夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3469


21#
發表於 17-5-29 18:39 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-18 15:50 編輯

.


大宅

積分: 1990


22#
發表於 17-5-30 00:45 |只看該作者
anna_ls 發表於 17-5-28 13:21
難得佢肯坦白,咁都有心想維繫,咁咪多啲出去玩,建立返親密關係,你朋友都多多關心下老公,不論公事上定 ...

唔係數佢坦白只係等樓主批准
神交只係未係時候上床
證明條女高招=未上床先有籌碼同正室鬥
男女互相吸引最終目的係傳宗接代
我唔信條女用自己青春同人夫一世神交
凡事有目的 唔通貪佢靚仔


大宅

積分: 1990


23#
發表於 17-5-30 00:46 |只看該作者
greenpea 發表於 17-5-29 18:11
同 99 關係如何?可不可以同 99 講,等佢家人去鬧醒佢?

千祈唔好 一扯到家人
公開左就無彎轉


大宅

積分: 1990


24#
發表於 17-5-30 00:47 |只看該作者
afterall 發表於 17-5-28 13:31
無錯,佢c6肯坦白,但問題係佢無話會同個女同事斷,只係而家企左係度唔知點做好...

即佢想進唔放放棄


大宅

積分: 1990


25#
發表於 17-5-30 00:55 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-5-28 15:40
係啊,叫你朋友千其唔好同佢老公嘈,唔係會比機會佢女同事入位


條女擺明高智慧 知道以退為進
佢就係等你嘈 等你發甸
佢就坐係度笑咪咪等你老公頂你唔順
搵佢訴苦 然後佢就變成好溫柔體貼
善解人意女朋友
如果條女後生 同佢磨
一日唔離婚 浪費時間係條女
無第3者無要求的
除非你老公係李澤階
精既磨1,2年知唔離婚會走
始終女人想搵個歸宿想嫁人
最緊要管住老公d錢


男爵府

積分: 5519


26#
發表於 17-5-30 12:37 |只看該作者
mc 發表於 17-5-28 21:01
這是一個攻心計的小三,最經典的開場。現在你朋友絕對不要一直問丈夫和這女人怎樣了?他為何這樣做?他想 ...
原來朋友c6 無完全坦白, 佢地其實暗地裏暗中交往了, 即使將事情講左出來,但繼續同果位女事暗交,程度只係仲未有機會上床。 咁既情況, 可以點樣迫退小三呢?


大宅

積分: 3469


27#
發表於 17-5-30 13:17 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-18 15:49 編輯

.


男爵府

積分: 5519


28#
發表於 17-5-30 13:29 |只看該作者
annacckong 發表於 17-5-30 13:17
請問點解一定要迫退小三既?

因為有小朋友?

佢地無小朋友,咁覺得值得咪嘗試挽救下先


珍珠宮

積分: 32775


29#
發表於 17-5-30 13:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Rubik 於 17-5-30 13:55 編輯

本帖最後由 Rubik 於 17-5-30 13:54 編輯

如果剛開始,冇得迫退,因為輸比新鮮感,個女人做乜個男人都覺得好嘅,男人講出口比個老婆知,只係減輕罪疚感,但同一時間,只要個老婆唔做一d推個老公走嘅事,個男人亦唔會開口講離婚

想救,只有等,不打不駡,唔駛同佢講道理,道理對佢有用就唔會出軌!男人永遠下半身行得快過腦,道理佢一定明,但佢亦有更歪理去支持自己同條女一齊。。只有等佢同條女有磨擦,等佢條女有要求,等佢醒覺發現屋企好

當然,過程要好有毅力同耐性,值唔值得只有個老婆先知


伯爵府

積分: 17287


30#
發表於 17-5-30 13:58 |只看該作者
好慘唔出聲希望等c6返轉頭,機會好微、或者等到天荒地老,佢第三隻腳打柴果時就返嚟啦!你嘈佢,就好快離婚(因為冇小朋友,可以爽快點)jm終日以淚洗面,佢又會話返親嚟都喊苦喊忽!唉!唔好話行步路吖!e個時候,你連呼吸都係錯!小三放個屁都係香嘅!


珍珠宮

積分: 32775


31#
發表於 17-5-30 14:18 |只看該作者
所以只可以對自己好d,重心放返係自己度,當個男人可有可無,到時邊個冇咗邊個唔得都未知!

男人。。。你越理佢越緊張佢佢就唔識珍惜!反而愛理不理覺得你冇咗佢都可以過得好好先會驚!

點評

若曦    發表於 17-5-30 22:25


大宅

積分: 3469


32#
發表於 17-5-30 14:34 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-18 15:49 編輯
.


伯爵府

積分: 17287


33#
發表於 17-5-30 14:46 |只看該作者
annacckong 發表於 17-5-30 14:34
其實我覺得唔慘,趁未有小朋友之前睇清個男人,早走早著,離婚一了百了都唔知幾好

如果真係挽救,然後仔 ...

咁冇小朋友當然可以灑脫點吧!但在一段婚姻入面,每人都希望對方可以遵守婚姻的承諾、一起渡過。咁伴侶出軌,被背叛的感覺都慘㗎!


大宅

積分: 3469


34#
發表於 17-5-30 14:54 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-18 15:47 編輯
.


伯爵府

積分: 17287


35#
發表於 17-5-30 14:55 |只看該作者
annacckong 發表於 17-5-30 14:54
咁夢想幻滅係傷心,但係冇小朋友的話離婚好過日日對住眼怨,總好過其他jm生左仔,想走都走唔到,我覺得嗰啲 ...

Yes yes我們旁人都係討論下啫


大宅

積分: 2958


36#
發表於 17-5-30 15:34 |只看該作者
afterall 發表於 17-5-30 13:29
佢地無小朋友,咁覺得值得咪嘗試挽救下先

無小朋友,又唔肯同小三斷,咁真係分開好過啦,唔專一既男人要來做乜?一次不忠,百次不用,今次修補到都要一世提心吊膽幾時又有下一次


珍珠宮

積分: 32775


37#
發表於 17-5-30 15:37 |只看該作者
感情嘅事係咪真係咁容易話斷就斷?咁容易斷我又唔覺得個老婆有幾愛個老公,有事針唔吉到肉唔知痛


禁止訪問

積分: 7947


38#
發表於 17-5-30 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5519


39#
發表於 17-5-30 18:02 |只看該作者
greenpea 發表於 17-5-29 18:11
同 99 關係如何?可不可以同 99 講,等佢家人去鬧醒佢?
同99關係普普通通,不過朋友c6好要面子。


男爵府

積分: 5519


40#
發表於 17-5-30 18:06 |只看該作者
annacckong 發表於 17-5-30 13:17
請問點解一定要迫退小三既?

因為有小朋友?
因爲朋友仲想修補關係,原諒佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo