夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 17-5-25 23:08 |只看該作者
你算是比較硬淨的女人,
換轉係我,
晨早唔會俾C6長駐大陸工作,
你知唔知同唐僧入盤絲洞冇分別
你想C6愛錫你,
就要先行一步,
男人同小朋友冇分別,
越鬧越反叛,何必呢?
你做得佢老婆一定有佢鍾意的地方。
Check pm。



水晶宮

積分: 51137


22#
發表於 17-5-26 00:09 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺得應該無野~
我partner都係有老婆仔女,我自己一樣有家庭,不過我同佢真係好多野傾,包括我地嘅家事同私事,有事都會搵對方幫手嘅~一傾電話或whatsapp嘅voice,都可以傾好耐~
不過我都明你點解咁嬲,依加問題係你老公厚此薄彼,亦冷淡左你,我同我partner雖然fd,但互動都好重視自己家庭嘅,正正係尼度,就同你老公完全唔同,依加你感覺係,你老公嘅世界只得戈個女同事,而事實你老公又真係喎~唔通因為佢同人地唔係愛情,就可以冷落家庭?


侯爵府

積分: 24828


23#
發表於 17-5-26 00:20 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 19:44
我知道系用錯左方法。好似教小朋友咁,越閙佢,佢越唔聽。
但好多時我會念,我為左個家付出咁多,有時教小 ...

你放得自己太大了,無否認你嘅付出,但你又何嘗睇到對方付出呢?一個人去咁遠,無朋友,無娱樂,無屋企飯食,無得見小朋友,一人搵錢4人消費,佢又唔慘咩? 佢同女同事好傾因為一,無壓力,二,有人明白同認同,三,舒服,你呢?如果同你傾,你覺得你比唔比到呢d 感覺佢? 你怪佢你講咩佢都唔聽時,佢夠做咩你都唔順眼。。。你再唔冷靜d, 只會更加差落去。。。


大宅

積分: 4224


24#
發表於 17-5-26 00:37 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 15:59
小小背景:我同我老公結婚12年,有兩個小朋友。婚後第3年左右老公上左廣州做野,一去就7年,每星期五返香港 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-26 00:41 編輯

我估你老公係個女上司工作上的自己友、心腹,你見佢地通常都傾公事,工作上秘密的分享就係自己馬房的証明,越高層越要建立馬房,咁先坐得穩,下屬擦鞋埋堆都好普遍,真心唔係好覺有乜問題。如果果個上司唔係女人,成件事你肯定會覺得合理晒。

借地址果樣唔敢話你錯,但的確上司問你借,你咁都唔借,又點算係佢自己友?

你要記住係一間公司入面,越高層越缺乏安全感,因為無人會同佢講真話,所以高層係好中意請自己朋友或舊同事入黎公司做心腹,呢D就係所謂的群帶關係。佢上得快,心腹都會上得快。


子爵府

積分: 11389


25#
發表於 17-5-26 03:34 |只看該作者
我有點明白你,我信直覺的。


別墅

積分: 838


26#
發表於 17-5-26 07:37 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-25 23:08
你算是比較硬淨的女人,
換轉係我,
晨早唔會俾C6長駐大陸工作,

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:23 編輯

deleted


別墅

積分: 838


27#
發表於 17-5-26 07:49 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-5-26 00:09
我都覺得應該無野~
我partner都係有老婆仔女,我自己一樣有家庭,不過我同佢真係好多野傾,包括我地嘅家事 ...

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:24 編輯

deleted


別墅

積分: 838


28#
發表於 17-5-26 08:38 |只看該作者
skybiebie 發表於 17-5-26 00:20
你放得自己太大了,無否認你嘅付出,但你又何嘗睇到對方付出呢?一個人去咁遠,無朋友,無娱樂,無屋企飯 ...

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:24 編輯

deleted


別墅

積分: 838


29#
發表於 17-5-26 08:57 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-26 00:37
本帖最後由 dativebond 於 17-5-26 00:41 編輯

我估你老公係個女上司工作上的自己友、心腹,你見佢地通 ...

多謝你咁中肯既分析!聽到你地咁講,我放心左好多。


翡翠宮

積分: 79228


30#
發表於 17-5-26 09:41 |只看該作者
yes, 唔好再focus係佢身上, 世界好大, 比自己多D活動; 多D興趣.
人既空間大左, 睇野亦會唔同.


男爵府

積分: 9525


31#
發表於 17-5-26 10:01 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-26 07:49
對對對,你分析得好啱!我而家就系呢個心態!就算唔系呢個女上司,仲會有其它女客戶,女同學等等……我真 ...

其實關心,係迫唔來的。你在乎那個人,才會關心他。亦有情況,越叫,越唔想去關心你。因為無人喜歡被迫和「俾人話」。

好似我母親,明明我可以對佢好,關心佢。但我未做前,佢第一時間怨怨怨。我就無曬心情關心佢。最憎人passive aggressive


男爵府

積分: 5200


32#
發表於 17-5-26 16:59 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 15:59
小小背景:我同我老公結婚12年,有兩個小朋友。婚後第3年左右老公上左廣州做野,一去就7年,每星期五返香港 ...

作為女性我都明白你感受,唔鍾意老公同其他女性咁friend, 但係佢哋見面時間仲多過你,一起工作,一起相處,好難避免,除非唔做呢份工。


子爵府

積分: 12169


33#
發表於 17-5-26 23:14 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-26 08:38
首先多謝你的意見,但容我解析一下:當初唔系我逼佢去廣州,我當時喊住叫佢唔好去因為我當時駝住大女,已 ...

夫妻兩人各司其職,沒有可以去計較誰付出多些誰又享有多些,這樣的心態會令到被埋怨的那方更不想溝通。對方會在內心覺我指控方說是找麻煩,找東西來罵。

你們兩夫妻分開住七年,大家都變得陌生了,他過慣自由自在的生活,不用理家事仔女事,你都需要時間去調節生活日常。男人是越哦越不理,回家就甚麼都不想理。想想你是否一直都很埋怨他?猜忌他有沒有做對不起你的事,埋怨他甚麼關心都沒有,對他黑臉、有時哭訴,有時罵他,爭執之間又說自己有多委屈和犧牲,這些對一個已對你感情變淡的男人是致命傷,只是推他出去找安慰。

要挽回首先要變回一個可愛的女人,多去想正面的事情,和他溝通時不是要求他要做甚麼或把他作比較,而是多建議家人兩人的溝通和互動,少些埋怨多些好話問候,讓他回家覺得是一個溫暖的家,一個理解愛他的妻子,讓他去融入和你和仔女的生活,讓他覺得是被需要的,以柔克剛,才可以重新去修補感情。
mc <()>


別墅

積分: 752


34#
發表於 17-5-27 22:48 |只看該作者

回覆樓主:

人會變的,當佢年紀大d就會明白老伴的重要性。就算佢係出面幾受女性歡迎都好,只有你才是他名門正娶的!只要他沒有出軌便算吧,如果佢敢出軌咪同佢分身家!況且相信你第一天識佢已知佢是容易受女性歡迎個類吧!如果頂唔順都唔會嫁俾佢啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo