夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 723


21#
發表於 17-6-10 15:26 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-10 15:06
第三丶第四?係咪sp咋。

佢冇話要你原諒就危D。

好明顯係


別墅

積分: 723


22#
發表於 17-6-10 15:28 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-10 15:16
佢直認姐唔驚你話離婚喇

有證有據佢無得唔認


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-6-10 15:35 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 15:25
佢反而返屋企前delete晒msg,個女人結左婚有仔女,唔使上身,剩係check到一日講n個電話,每次講半個鐘/一 ...
DEL MSG係正常,我前夫都係咁,係睇唔出,我睇到係因為佢玩到訓左,我見有光幫佢熄機而見到仲要鬧我多事,冇咁既事發生,講到愛唔愛喎.....咪玩我啦,可惜我冇得CAP咋,唔係一早就CAP啦,最後個次仲要一返屋企就熄電話,話咁樣叉電會好D尼個勁呀,叫埋老公老婆都仲可以唔認,我認我衰,個天俾我有一日早起,佢又開左機,我用佢指紋開機睇晒所有野仲用埋WHATSWEB知道一D我一路都想知既野,令我更有決心
個天可能覺得我還夠,所以俾我發現,等我可以同佢斬斷


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 17-6-10 15:38 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 15:26
唔係話仲有留戀,只不過離左婚我驚佢唔比錢啫
唔俾係正常戲路我個件就係咁,所以你要諗清楚


仲有頭先冇講,我嫂有上BK,仲同佢幾好,可能係佢係度睇到D野同佢講,所以之後我唔再用到WHATSWEB睇野,真係多謝佢放生我



子爵府

積分: 12075


25#
發表於 17-6-10 15:47 |只看該作者
fanny3315 發表於 17-6-10 15:38
唔俾係正常戲路我個件就係咁,所以你要諗清楚

跟我果位社工
話係會唔俾錢
你追又是一個問題花精神
建議我申請綜緩


男爵府

積分: 5408


26#
發表於 17-6-10 15:50 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 09:52
我一直以為自己好幸福,結左婚有左小朋友個老公就會定性,點知佢份工先剛剛先穩定,就發現佢有第二、三個, ...

好多人以為有個小朋就可以留住果男人,其實男人要變心,冇野可以攔住,睇你C6珍唔珍惜頭家


別墅

積分: 932


27#
發表於 17-6-10 16:01 |只看該作者
fanny3315 發表於 17-6-10 15:38
唔俾係正常戲路我個件就係咁,所以你要諗清楚

你阿嫂咁多事。。。


別墅

積分: 723


28#
發表於 17-6-10 16:02 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-6-10 15:50
好多人以為有個小朋就可以留住果男人,其實男人要變心,冇野可以攔住,睇你C6珍唔珍惜頭家
...

佢一直都好鐘意小朋友,我以為佢會定性,以為佢驚會失去頭家,點知會咁,我唔知可以點做?離婚我驚佢唔比錢,唔離婚我又不能原諒..


別墅

積分: 723


29#
發表於 17-6-10 16:03 |只看該作者
fanny3315 發表於 17-6-10 15:38
唔俾係正常戲路我個件就係咁,所以你要諗清楚

你阿嫂真係衰,唔幫你都唔需要同佢講吖!


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 17-6-10 16:07 |只看該作者
Kwankwanccc 發表於 17-6-10 16:01
你阿嫂咁多事。。。
我覺得啫,你地唔好咁講,我怕佢地打電話黎鬧我


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 17-6-10 16:08 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 16:03
你阿嫂真係衰,唔幫你都唔需要同佢講吖!
我覺得啫,你地唔好咁講,我怕佢地打電話黎鬧我


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 17-6-10 16:13 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 16:02
佢一直都好鐘意小朋友,我以為佢會定性,以為佢驚會失去頭家,點知會咁,我唔知可以點做?離婚我驚佢唔比 ...
其實男人既愛係得把口,如果真係愛小朋友唔會對小朋友咩都唔理,如果佢真係一個負責任既爸爸,你可以當同屋主,當佢出糧俾你照顧小朋友,對佢咩都唔理

你有社工跟都好D,如果你肯行出第一步一定有出路

我個時決定去留第一步都係最難行,但朋友講我只係差一個人推我行出尼一步,我怕人地唔知會點睇我,但其實係我諗多左,因為個個都支持我既決定,仲話我走得遲


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 17-6-10 16:13 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-6-10 16:16 編輯
fanny3315 發表於 17-6-10 15:38
唔俾係正常戲路我個件就係咁,所以你要諗清楚

你阿嫂有冇搞錯,手指拗出唔拗入。你同佢有牙齒印?



別墅

積分: 723


34#
發表於 17-6-10 16:19 |只看該作者
fanny3315 發表於 17-6-10 16:13
其實男人既愛係得把口,如果真係愛小朋友唔會對小朋友咩都唔理,如果佢真係一個負責任既爸爸,你可以當同屋主, ...

我無社工跟,你而家一個人帶住小朋友?


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 17-6-10 16:27 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-10 16:13
你阿嫂有冇搞錯,手指拗出唔拗入。你同佢有牙齒印?
我估咋,你唔好咁講,我怕佢地打黎鬧我

可以話有可以話冇(都係尼版常有既事),大家行既路唔同
由我帶走2個女個日開始,大家都冇再聯絡,見面都唔會有野講,太多事想講,但又怕佢地話我唱佢地,你懂的


男爵府

積分: 9525


36#
發表於 17-6-10 16:28 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-10 11:47
Me 2, 以為有老公錫,有小朋友,唔使做就好幸福,但原來佢有偷食

有「唔使做好幸福」心態嘅女人,十之九都會衰咗


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 17-6-10 16:33 |只看該作者
Fala22 發表於 17-6-10 16:19
我無社工跟,你而家一個人帶住小朋友?
暫時係,到9月佢地就返去同嫲嫲生活讀書(佢地請工人問前夫攞錢),佢地爸爸唔俾我冇能力,到時自己出去密D跟功課
近排我D脾氣都唔多好,男家有D野係知但冇同我講,當我知個時打去問,脾氣就爆出黎,好彩佢地嫲嫲都理解,事後我亦有道歉打好關係唔好到時為難我就得


別墅

積分: 723


38#
發表於 17-6-10 16:57 |只看該作者
fanny3315 發表於 17-6-10 16:33
暫時係,到9月佢地就返去同嫲嫲生活讀書(佢地請工人問前夫攞錢),佢地爸爸唔俾我冇能力,到時自己出去密D跟功 ...

你好慘,難為你同佢生活左咁耐,話唔愛就唔愛,你加油呀!好彩佢都肯養小朋友


男爵府

積分: 9982


39#
發表於 17-6-10 17:36 |只看該作者
好多離佐婚都無俾錢


伯爵府

積分: 16272


40#
發表於 17-6-10 18:13 |只看該作者
忍忍便過去,遲些幸福仍然屬於你,看到姨媽姑姐都是這樣的。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo