夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 139710


21#
發表於 17-6-13 09:21 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-13 00:37
真的嗎
最衰我唔記得人名。。。
掛字睇字


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


22#
發表於 17-6-13 10:34 |只看該作者

回覆樓主

你好多post都係數你6299,少少事非常不滿佢地但又要搬入佢度住,又成日話懷疑你老公出面有女人,現在又話勁憎你老公,其實你會唔會係因為大肚所以影響情緒呢?你咁多負面情緒對大家也有關響的。


民房

積分: 20


23#
發表於 17-6-16 00:33 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

一樣一樣傾 唔好將問題疊埋


民房

積分: 19


24#
發表於 17-6-16 10:00 |只看該作者
其實當初未結婚前,會否已經FEEL到C6係一個會推責怪於他人身上,不會尊重另一半感受的人? 而99 會於個仔的太太面前說D 這樣的說話,已經反映到他們一家人說話都不會考慮其他人感受,為說而說。所以你一定聽不小難聽看說話... 辛苦你了~

也許你只是想書法下感覺,為左自己同BB,可以認真考慮一下走/留的問題。其實父母有沒有愛,小朋友將來大大下已經會FEEL到。我同個D 父母離婚的朋友傾過,佢地好細過時已經知道父母有問題,有的會勸父母離婚TIM, 小朋友好簡單,只係想父母開心~

以前我同EX. 差不多結婚,但發覺到他同他家人都係不會理人感受,好多事都不會考慮我,一心要我生仔而已,似工具多個似人.... 當時我就諗: 係未這樣就一世,自己會開心嗎?

祝福你,未來人生找回自己,活得開心~^^~


伯爵府

積分: 19137


25#
發表於 17-6-16 12:54 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

覺得唔適合過得唔開心就分開


大宅

積分: 1712


26#
發表於 17-6-17 10:19 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

做女人唔好成日喊
係錫你既人面前喊佢會心痛你
係唔錫你既人面前喊佢只會更厭倦你
有左bb情緒係易喊d
就算忍唔住都唔好係佢面前喊
聯名戶口你有冇份入錢落去
如果有,從此就唔好再入直到佢肯改密碼為止


大宅

積分: 3684


27#
發表於 17-6-17 10:28 |只看該作者
回覆 minipinky017 的帖子

講得好


禁止訪問

積分: 905


28#
發表於 17-6-17 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2311


29#
發表於 17-6-25 12:09 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

樓主你唔好聽葛滴動不動就叫人離婚既人講,佢地只認為結婚離婚係葛一千幾百既事,根本無考慮過實際情況.聯名戶口呢單野,你試下平復心情冷靜滴同佢傾,唔好抱住發嬲既情緒,否則你C6會好反感,可能佢同屋企人既感情真係特別好,現實中亦確實有兄弟姊妹將對方睇得俾自己重要既人,從另一方面霖,佢好重感情,應該係一個顧家既男人,呢樣都吾係壞事既。但你話佢唔鐘意你約你媽出來食飯就真係有問題,佢係咪同你媽相處得唔愉快?如果吾係一個對屋企人咁好既男人無乜理由對你媽咁差,係咪可以穩出當中既原因化解下?至於你99同事葛女,係佢自己一廂情願嗟,你99都表明你C6已經同你結婚,證明佢完全企你呢邊,而你C6都唔見你話有理葛個女人,咁就無乜嚴重性啦,平時對C6好滴咪俾佢動心就得

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo