夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


民房

積分: 20


21#
發表於 17-6-16 00:30 |只看該作者
figure438 發表於 17-6-14 01:00
佢有左第2個要離婚又死口唔認,
點解...敢做唔敢認,好委屈,想返天堂

只能接受 會過去的 唔好亂做傻事


大宅

積分: 1473


22#
發表於 17-6-16 08:40 |只看該作者
jacky1666_hk 發表於 17-6-14 10:32
佢親口認你一樣吾好過

佢認吾認你都一樣難過。女人比男人更絕情,由佢拉,佢要死你吾比咩,係好男人,一街都女人。其實依嫁你呢啲係吾甘心,過幾年,回頭望,你會多謝佢走得快,浪費少你幾年光陰,加油。


大宅

積分: 4742


23#
發表於 17-6-16 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

其實有冇想過老婆找第二個
閣下有冇問題?
難道只是她有問題?


複式洋房

積分: 378


24#
發表於 17-6-17 12:17 |只看該作者
我拍拖年代都試過....很難過的....加油


別墅

積分: 911


25#
發表於 17-7-4 15:08 |只看該作者
幾日冇上嚟見到好多正面意建,而家佢已完全同我斷絶聯絡,例如唔聽我電話,只話叫我等離婚通知簽紙,可能要帶埋個女申請综緩先得,佢有另一個男人,冇可能跟佢


別墅

積分: 911


26#
發表於 17-7-4 15:10 |只看該作者
回覆 hamsterma 的帖子

佢既行為反應已經答左我佢已跟左另一個


別墅

積分: 911


27#
發表於 17-7-4 15:12 |只看該作者
Danny3101 發表於 17-6-16 14:43
其實有冇想過老婆找第二個
閣下有冇問題?
難道只是她有問題?
我有問題係真,但我一直改變想佢回頭,但都冇用


大宅

積分: 4742


28#
發表於 17-7-4 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Danny3101 於 17-7-4 15:26 編輯

你有你嘅選擇
佢亦有佢嘅選擇
放下,明天或者會更好


洋房

積分: 42


29#
發表於 17-7-4 18:02 |只看該作者
明天會更好


大宅

積分: 1141


30#
發表於 17-7-6 13:40 |只看該作者
回覆 figure438 的帖子

有些人係自私自我中心的,沒有人能百份百滿足另一個人,出軌者本質就是人格有問題,她要走,就只有隨她,傷心過後就要振作,加油!


大宅

積分: 1622


31#
發表於 17-7-6 13:59 |只看該作者
本身關係都有問題, 勉強無幸福。要是繼續一起, 是否真心開心?明啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo