夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 3028


21#
發表於 17-6-3 18:54 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...

其實唔需要到佢公作上軌道先叫佢走,應該即刻趕佢走。你咁「體諒」佢,佢唔會感恩,男人一定要喺落難時先知老婆好,如果你製造咗一個好環境讓佢走,佢一定頭也不回。

信我,係趕就而家趕,等佢有毛有翼就遲喇。


男爵府

積分: 6304


22#
發表於 17-6-3 19:06 |只看該作者

回覆:老公有小三,昨日突然想請他離開這個家

又是蠢女人一名,你處處為佢打算,為乜呢又冇尊嚴,為自己日後打算吧?


別墅

積分: 698


23#
發表於 17-6-3 20:30 |只看該作者
s7824 發表於 17-6-3 18:54
其實唔需要到佢公作上軌道先叫佢走,應該即刻趕佢走。你咁「體諒」佢,佢唔會感恩,男人一定要喺落難時先 ...

是的,他不會對我感恩,他只知我會為他好,所以太容易了,不會珍惜,好老鳳咁。

有冇人有経驗可以分享下叫他離開?佢應該會發癲,因為發夢都估唔到我咁做,可能會話我有第二個。


禁止訪問

積分: 9141


24#
發表於 17-6-3 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2341


25#
發表於 17-6-3 20:45 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 20:30
是的,他不會對我感恩,他只知我會為他好,所以太容易了,不會珍惜,好老鳳咁。

有冇人有経驗可以分享下 ...

樓主,樓上sis講得好啱,男人落難先會知道老婆好,好好愛自己


禁止訪問

積分: 9141


26#
發表於 17-6-3 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9141


27#
發表於 17-6-3 20:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139661


28#
發表於 17-6-3 20:52 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 20:30
有冇人有経驗可以分享下叫他離開?佢應該會發癲,因為發夢都估唔到我咁做,可能會話我有第二個。 ...

好難講, 可能佢想走好耐, 唔知點開口, 驚你發大癲, 而家你叫佢走, 求之不得.


大宅

積分: 3028


29#
發表於 17-6-3 21:02 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 20:30
是的,他不會對我感恩,他只知我會為他好,所以太容易了,不會珍惜,好老鳳咁。

有冇人有経驗可以分享下 ...

第一慬記係叫得佢走,就唔好預佢會返轉頭,要做最壞打算。否則,你應該再諗清楚,需不需要換個方法。

你只要同佢攤排講清楚,你知佢有小三,你忍氣吞聲足一年,你唔再忍喇,請佢離開。你只要冷靜地同佢講,不帶任何情緒,對佢所有情緒都不作反應,畀10 分鐘佢執個人物品,限時即離開。

至於佢點發癲、抵賴,可以一概不作回應,只要佢唔傷害你就得,亦都唔好挑撥佢嘅情緒。


大宅

積分: 3271


30#
發表於 17-6-3 21:02 |只看該作者
其實佢反應好難預測,但去到呢個地步,佢d反應都唔重要嘞⋯⋯
叫人看住小朋友幾日先講,以免係小朋友面前打打鬧鬧⋯⋯
所有嘢安排好先講。
你有冇證據佢有小三?一定要有d渣拿,唔係佢同你爭撫養權,你連個女都冇埋


別墅

積分: 698


31#
發表於 17-6-3 21:04 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-6-3 20:44
你已忍了一年,你先生也應對小三有點悶,如值得爭取,可考慮叫他斷小三.當然是他性格憂良,如他喜歡其他類型的 ...

我也發覺他和她開始有了共識和pattern,我指見面的時間,現常由男方主導,女似配合,上年他突然會出去,自從我出走後,便沒有了,對方也可能是有家庭但沒有小朋友,應該是sp.
我想有小朋友的媽咪也知道,我哋只有暑假得閒D,因小朋友的功課考試也是我負責,上年我有時心情不好時(即男方出會小三)我也集中到同小朋友溫習。下星期,小朋友考完試了,所以我有這想法。可能你地覺得我太多掛慮,但我不可太自私,timing要配合,因我自己要ready(身心靈),小朋友也要ready。


別墅

積分: 698


32#
發表於 17-6-3 21:06 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-3 20:52
好難講, 可能佢想走好耐, 唔知點開口, 驚你發大癲, 而家你叫佢走, 求之不得. ...

其實我也有這樣想,因我上年常突然給他發現喊,他便會發我脾氣,有一晚想取袋出走


別墅

積分: 698


33#
發表於 17-6-3 21:12 |只看該作者
Karinamama2627 發表於 17-6-3 21:02
其實佢反應好難預測,但去到呢個地步,佢d反應都唔重要嘞⋯⋯
叫人看住小朋友幾日先講,以免係小朋友面前打 ...

我也怕他會跟我爭,因他知我緊張個囡。

實在证據是沒有的,上次出走後,他電話已改了密碼


瑪瑙宮

積分: 139661


34#
發表於 17-6-3 21:13 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:06
其實我也有這樣想,因我上年常突然給他發現喊,他便會發我脾氣,有一晚想取袋出走
...

我覺得, 未係想決裂任何一个都唔好離開間屋.


水晶宮

積分: 55968


35#
發表於 17-6-3 21:14 |只看該作者
我呀媽忍了30年又如何!
痛苦一生。


大宅

積分: 3271


36#
發表於 17-6-3 21:14 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:12
我也怕他會跟我爭,因他知我緊張個囡。

實在证據是沒有的,上次出走後,他電話已改了密碼

咁你要有佢通姦嘅證據或佢唔理個嘅證據先好講分手。
要保護自己唔係同佢諗!


別墅

積分: 698


37#
發表於 17-6-3 21:16 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-3 21:13
我覺得, 未係想決裂任何一个都唔好離開間屋.

所以我有時都唔知點做。

想聽下過來人分享先决定。


大宅

積分: 3271


38#
發表於 17-6-3 21:17 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:06
其實我也有這樣想,因我上年常突然給他發現喊,他便會發我脾氣,有一晚想取袋出走
...

其實去到咁,我已經會死心走。
一個人見你喊唔係心痛而係煩,怎至發皮四,再一齊,有何尊嚴!
算吧啦⋯⋯


禁止訪問

積分: 9141


39#
發表於 17-6-3 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32775


40#
發表於 17-6-3 21:54 |只看該作者
只有你自己先知你想唔想繼續要呢段婚姻,唔想要就平心靜氣同佢講,離婚唔一定係小三,既然冇證據佢有小三就唔駛提,你話佢有小三又點,想佢內疚? 其實直接話分開咪得,講真講多句都嘥氣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo