夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 50566


21#
發表於 17-6-9 12:30 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 12:19
我奶奶都68應該就69,佢都仲做緊嘢,我諗佢都知自己個仔靠唔住
青春有限期呀 JM......你真係諗吓條路應該點走........



你自己媽媽嗰邊講真好現實問題, 你細路妹見你係度住, 又知你有俾錢養伯母, 好多時就自自然然自己少俾 ( 人之貪性如是, 好合情合理 ) 到你決定咗搬走, 自己要背負一頭家, 自然家用俾少咗DD, 咁佢地自不然都要俾番多D, 所以呢方面你可以放心

而家係睇你地想唔想係番埋一齊, 辦法一定有, 路仍唔只一條, 但要看你地心意了.......

有冇申請公屋呀 ??


伯爵府

積分: 19137


22#
發表於 17-6-9 12:38 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 08:51
上個月已whatapp問佢去唔去,要填通告,C6無覆,咁我照當佢去先啦(我以為佢諗:個仔畢業緊係去啦)所以先 ...

點解唔係一齊住嘅?再同c6傾下,唔去都無辦法喇


複式洋房

積分: 494


23#
發表於 17-6-9 12:59 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-9 12:30
青春有限期呀 JM......你真係諗吓條路應該點走........

有申請公屋,排左5年了,最近先審查等緊結果pass唔pass.一齊住我都好擔心,兩三年前,我老公同我講對結婚介指比人偷左,但我懷疑唔係囉...有次返完去老公度住,返工打開銀包發現$500唔見左...佢話好似見我係惠康買嘢時有人係我後面彎低執嘢,話係咪我跌左丫?過年去住完幾日返黎,打開個仔個袋,d利是又唔見曬....


複式洋房

積分: 494


24#
發表於 17-6-9 13:07 |只看該作者

回覆樓主

我諗佢心目中既老婆應該係咁:佢唔夠錢使我應該要主動關心佢比錢佢,無錢供車?唔緊要,我幫你供住先,個仔既嘢最好唔好煩佢,揀咩小學唔好同佢講,因為佢唔識厘d,佢事業先緊要丫嘛,同佢講厘d無謂嘢⋯⋯做嘢咁辛苦腰痛都唔關心下,你都已到唔使煮飯比我食啦,又有個仔錫,我又自己一個你都唔關心我,仲要唔好語氣同我講嘢,真係好唔啱哩

所以佢話我無當佢係人卦...


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 17-6-9 13:22 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 12:59
有申請公屋,排左5年了,最近先審查等緊結果pass唔pass.一齊住我都好擔心,兩三年前,我老公同我講對結婚 ...
既然審查中, 等有結果再算.


琥珀宮

積分: 152982


26#
發表於 17-6-9 13:37 |只看該作者

回覆樓主:

點解可以一個月先見仔一次?


複式洋房

積分: 494


27#
發表於 17-6-9 13:43 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-9 13:22
既然審查中, 等有結果再算.

我諗住攞到屋先囉,如果佢繼續死(emoji)悔改我真係唔會同佢住,到時住左入去先報返話分居離婚


水晶宮

積分: 60641


28#
發表於 17-6-9 13:44 |只看該作者
放心, 今日因, 明日果, 佢今日唔重視同仔的關係, 明日阿仔不重視佢, 叫佢唔好問點解


複式洋房

積分: 494


29#
發表於 17-6-9 13:46 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-6-9 13:37
點解可以一個月先見仔一次?

我叫佢多d揾下個仔,佢就話無錢出街,我話唔係一定要出街,你上阿婆婆度探下佢又好,打電話同佢傾下計,佢就發皮四話佢要揾食囉,揾錢供車


侯爵府

積分: 22317


30#
發表於 17-6-9 13:56 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 12:59
有申請公屋,排左5年了,最近先審查等緊結果pass唔pass.一齊住我都好擔心,兩三年前,我老公同我講對結婚 ...

jm仲能夠愛佢兼老公前老公後咁嗌佢,我真係......


複式洋房

積分: 494


31#
發表於 17-6-9 14:01 |只看該作者
amber-darling 發表於 17-6-9 13:56
下 jm仲能夠愛佢兼老公前老公後咁嗌佢,我真係......

其實無啦,我打比佢都係喂(通常阿仔d嘢或者錢銀嘢先揾佢問),我真係叫唔出佢老公,就算出黎食飯揾個仔都係各有各行,無咩兩句


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-6-9 14:29 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-9 14:30 編輯
sherry14hk 發表於 17-6-9 13:43
我諗住攞到屋先囉,如果佢繼續死(emoji)悔改我真係唔會同佢住,到時住左入去先報返話分居離婚
...

我唔覺得佢會想同你地一齊住.


大宅

積分: 2174


33#
發表於 17-6-9 14:46 |只看該作者

回覆樓主:

咁情況,如果樓主已經同c6冇sex ,我覺得正常男人已經出軌左。唔係嚇你,男人一定有性需要,佢仲要自由工,點玩都得。
咁樣既家庭好唔健康,如果唔想頭家散,真係要諗方法解決。


子爵府

積分: 10346


34#
發表於 17-6-9 14:57 |只看該作者

回覆樓主

一個月先見一次小朋友,又唔自動比$養囝咁既老公要黎做咩?搬左先離婚,小心請神容易送神難
完全唔覺佢有咩好你要諗清楚自己同小朋友以後


瑪瑙宮

積分: 139710


35#
發表於 17-6-9 15:04 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 13:43
我諗住攞到屋先囉,如果佢繼續死(emoji)悔改我真係唔會同佢住,到時住左入去先報返話分居離婚
...
但攞到屋, 你要返工, 邊个湊你个囝, 你媽過黎? 咁屋開支, 比錢你媽湊孫, 囝學費車費, 買餸日用品, 你返工自用, 如果佢都係一个仙都唔出, 你點頂到?


大宅

積分: 3028


36#
發表於 17-6-9 17:28 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 10:42
C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會 ...

你嬲咩啫?只係你想佢去,佢自己一直都唔想去。佢唔覆、唔去,咪唔好預佢囉,如果佢到時轉軚,咪同佢講交咗回條,冇佢份,下次小學畢業先啦⋯⋯

一個人個心都唔喺度,個人嚟左都冇用啦,算吧啦


男爵府

積分: 5408


37#
發表於 17-6-9 17:36 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 08:51
上個月已whatapp問佢去唔去,要填通告,C6無覆,咁我照當佢去先啦(我以為佢諗:個仔畢業緊係去啦)所以先 ...

個仔佢都有份,既然你C6都唔著緊,佢唔去就算,廢事同佢嘈影響自己心情


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 17-6-9 22:36 |只看該作者
樓主你同你老公感情淡到咁,真係一齊同分開冇咩分別


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


39#
發表於 17-6-9 23:08 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 10:42
C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會 ...

你哋唔一齊住關係會變差。


男爵府

積分: 6304


40#
發表於 17-6-9 23:42 |只看該作者

回覆:C6唔去個仔既畢業典禮

K型家不成家?有老公等於冇?似單親多啲?揾佢有屁用早抖!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo