母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 195


21#
發表於 17-6-8 23:43 |只看該作者
Nipjune 發表於 17-6-8 22:49
不如佢一直飲擺低就喊,試下換片再喂!換完飲一陣擺低又喊,你豎起來擺膊頭一陣再唔係斜斜地抱住!
...

等我試下先


別墅

積分: 736


22#
發表於 17-6-10 14:58 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 14:44
想問bb個半月大....去健康院醫生話佢一日仲有好多次poo poo...因為食得太多前奶......建議我泵5分鐘度...再 ...

你前乳是比較多水份,所以好滑腸。你一餵完佢就食番多啲澱粉質,飲維他奶。餵前揸走啲前乳先,可泵就泵。前乳顏色較稀!後乳較奶白。


複式洋房

積分: 195


23#
發表於 17-6-10 20:45 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-10 14:58
你前乳是比較多水份,所以好滑腸。你一餵完佢就食番多啲澱粉質,飲維他奶。餵前揸走啲前乳先,可泵就泵。 ...

好..試下先


別墅

積分: 736


24#
發表於 17-6-10 21:15 |只看該作者
kathying 發表於 17-6-10 20:45
好..試下先

俾心機丫:) 我個囡都係得5個月。


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo