夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31496


21#
發表於 17-5-29 13:31 |只看該作者

回覆樓主:

我99都有同我老公講過,我喺度會管住晒,唔可以自由咁同孫仔玩 (佢地中意俾糖bb食,又中意幫BB洗腦),當初我會死跟,而家睇化左,老公叫我唔駛返去我會好開心


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 17-5-29 13:52 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 10:56
佢...我冇彩佢。 今朝我去覆診, 佢成朝都冇揾我, 你話佢有幾好?

今晚咪鬼煮飯佢食, 叫佢番去同佢”家人“ 食,我係外人廢事你哋對住我有鴨力啦。。。
你老公聽到會點? 玩唔玩得起架佢?


複式洋房

積分: 491


23#
發表於 17-5-29 14:02 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-5-29 13:31
我99都有同我老公講過,我喺度會管住晒,唔可以自由咁同孫仔玩 (佢地中意俾糖bb食,又中意幫BB洗腦),當 ...

你好叻, 我真係要學下「做化」。


男爵府

積分: 6731


24#
發表於 17-5-29 21:57 |只看該作者
唔知你平時點,就咁睇覺得你老公都攰,但佢出聲叫你返屋企抖,其實係情願自己辛苦啲睇住個女兼去應酬老爺奶奶,點知你唔領情話唔攰要去,咁佢就覺得不如畀埋你去算。我又明佢諗咩喎


侯爵府

積分: 24385


25#
發表於 17-5-29 22:03 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:24
今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回 ...

我同你相反,我C6一定叫埋我去(我其實唔想去,寧願自己返屋企),真係家家有本難念的經


男爵府

積分: 6304


26#
發表於 17-5-30 07:24 |只看該作者

回覆:呻下.....好嬲

樓主有乜問題呀?係我就開心死,自己去行街買野不知幾爽,難得吾洗應酬2個62.99,又吾洗過去做亞4,可能你重後生想痴住个c6係嗎?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo