夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4093


21#
發表於 17-6-9 12:48 |只看該作者
咁大家意見即係叫我咩都唔好做唔好理? 老公肯返屋企就算?


侯爵府

積分: 23167


22#
發表於 17-6-9 12:57 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 12:48
咁大家意見即係叫我咩都唔好做唔好理? 老公肯返屋企就算?

基本上你只有兩個選擇:1)分開, 2)當冇事


珍珠宮

積分: 32775


23#
發表於 17-6-9 13:08 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 12:48
咁大家意見即係叫我咩都唔好做唔好理? 老公肯返屋企就算?

如果有分開嘅準備同本事,你就有選擇權,你想做乜都得!!


瑪瑙宮

積分: 139710


24#
發表於 17-6-9 13:13 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-9 13:14 編輯
曉如1312 發表於 17-6-9 12:48
咁大家意見即係叫我咩都唔好做唔好理? 老公肯返屋企就算?

如果你開口而你老公大你話離婚, 咁點先? (佢跟本知你唔會走/走唔到)



伯爵府

積分: 19137


25#
發表於 17-6-9 13:29 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 09:45
C6偷食,雖然冇真實證據,但佢已經默認,知道佢仲delete晒手機證據,不過佢唔肯講個女人任何野,都冇答我仲 ...

搵個女又可以點,你c6到依家都係默認,你搵個女分分鐘c6都會幫佢


大宅

積分: 4946


26#
發表於 17-6-9 14:20 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 10:37
天真咁想叫佢唔好再搞我老公,再睇下佢有咩想講,如其實係c6主動搵佢定點,套多d料,始終c6一定唔會講
...

個女人講既野亦吾一定真。

佢有心同你争老公,一定作野。有D女人心地差,自己吾同你争老公,但都要作野破壞你們夫妻感情,等你們難以復合。


大宅

積分: 2174


27#
發表於 17-6-9 14:35 |只看該作者

回覆樓主:

我會:扮冇野,然後一路掌握證據,轉錢,業權比自己,如有仔女,我會keep入息證明。
如果佢真係證據確鑿攪到大埋肚,咁我唔客氣, 搵定律師問下點樣一鋪清佢袋,攪好手續後,睇下心情靚唔靚,如果佢激到我嬲嬲地,我做得出公開佢d 醜事比男家親戚朋友知,如有佢同個女人既閃卡仲好,比大家欣賞。
最後同個女人講:呢件垃圾,在外面仲有幾條女,本來我都唔知點好,但既然你出現左,仲有左,佢叫雞叫到生性病,估唔到你咁醒同佢攪?
多謝你比個機會我放手,件垃圾送比你,你慢慢嘆。


大宅

積分: 4093


28#
發表於 17-6-9 14:50 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-6-9 14:35
我會:扮冇野,然後一路掌握證據,轉錢,業權比自己,如有仔女,我會keep入息證明。
如果佢真係證據確鑿攪 ...

好正,但我真係搵唔到證據

我都係估佢當日有冇偷食,但99%我係正確,佢都開始奇怪點解佢每次偷食我都知,佢應該delete晒手機證據,連條女個contact都delete埋,我知最後一步只可搵私家偵探拎證據再逼離婚。

呢個時候我會靜觀其變,再慢慢拎多d錢走


翡翠宮

積分: 79228


29#
發表於 17-6-9 14:55 |只看該作者
立錢, 轉業權; 樓轉名, 揸財政大權 etc etc etc etc....

樓主老公會唔會比你咁做得架


大宅

積分: 2174


30#
發表於 17-6-9 15:22 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 14:50
好正,但我真係搵唔到證據

我都係估佢當日有冇偷食,但99%我係正確,佢都開始奇怪點解佢每次偷食我都知, ...

其實做到咁真係好痛苦,如果仲係愛個男人,邊個想咁做?但如果一路忍當冇事,咁點行落去?佢一出去就目送佢去搵個女人,佢番黎要扮唔知,聽佢講一個又一個大話?
我講既只係我自己會咁做,唔係個個都做得出,我諗法係,佢做得出咁既事,我覺得我都唔洗手軟。
人在做,天在看!點都好,有時行到去呢步,放手,係比自己新的一片天。
我曾經因為健康而失落過,深深明白,人最重要係健康,健康就有機會,所以只係呢刻感情出現問題,大把方法解釋,最緊要係自己快樂,要愛自己,樓主加油呀


大宅

積分: 4093


31#
發表於 17-6-9 15:31 |只看該作者
mini1204 發表於 17-6-9 14:55
立錢, 轉業權; 樓轉名, 揸財政大權 etc etc etc etc....

樓主老公會唔會比你咁做得架 ...

其實我c6都已經錢任我洗,送我好多野,我覺得佢唔介意錢比我,因爲係佢欠我


別墅

積分: 838


32#
發表於 17-6-9 15:35 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 12:48
咁大家意見即係叫我咩都唔好做唔好理? 老公肯返屋企就算?

唔系唔做,系做之前最好考慮清楚。萬一你老公承認左,你會點先。1, 原諒 2, 離婚 3, 被離婚(老公可能揀小三)

如果揀1,你真系會原諒老公一次? 日後可以當咩都無發生過? 同埋,最差的情況系,小三有可能將bb生左出來,你又接唔接受到?

但假如系 2or 3, 你要念清楚後路,你小朋友仲細,你有能力養和照顧好小朋友嗎?

先搞清楚以上的問題,再行下一步啦!但無論如何,揾小三出來傾系無用嘎。你衹需要的是你老公的選擇,你or 小三。


子爵府

積分: 11389


33#
發表於 17-6-9 15:57 |只看該作者

回覆樓主

同意唔好貿貿然揾二奶住,始終唔知佢係邊類型。如果佢係主攻型,你打比佢,佢會覺得得到勝利。做得二奶好少會有良心,就算你打比佢,佢都唔會因此而離開。

我諗呢刻最緊要冷靜去問吓自己,想得到咩結果再去慢慢部處。呢個係打持久,同打頭腦嘅戰爭嚟。如果你最後係接受到離婚,就走問定資料,要搜集到咩證據將來對你先最有利。當然,持埋佢d 錢要緊,喺呢刻當佢對你仲要內疚之心時。男人話變就變,等時佢斷水喉咁點算,仔女最緊要,為佢哋諗清楚。


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 17-6-9 15:59 |只看該作者
wing1388 發表於 17-6-9 10:57
適當時候係需要放手,俾條生路自己行,何必明知道結果係不能改變仲要強求呢?
...
都係因為在乎,所以先會想咁做,我明,有時候女人就係咁,不到黃河心不死


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 17-6-9 16:02 |只看該作者
樓主,其實唔洗搵,搵左佢地都係唔會認

之前我都經歷過,佢死口唔認,我有晒佢地既對話,知道個女人既電話同工作地方,但咁又點,唔會贏架喎....


水晶宮

積分: 50566


36#
發表於 17-6-9 16:13 |只看該作者
樓主老公真係勁, 兩頭住家兩頭有小朋友(懷疑中) 但仲可以抽時間假日陪大婆, 錢又搵到任大婆洗, 仲有可能係泊到個富貴小三貼埋錢.....

唔係老婆用APP CHECK 都可能暪到一世...做男人做著咁都可以話係一絕 ...

不過而家老婆知道咗, 如真係兩邊都係自己小朋友都唔知點拆解好....呢鋪真係玩死自己, 以為自己憑一條 J 真係可以打橫行..

我又覺得小三嗰邊未必會接收個男人, 不境之前都係放好少時間落去大家各有各玩, 如果變成全天候要照顧個男人, 兩個CHEAP人無咗偷食既快感, 到時小三變成黃面婆那麼又係一個相同情況


翡翠宮

積分: 79228


37#
發表於 17-6-9 16:21 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 15:31
其實我c6都已經錢任我洗,送我好多野,我覺得佢唔介意錢比我,因爲係佢欠我
...


既然係咁, 就努力立錢, 呢樣野最少你控制到.


大宅

積分: 4093


38#
發表於 17-6-9 16:23 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-9 16:13
樓主老公真係勁, 兩頭住家兩頭有小朋友(懷疑中) 但仲可以抽時間假日陪大婆, 錢又搵到任大婆洗, 仲有可能係 ...

其實我宜家最好奇對方有冇b, 點解封懷孕信係我屋企出現,不過好快比c6被消失,對方預產期x月x日,c6就揀正個段日子同我同小朋友去旅行,佢唔使睇自己個b出世?

我直覺c6係有巴柄係條女手上,所以佢地好難斷,p.s.我既直覺從來都9成準確,估佢地既野暫時都估中晒,我只係想知c6係咪有苦衷定點,因為感覺c6仲係愛我


水晶宮

積分: 50566


39#
發表於 17-6-9 16:28 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 16:23
其實我宜家最好奇對方有冇b, 點解封懷孕信係我屋企出現,不過好快比c6被消失,對方預產期x月x日,c6就揀正 ...
會唔會係你老公老闆既小三 ??

正常有小三會越來越等錢洗, 有你老公反而越來越富貴....


有冇諗住放個偷聽器係佢身上......


大宅

積分: 1715


40#
發表於 17-6-9 16:34 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 16:23
其實我宜家最好奇對方有冇b, 點解封懷孕信係我屋企出現,不過好快比c6被消失,對方預產期x月x日,c6就揀正 ...
有時候唔洗估佢太多,最緊要問自己想點。佢話俾你聽有苦衷,你係咪就會原諒佢當無事先。而且出軌男最叻講大話架啦!你問係咪有苦衷實答係呀,唔通話無呀,我好enjoy呀!咁呀?!

仲有今日佢錢俾你任用,唔代表往後一直都會架,如果真係踢爆晒,又未必一樣架啦!保護下自己好!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo