時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21499


21#
發表於 17-7-14 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

希望23條盡快立法, 現在黃屍垃圾在會內勢弱, 襯佢病攞佢命!

點評

Raydor    發表於 17-7-14 22:05


別墅

積分: 667


22#
發表於 17-7-15 09:26 |只看該作者
jolps 發表於 17-7-14 20:53
講到台灣, 其實大陸應該完全斷絕和台灣的一切什麼交流活動,反正現在台灣人仇中反中已經到一個不合理的地 ...

咁樣做法邊有機會統一 ? 除非中央派軍隊開戰。 得民心者得天下, 統戰係要拉一派打一派。唔放經濟利益比台灣人, 就邊一派都拉唔到喎。


侯爵府

積分: 21499


23#
發表於 17-7-15 14:18 |只看該作者
brownleebabi 發表於 17-7-15 09:26
咁樣做法邊有機會統一 ? 除非中央派軍隊開戰。 得民心者得天下, 統戰係要拉一派打一派。唔放經濟利益比 ...

對台灣讓利冇用架~ 大陸對台灣讓利讓左咁多年, 又俾佢參加好多國際會議, 大陸人去台灣旅行洗左咁多錢, 本來仲可以參加亞投行, 一帶一路, RCEP, 但台灣人反而更討厭大陸人共產黨, 佢地已經被台獨思想洗哂腦, 就好似現在香港的黃屍垃圾, 你忍佢咪得寸進尺囉~ 你鬧佢佢咪更惡鬧返你囉~
所以我覺得大陸應該同台灣斷交, 一切活動交流停止, 咪等台灣自己鬧死窮死悶死餓死囉~ 死左咪可以統一囉~


珍珠宮

積分: 36662


24#
發表於 17-7-15 23:44 |只看該作者

回覆樓主:

成班賣國賊


萬物皆空,因果不空


伯爵府

積分: 16268


25#
發表於 17-7-16 00:46 |只看該作者
違反自然的陰陽人!


伯爵府

積分: 19016


26#
發表於 17-7-16 09:52 |只看該作者
侵侵女婿都係同普京交流吓啫

卡塔爾都係同伊斯蘭國交流吓啫


子爵府

積分: 14944


27#
發表於 17-7-17 14:41 |只看該作者
若然台灣斷絕同大陸所有交流, 實行另類鎖國, 自給自足, 咁都無壞, 佢地覺得OK就得。
不過到時一定係後生仔走光光, 佢地自己接受唔到。


侯爵府

積分: 21499


28#
發表於 17-7-17 17:16 |只看該作者
arron媽 發表於 17-7-17 14:41
若然台灣斷絕同大陸所有交流, 實行另類鎖國, 自給自足, 咁都無壞, 佢地覺得OK就得。
不過到時一定係後生仔 ...

最重要係蔡英文政府自己封閉自己, 但就賴大陸打壓又乜又物, 明明係自己反中仇中去中, 又話自己對大陸已經釋出最大善意, 佢地的歪理真係好勁架

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo