夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


複式洋房

積分: 131


21#
發表於 17-5-29 16:55 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 16:38
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-29 16:47 編輯

追求心靈滿足既人對一次性既野係無咩喜感, 可能嗰一刻會 ...
哈哈~Tammy你個人真好~多麼用心的回覆~多謝先~!咁而家我就要諗下除了燭光晚餐外,早上和中午做啲咩了


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 17-5-29 17:04 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 16:55
哈哈~Tammy你個人真好~多麼用心的回覆~多謝先~!咁而家我就要諗下除了燭光晚餐外,早上和中午做啲咩了
...

嘩唔洗咁密架嘛, 俾人抖下氣啦 ching , 做得太密除非你有信心一世都係咁, 否則一頭半個月打回完型就反會招恨架啦。。。

長久戰來架, 要 last 得耐就要留力。。。


複式洋房

積分: 131


23#
發表於 17-5-29 17:15 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 17:04
嘩唔洗咁密架嘛, 俾人抖下氣啦 ching , 做得太密除非你有信心一世都係咁, 否則一頭半個月打回完型就反會 ...
e.....你又啱..~但中午都揾小小野做下會唔會好啲?只係出去食飯好似有點兒那個...


複式洋房

積分: 131


24#
發表於 17-5-29 17:20 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 16:45
你都放棄你老婆就沒人去打救了, 也不是一定要經常外出嘛, 不過夏天都到小朋友又細, 去吓沙灘晚上燒埋野 ...
都係,我就係唔想放棄...啲男人就係咁PK~唔死到臨頭都唔知衰...唉...希望有救啦~


大宅

積分: 4093


25#
發表於 17-5-29 17:21 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 16:20
回覆 曉如1312 的帖子

其實我都想知有咩係好玩...我地都係三十零歲,理應仲可以玩好多野,但就係唔知有咩 ...

本帖最後由 曉如1312 於 17-5-29 17:23 編輯

三十零歲仲好後生,好多野可以玩,郊外玩下,踩單車,坐船仔,行山都可以


複式洋房

積分: 131


26#
發表於 17-5-29 17:24 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-29 16:00
你求婚果時講咩, 買埋紥花講多次. 跟住話多謝佢生左寶貝仔女比你, 你 e 生娶著佢係最幸福的, 女人實冧. ...
如果個女人感覺淡咗,會唔會嫌煩先~?


複式洋房

積分: 131


27#
發表於 17-5-29 17:28 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-5-29 17:21
本帖最後由 曉如1312 於 17-5-29 17:23 編輯

三十零歲仲好後生,好多野可以玩,郊外玩下,踩單車,坐船 ...
曉如姐姐~不如咁問,你玩過覺得最特別的係咩?可以分享下嗎?


珍珠宮

積分: 38500

減齡達人勳章


28#
發表於 17-5-29 17:34 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 17:24
如果個女人感覺淡咗,會唔會嫌煩先~?



複式洋房

積分: 131


29#
發表於 17-5-29 17:39 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-5-29 17:34
所以我就怕呢樣...最難係唔知幾時佢唔會嫌煩/.\


大宅

積分: 4093


30#
發表於 17-5-29 17:39 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 17:28
曉如姐姐~不如咁問,你玩過覺得最特別的係咩?可以分享下嗎?

姐姐...我唔係好老咋,其實冇話最好玩係咩,如果你老婆仲鍾意你,同你去邊玩都會覺得開心,女人只希望另一半願意花時間陪自己而唔係得閒就打機玩電話。

可以既話咪2個人去下旅行都可以增進感情


瑪瑙宮

積分: 139710


31#
發表於 17-5-29 17:49 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-29 17:51 編輯
BKNC 發表於 17-5-29 17:24
如果個女人感覺淡咗,會唔會嫌煩先~?


如果唔係有特別事傷過女人个心, 通常个女人應該重期望自己个男人對自己仍然有 attention , 有心思, 唔怕花時間諗, 唔怕花時間預備, 肯於表達.

不過, 你見尼度有个 CHING 分享, 佢做乜佢老婆都話多餘, 咁我唔知你老婆係邊種女人, 你先知喎.

有 d 男人成日話老夫老妻唔使攪咁多野, 或者搵食忙無時間諗, 个女人先會覺得無被重視.



水晶宮

積分: 50566


32#
發表於 17-5-29 18:12 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 17:15
e.....你又啱..~但中午都揾小小野做下會唔會好啲?只係出去食飯好似有點兒那個...

...

你太太係咪 ftm ? 時間上要就就。。。


水晶宮

積分: 50566


33#
發表於 17-5-29 18:15 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-29 17:49
如果唔係有特別事傷過女人个心, 通常个女人應該重期望自己个男人對自己仍然有 attention , 有心思, 唔怕 ...

嗰位。。。。哦。。。網上講野信一半好啦,佢做過咩攪到個老婆咁對佢真係佢自己先知。。。


伯爵府

積分: 19398


34#
發表於 17-5-29 21:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bubu7 於 17-5-29 21:59 編輯

本帖最後由 bubu7 於 17-5-29 21:57 編輯

本帖最後由 bubu7 於 17-5-29 21:53 編輯

其實日日都需要心靈上溝通,不要視所有事情是老奉,當今日係最後的一日,過了想做都無得做的心態。例如:佢洗咗衫(其它野都可以), 說句唔該曬老婆,有你真幸福。貼張memo 紙畫個心在佢個銀包度又得。夜晚看電視同佢按摩小腿太陽穴又得。細路幾大呀?兩個夾份唱首歌送比佢呢?

諗下當初為何喜歡她?勿忘初衷,唔好比自己後悔便可以。


複式洋房

積分: 131


35#
發表於 17-5-29 22:55 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-5-29 17:39
姐姐...我唔係好老咋,其實冇話最好玩係咩,如果你老婆仲鍾意你,同你去邊玩都會覺得開心,女人只希望另一 ...

去旅行都諗過,但就想放低啲小朋友...呢個先係問題(emoji)


複式洋房

積分: 131


36#
發表於 17-5-29 22:59 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-29 17:49
如果唔係有特別事傷過女人个心, 通常个女人應該重期望自己个男人對自己仍然有 attention , 有心思, 唔怕 ...

我地都係衰係溝通方面,加上自己硬頸...所以心靈上比咗好多壓力佢...但所有出發點都係為咗佢好和家庭好,就係我表達衰........其實有冇得救都未知...唯有見步行步啦(emoji)


複式洋房

積分: 131


37#
發表於 17-5-29 23:01 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 18:12
你太太係咪 ftm ? 時間上要就就。。。

時間都係問題,但只要揾到人湊啲小朋友,應該可以(emoji)


複式洋房

積分: 131


38#
發表於 17-5-29 23:05 |只看該作者
bubu7 發表於 17-5-29 21:53
本帖最後由 bubu7 於 17-5-29 21:57 編輯

本帖最後由 bubu7 於 17-5-29 21:53 編輯

你說得對,可能就係心靈上比唔到好的佢...我冇忘記過愛佢嘅感覺,但承認係冇當初咁就就佢..不景都7、8年,生活消磨人...只希望唔係太遲啦


禁止訪問

積分: 1026


39#
發表於 17-5-29 23:18 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 131


40#
發表於 17-5-29 23:53 |只看該作者
XYN 發表於 17-5-29 23:18
重點係之前發生過啲野,所以淡。
兩個人原本無大問題,而亦因為相愛先結既話,唔會咁易就淡LoL.
之前發生過 ...

傾過,未傾晒,也未解決...所以我先由自己出發,盡力做自己能做...至於最後佢受唔受,就真係唔知...當然都會再傾,但我想係再傾前,略盡多點力吧!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo