不當,真係可以搞到好大


複式洋房

積分: 399


36#
發表於 17-5-25 13:55 |只看該作者
唔講


複式洋房

積分: 113


37#
發表於 17-5-25 16:23 |只看該作者
beanbeanlo 發表於 17-5-23 08:07
老實講,我企係兄弟立場,如果帶錄帽個係我,我希望有人同我講,至少我唔會再企係俾我帶録㡌嘅兄弟面前俾佢 ...

本帖最後由 honam10 於 17-5-25 16:23 編輯

認同呀,我系男人嘅話⋯我都會想個兄弟同我講,起碼唔會覺得好似比人當左傻仔咁啦。
同埋我覺得男人會理性過女人,話左比佢知可能佢自己都會去驗證下你講嘅野系咪真,如果系真嘅,個兄弟可能會好感激你添


男爵府

積分: 5707


38#
發表於 17-5-25 20:23 |只看該作者
honam10 發表於 17-5-25 16:23
本帖最後由 honam10 於 17-5-25 16:23 編輯

認同呀,我系男人嘅話⋯我都會想個兄弟同我講,起碼唔會覺 ...

你咁講咪就係因為你唔係男人囉


大宅

積分: 1632


39#
發表於 17-5-25 20:38 |只看該作者
其實你唔知個老婆個老公點諗,假如佢係知道扮唔知,你一篤出嚟,佢無得扮唔知,佢可能因為知道你知道,佢就要出手解決,又或者怕唔出手解決會俾你話佢無guts。可能就係因為你出聲,原本唔想離都要離,但如果你繼續扮唔知,日後有咩發展,亦都唔係因你而起。


複式洋房

積分: 113


40#
發表於 17-5-25 21:05 |只看該作者
Hotpot-baby 發表於 17-5-25 20:23
你咁講咪就係因為你唔係男人囉

本帖最後由 honam10 於 17-5-25 21:07 編輯

我又覺得唔關系唔系男人事,你話男人要面,其實女人都一樣要,就算將呢件事發生系女仔身上都唔想比人當傻仔咁玩啦,緣帽唔怕戴,最緊要除得快,我都系路過咁比下意見,同埋我又覺得做嘅野對得住自己良心就得喇


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo