夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 140


21#
發表於 17-5-30 12:08 |只看該作者
Rubik 發表於 17-5-30 11:47
如果你同佢講

佢話係.....咁你會點做?

多謝你


複式洋房

積分: 357


22#
發表於 17-5-30 13:10 |只看該作者
男人逢場作興


男爵府

積分: 5408


23#
發表於 17-5-30 14:03 |只看該作者
Tinniechan666 發表於 17-5-29 18:37
蘋果真係一個好科技 事原C6有部舊電話放係屋企有時拿黎打機 因為同一賬戶 所以佢用緊既手機d相同步另一部都 ...

但係今次唔追究,怕下次更離譜就麻煩喇


複式洋房

積分: 140


24#
發表於 17-5-30 14:05 |只看該作者
Simonctt 發表於 17-5-30 13:10
男人逢場作興

就算係 我都接受吾到 掉轉係女人坐陌生人大髀 正常男人都接受唔到啦


大宅

積分: 4263


25#
發表於 17-5-30 22:23 |只看該作者
我唔會俾老公同豬朋狗友玩咁多
始終近朱者赤
遲早出事


侯爵府

積分: 21125


26#
發表於 17-5-31 19:11 |只看該作者
講真,我覺得你老公話無女坐係tum你啫。去得嗰D地方,同得嗰D朋友,點會容許有個咁清高嘅人一齊玩呀?佢係咁的話,都無人預佢啦!

我諗你要問問自己,你嘅接受程度係去到邊。你比佢去得呢D夜場,其實無可能佢係唔會掂女。有D女人,係可以接受老公去夜場逢場作興。你係呢種嗎?

如果你唔係,我諗你要清楚話比佢知你底線。

今次張相,比我會當一個笑話咁笑佢,仲要warn佢呢D相唔應該比小朋友見到,唔係以為爸爸唔愛媽咪了,同埋女人可以咁隨便,你問佢你都唔想個女咁諗卦?

談笑風生咁帶過,比個signal佢你係知。再帶笑同佢講你底線。一來等佢知有D嘢,佢有做一定有人知,唔好以為你咁白痴。二來,你唔發顛亦顯你風度同能耐。三來,再比佢知你唔係咩都接受到,你係有底線嘅。Warn佢如果做衰嘢,係實有人知的。你唔想知,所以唔好做。

點評

ricexbb    發表於 17-6-8 12:23


大宅

積分: 1576


27#
發表於 17-6-1 07:19 |只看該作者
aidan08 發表於 17-5-31 19:11
講真,我覺得你老公話無女坐係tum你啫。去得嗰D地方,同得嗰D朋友,點會容許有個咁清高嘅人一齊玩呀?佢係 ...

高手


水晶宮

積分: 51137


28#
發表於 17-6-1 08:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 做個靚太 於 17-6-1 08:54 編輯

你想佢解釋啲乜?
一尼已經過左去,二尼除左影張相,無其他野啦~有都唔會講啦~
如果係我,我唔會扮唔知,仲會話佢知避忌啲,個女大啦~我唔誤會,個女都會~
然後del相當無事啦~費時眼怨同亂諗~


珍珠宮

積分: 31496


29#
發表於 17-6-1 09:13 |只看該作者

回覆樓主:

我問平心靜氣問清楚,唔會扮無嘢


複式洋房

積分: 140


30#
發表於 17-6-1 09:15 |只看該作者
aidan08 發表於 17-5-31 19:11
講真,我覺得你老公話無女坐係tum你啫。去得嗰D地方,同得嗰D朋友,點會容許有個咁清高嘅人一齊玩呀?佢係 ...



複式洋房

積分: 140


31#
發表於 17-6-1 09:24 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-1 08:53
你想佢解釋啲乜?
一尼已經過左去,二尼除左影張相,無其他野啦~有都唔會講啦~
如果係我,我唔會扮唔知, ...

其實係架 無唸佢要點解釋 因為真係無咩好解釋 始終睇我仲信吾信佢姐
我只想俾佢知我底線係邊
我多希望我從無睇到呢d相 女人係疑心重架啦!


水晶宮

積分: 51137


32#
發表於 17-6-1 09:28 |只看該作者
Tinniechan666 發表於 17-6-1 09:24
其實係架 無唸佢要點解釋 因為真係無咩好解釋 始終睇我仲信吾信佢姐
我只想俾佢知我底線係邊
我多希望我 ...

係~我唔讚成扮唔知,但亦唔讚成嬲~


複式洋房

積分: 140


33#
發表於 17-6-1 09:35 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-1 09:28
係~我唔讚成扮唔知,但亦唔讚成嬲~

甘我係吾開心姐 無打算係佢面發脾氣 同俾佢知我不能接受甘既行為 唸下咩方法同佢講會好d 我都吾想因爲過左去既事令大家嘈交!


伯爵府

積分: 19137


34#
發表於 17-6-7 16:33 |只看該作者
Tinniechan666 發表於 17-5-29 18:37
蘋果真係一個好科技 事原C6有部舊電話放係屋企有時拿黎打機 因為同一賬戶 所以佢用緊既手機d相同步另一部都 ...

先唔好出聲,留意下


複式洋房

積分: 170


35#
發表於 17-6-7 20:52 |只看該作者
個女人係咪鬼妹黎?話唔定鬼妹只係熱情得濟先坐佢大脾姐 始終文化唔同


複式洋房

積分: 140


36#
發表於 17-6-7 21:19 |只看該作者
kingchows 發表於 17-6-7 20:52
個女人係咪鬼妹黎?話唔定鬼妹只係熱情得濟先坐佢大脾姐 始終文化唔同 ...

No 應該係韓妹


大宅

積分: 4224


37#
發表於 17-6-7 21:43 |只看該作者
aidan08 發表於 17-5-31 19:11
講真,我覺得你老公話無女坐係tum你啫。去得嗰D地方,同得嗰D朋友,點會容許有個咁清高嘅人一齊玩呀?佢係 ...

極度同意!大大方方笑住黎warn佢高章!


大宅

積分: 3480


38#
發表於 17-6-9 16:26 |只看該作者
Tinniechan666 發表於 17-6-7 21:19
No 應該係韓妹
韓妹做果D...好主動架
你睇實你老公好D....D韓妹好CHEAP真的~


複式洋房

積分: 170


39#
發表於 17-6-11 16:18 |只看該作者
Tinniechan666 發表於 17-6-7 21:19
No 應該係韓妹
整容都岩?咁擺明就係去左外地趁你唔係到諗住自由同埋以為你唔會知 所以就偷食


複式洋房

積分: 170


40#
發表於 17-6-11 16:20 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-6-9 16:26
韓妹做果D...好主動架
你睇實你老公好D....D韓妹好CHEAP真的~
其實到到都有CHEAP女仔 遠至鬼妹 近至大陸妹

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo