夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4138


21#
發表於 17-5-27 07:40 |只看該作者
chingchub 發表於 17-5-27 00:41
唔係好明點解你辭左職留係屋企佢就可以專心工作,你返工佢就專唔到心?或者你可以講多少少。

不過人人有 ...
我哋嘅工作都好忙,當時仔好細,又請唔到好嘅工人,長老又唔幫手,唯有自己湊仔。當年佢啱啱升咗一個rank, 老細正想搵第二把交椅,其實佢係人選,想觀察佢是否為公司搏命。


大宅

積分: 4742


22#
發表於 17-5-27 09:10 |只看該作者

回覆樓主:

現實太殘酷
未如理想就怨天由人

其實好似是C6問題
樓主自己何嘗不是怨人(C6)


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-5-27 10:14 |只看該作者
無得後悔,向前看吧!
加油!


別墅

積分: 752


24#
發表於 17-5-27 12:45 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 23:41
理智上我都係咁安慰自己,不過真係覺得佢好唔惦,淨係識怨天尤人,話其他同事只識包裝、刷鞋。叫佢裝備下自 ...

出黎エ作後,世界觀會變好正常。每一行都唔同,而家學歷好的確只係過到hr個關,老細個關就要睇番老細要求,的確有d老細需要下屬刷鞋才對佢好d,覺得佢識做人。所以,不如幫下你老公搵過份エ實際d!


伯爵府

積分: 18216


25#
發表於 17-5-27 13:47 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 21:11
我真係覺得我老公好冇用


你咁唸佢好大壓力喎
每人能力際遇不同
一個家庭大家分擔
誰揾得多誰叻又如何
只要都為了家庭就得


瑪瑙宮

積分: 139710


26#
發表於 17-5-27 14:36 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-27 07:40
我哋嘅工作都好忙,當時仔好細,又請唔到好嘅工人,長老又唔幫手,唯有自己湊仔。當年佢啱啱升咗一個rank, ...

我見過 d 人反而升左職才是行衰運的開始. 佢唔係搵得多的話, 你要一齊做野一齊撐先得, 唔好得把口話佢. 一養三+長老好吃力的.


民房

積分: 22


27#
發表於 17-5-27 14:54 |只看該作者


大宅

積分: 4138


28#
發表於 17-5-27 16:03 |只看該作者
總括經驗:女人都是要靠自己!


男爵府

積分: 6956


29#
發表於 17-5-27 18:26 |只看該作者
你又怨你老公又怨,咁點會幸福。選擇左就不要回頭望,有早知,無乞衣啦。


大宅

積分: 3243


30#
發表於 17-5-27 20:54 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-26 23:10
其實而家物價高企,兩公婆都要出黎エ作好平常,其他人可能有家底或其他被動收入都未定。老公係自己揀的, ...

我有時常提醒自己,他唯一可取係對我女,顧家!同自己講咁已經好好,但我嘅要求也不是大富大貴!但好想好好plan 下條路,因為咁様打工,真係無乜機會儲錢(而家只有幾萬)而且份工作大家又感到好有壓力!我知現在嘅自己是比上不足 比下有餘!但有時提議C6諗下可以點樣改變現況,例如攞返幾十萬強積金買樓呀,投資呀,移民呀~佢樣樣返對!而且又乜都唔諗唔攪!所以真係覺得佢好無上進心(emoji)連去旅行次次都係我諗我plan我搵!我已經盡力在有限的預算搵想去嘅嘢!但佢仲好多時嫌三嫌四!


別墅

積分: 752


31#
發表於 17-5-27 20:58 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-27 20:54
我有時常提醒自己,他唯一可取係對我女,顧家!同自己講咁已經好好,但我嘅要求也不是大富大貴!但好想好 ...

聽你咁講,其實主要問題都係錢,咁你真係唔番工唔得LA。BTW,其實唔够錢,移民都有d困難...


複式洋房

積分: 113


32#
發表於 17-5-28 02:43 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-26 23:00
我呢排心情亦係跌至谷底!返工日日心驚膽跳,但唔敢遲職因爲C6無用養唔起頭家!每月比得一萬我!我就成份人 ...

其實我覺得佢行每個月比一萬你真系好好⋯因為我果個搵唔多,每個月都只系比$5000,有時$5000都無,我聽講有啲JM嘅老公直頭系每個月都無比。我覺得佢行比已經好好,點都好過唔比。


男爵府

積分: 5102


33#
發表於 17-5-28 08:32 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-27 16:03
總括經驗:女人都是要靠自己!
態度及睇法完全正確,

好多婚姻都係新婚好sweet,好天真,覺得兩口子一齊生活,有情飲水飽,到有小朋友問題就出現,


無論咩年紀及咩年代的女人,靠自己總比等人養更有尊嚴.


別墅

積分: 745


34#
發表於 17-5-28 14:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-26 22:24
你都做過野, 你都知唔係人人想升職就有得升, 際遇好重要.

冇錯!際遇好重要,叻既勤力既未必有得升職加薪。


大宅

積分: 3243


35#
發表於 17-5-28 21:19 |只看該作者
honam10 發表於 17-5-28 02:43
其實我覺得佢行每個月比一萬你真系好好⋯因為我果個搵唔多,每個月都只系比$5000,有時$5000都無:sweating ...

其實咁比,佢算係比哂比嚟添!因為佢除返工都無私人時間和做什麼~


複式洋房

積分: 113


36#
發表於 17-5-29 00:10 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-28 21:19
其實咁比,佢算係比哂比嚟添!因為佢除返工都無私人時間和做什麼~

所以我都系覺得你果時有咁嘅決定,而家有咁嘅情況出現,相信你自己都估唔倒嘅事,同埋有邊個會知聽日發生咩事喎,我又覺得唔使去到後悔嘅
預期等你老公有番啲成績,倒不如自己都出黎做野,幫補下會唔會仲好啲?


男爵府

積分: 5569


37#
發表於 17-5-29 15:44 |只看該作者
樓主, 其實你C6都搵得唔少啦, 算好好咖啦!


公爵府

積分: 26797


38#
發表於 17-6-2 10:43 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-27 07:40
我哋嘅工作都好忙,當時仔好細,又請唔到好嘅工人,長老又唔幫手,唯有自己湊仔。當年佢啱啱升咗一個rank, ...

升左一個rank好好啦,好過冇得升。


伯爵府

積分: 19137


39#
發表於 17-6-2 22:00 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 20:32
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以 ...

依家從新出發都唔遲


公爵府

積分: 28328


40#
發表於 17-6-3 12:53 |只看該作者
yubaba 發表於 17-5-26 22:51
我明 . 際遇好難講,但心態好重要,男人怨天怨地怨人賴地硬真係好乞人憎.
...

係 一個中意呻既男人有用極有限

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo