夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


瑪瑙宮

積分: 139681


21#
發表於 17-5-28 10:52 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 10:21
我初初見到呢幾隻字我都覺得可能只係朋友send來,但係好奇怪點解會冇名,即管問下C6,我預佢個答案都係朋友 ...

我覺得你應該暫時唔比細路知呢件事住. 佢而家有唔開心想傾, 一定係搵果个女人, 果个女人又離左婚想搵人痴, 佢兩个大把野傾訴, 你段婚姻好危.


大宅

積分: 4973


22#
發表於 17-5-28 10:54 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 07:35
開新account,因為不想朋友認出,不竟我傱2003年便在bk。
識了C6 28年,結了婚22年,一直都係好老公、好父親 ...



洋房

積分: 89


23#
發表於 17-5-28 10:57 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:03 編輯


瑪瑙宮

積分: 139681


24#
發表於 17-5-28 11:05 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-28 11:07 編輯
antifox 發表於 17-5-28 10:57
這個我都知,但間屋有幾大?吵起上來點會唔知!阿女話佢噚晚聽到晒,唔駛我講已知真相
...

我諗我會話無事, 叫佢地唔使担心, 因為細路唔知好過知得好清楚, 除非你地去到離婚無得返轉頭.

而家佢番屋企面對唔到一个人, 變成面對唔到三个人, 如果 D 細路對佢黑埋口面唔講野, 佢个心就毑住毑住, 返屋企壓力又大, 會好唔想返屋企, 反正个女人屋企而家無老公好方便.

不過你可能覺得遲早都係知, 咁我都無意見.

點評

夏落特    發表於 17-5-28 21:49


伯爵府

積分: 16345


25#
發表於 17-5-28 11:09 |只看該作者
妳老公不惑之年,況且香港好多單女,如果真相已揭盅,1妳係選擇原諒,就好好處理好情緒,不要舊事重提繼續相愛下去。

2如果個心不能原諒,就先分開冷靜下先....
過好,每一天!


洋房

積分: 89


26#
發表於 17-5-28 11:22 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:03 編輯


洋房

積分: 89


27#
發表於 17-5-28 11:31 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:02 編輯


複式洋房

積分: 113


28#
發表於 17-5-28 11:36 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 10:45
在別人眼中,我係幸福少奶奶,我阿媽直情當佢係寶,佢講乜都好,我自己都以為係好幸福,點知嫁咗俾人渣!
...

(emoji)(emoji)下⋯都結左婚,生埋仔,仲有咩私隱系連老婆都可以唔知得嫁?
聽落⋯佢好似對你仲有所保留,同埋自私囉。


洋房

積分: 89


29#
發表於 17-5-28 11:42 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:04 編輯


子爵府

積分: 10792


30#
發表於 17-5-28 11:46 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 10:57
這個我都知,但間屋有幾大?吵起上來點會唔知!阿女話佢噚晚聽到晒,唔駛我講已知真相
...

兩位小朋友幾大,你要觀察佢地的情緒,我朋友老公又系有小三,兩公婆雖然在房鬧交,但個女都聽到,個女16 歲但就好影響佢情緒,本來乖乖女,但後來就去偷野向佢爸爸報覆。

仲有另一個 post, 做了小三兩個月,post内其中一位會員 IOU,就是比小三搶了老公後,自己受過傷就要學人要做個出色的小三去搶反人老公,仲在 post到同人分享佢是一個幾出色的小三,所以唔好以為受過被人搶老公的女人,會好明白個種痛而唔會去搶人老公,呢d女人才更可怕更狼更董扮可憐,更需要另一個水泡。


子爵府

積分: 10792


31#
發表於 17-5-28 11:49 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 11:31
唔係我唔想愛佢,係佢將我當外人來防!
想要有老婆以外嘅紅顏知己!
之前係discuss有人講:男人有所謂紅顏 ...

本帖最後由 小虎豬媽媽 於 17-5-28 11:50 編輯

你同老公講,你老公最私隱的器官你都見過,兩公婆仲有什麼私隱系唔知得,通常男人同老婆講私隱就系玩女人。


複式洋房

積分: 113


32#
發表於 17-5-28 11:55 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 08:49
(繼續)
晚上,趁佢沖涼時,拿了他的手機,send 了"what "到那號碼,目的是引對方回覆,看 看有什麼証據可 ...

既然而家婚姻出現左問題,我諗雙方都應該要有責任處理番佢,因為見你呢個post ,話你C6因為悶,貪新鮮,壓力大呀果啲⋯你有無問佢點解會覺得悶,貪新鮮又壓力大?
系咪⋯樓主你平時同你C6唔多兩句?搞到關係差左你自己都唔知?跟住到佢識到個女仔又傾倒計喎,又明白佢喎⋯所以先成為佢嘅紅顏知己呀


洋房

積分: 89


33#
發表於 17-5-28 12:00 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:04 編輯


子爵府

積分: 10792


34#
發表於 17-5-28 12:15 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 12:00
女也是16,同你朋友的一樣,自己聽晒,事情剛發生時,她寫了一封信給我,説如果daddy 真的有小三,就不要 ...

本帖最後由 小虎豬媽媽 於 17-5-28 12:22 編輯

本帖最後由 小虎豬媽媽 於 17-5-28 12:18 編輯

講多小小朋友女的情緒問題你知,等你多加留意,因為爸爸是24 孝,好錫個女同個女感情好好,個女又好愛錫媽媽,佢代入了媽媽位置,覺得傷害好大,一個好親好信任的人傷害佢,個女除了偷野,仲畫了好多畫,是個女人,有半個身體是見到內臟,朋友比了那些畫給學校社工睇,社工話張畫是畫更個小三,畫內臟表達佢有幾憎恨個女人恨到想殺死個女人,學業成績仲大倒退,社工話個女是媽媽媽内心的一塊鏡,將媽媽的傷心和憎恨反應出來。個女好迷茫,唔知點算,所以做盡壞事向爸爸報復。

現在小朋友已知道,你都多些同小朋友討論佢地的感受,比機會佢地講出來,唔好在小朋友面前講佢爸爸的不是,不要將負面信息灌輸給仔女,因為仔女仲細大人的問題佢地無能力完全理解和去解決。同佢地講爸爸媽媽感情問題爸爸媽媽會自己解決,個個始終是佢地爸爸,所以唔好叫佢地憎恨個爸爸,因為小朋友會好痛苦。


洋房

積分: 89


35#
發表於 17-5-28 12:22 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:05 編輯


洋房

積分: 89


36#
發表於 17-5-28 12:25 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 17-5-28 12:15
本帖最後由 小虎豬媽媽 於 17-5-28 12:22 編輯

本帖最後由 小虎豬媽媽 於 17-5-28 12:18 編輯

多謝你!


男爵府

積分: 6156


37#
發表於 17-5-28 13:08 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 11:31
唔係我唔想愛佢,係佢將我當外人來防!
想要有老婆以外嘅紅顏知己!
之前係discuss有人講:男人有所謂紅顏 ...

如果係朋友,咁唔比得老婆知嘅原因係? 如果係朋友,咁老婆又唔可以同個女人做朋友嘅原因係? 乜原來而家要一對一先做到朋友架咩,啲咁新識朋友嘅玩法我真係唔識。正路真係只係想同異性做下朋友,都會預埋你啦,或同你單聲,或者介紹比多啲共同朋友識,有乜理由真係為識多個朋友而將22年(我有冇記錯?)婚姻攞嚟較飛吖,唔好玩啦男人,冇咁上下異心一個人點會做呢啲冒險行為吖。你冇get錯,佢當你外人咁防梗係有嘢啦。都係果句,段婚姻有唔滿意咪改善,改善唔到頂唔順咪最多分開,唔好千千萬萬個藉口去出軌,啲理由冇一個係合理。



珍珠宮

積分: 45624

馬年勳章


38#
發表於 17-5-28 13:19 |只看該作者
我的post ~~ 我的故事
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=180436

樓主我好同情你, 萬分明白你感受. 因為我都發生過差不多嘅事. 我又係好嬲但無勇氣離開. 我喺"自由" 同 "夫婦" 都開過post. 可惜得唔到大部份JM認同, 只得到一個"黐線婆"稱號, 落荒而逃. 反而我C6成為受害人, 如果我同佢離婚就係放生佢, 佢係應該得到解脫的, 因為佢係一個"可憐嘅好人".

祝你好運, 得到支持之餘亦能好好處理自己嘅問題. 其實女人都係人, 點會無感覺, 點會大方到任自己個老公同人chat唔嬲? 你嘈就話係唔識大體唔大方, 抵個老公唔要你. 呢D咩道理?! 簡直就係要種大男人個膽, 將出軌合理化.
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 17-5-28 13:52 |只看該作者
就咁睇,隻狐狸失婚之後睇中你C6,所以製造機會接近你C6,佢有心勾你C6,就住佢講野,自然事事貼心,而你C6五十幾,正值中年危機,見有女埋身,證明自己魅力仍在,心花怒放乃是必然。
樓主,兩公婆一起走過廿二年不容易,睇你C6對你解釋時仍緊張到滿頭大汗,證明佢知自己唔啱和仍著緊你,我覺得你C6仍很愛你,佢只係貪有人鍾意的感覺。
希望你不要因為一時氣憤,亂講傷害大家感情的説話,更不要放棄這婚姻。我相信你C6是好丈夫,因為任你數也只是數到他N年前打golf忘了你生日和賽馬日太專心賽馬。從仔女對他的態度,我估計你在家中是話事的人,這也是你C6寵你的象徵。從你字裡行間,感覺你很爽朗,但有時候向C6撒下嬌丶讚下C6,令他有英雄感,便可防止C6從外面找。
現在你應叫C6 block狐狸電話,及多去C6公司,向隻狐狸宣示下主權。


珍珠宮

積分: 36897


40#
發表於 17-5-28 14:38 |只看該作者
我覺得靜觀其變。
畢竟佢冇上床正式有肉體關係(暫時都冇証據)
條女當你老公係代替品又好,
報仇對象又好,
暫時你都唔好同老公開咁多火,
咁樣只會將自己老公推出去,
佢地更大條道理開始關係。

當然希望你老公同佢斬欖,
都可以同你老公要求佢可以比你check電話以表清白。
但如果佢唔肯,
你就要諗下下一步。。。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo