夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4742


21#
發表於 17-6-16 14:40 |只看該作者

回覆樓主:

好多網友要求老公上進
要多D進修
又話一起生活吾同步
你就偏偏相反
又系錯配


大宅

積分: 3469


22#
發表於 17-6-16 14:44 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 17:56 編輯
.


男爵府

積分: 5408


23#
發表於 17-6-16 15:33 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 08:05
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。 ...

作為一個男人對頭家一d都唔關心,又冇情趣日子真係好難挨,試下同佢溝通下


男爵府

積分: 5391


24#
發表於 17-6-16 17:27 |只看該作者
睇到咁多姊妹留言,多謝各位,有種出口氣感覺,但與此同時又覺得老公又唔係真係差到貼地吧,有少少同情佢。或者我之前太嬲,寫得太盡,將「叫佢做好多野都唔做」寫左成「叫佢做任何野都唔做」而令佢無曬分。公道講返少少,其實佢有做家務,例如洗衫同晾衫,仲有好耐一次拖地咁,做得最好係關於bb既清潔洗奶樽咁。。。對唔住我講得太盡。但我真係幾乎每晚自己上床,佢上床時我估都起碼3點。我好唔開心,都擔心長此下去會影響感情。
又回應下姊妹,話早知唔應該同佢結婚。話佢自私。我對呢個意見有保留。但迷茫。我地拍拖無同住過,唔會知佢幾點訓,做唔做家務,生活協唔協調到。可能同居係有其功能,但我地無能力同居,屋企亦不同意。但我諗,既然大家相愛打算一同到老,步入婚姻就應該包容因爲生活習慣不同而產生的磨擦,努力磨合。不應因為家務邊個做而大吵大鬧。請個工人就解決到既野,唔應該攞嚟諗到呢個男人值唔值得結婚。至於自私,我會諗係我計較定佢自私。我唔係FTM,有返工,小朋友家人日間照顧,有時我放工,說坦白係有比佢多既時間做屋企野。但我唔想我做曬佢會咩都唔做,點都一定間中要求佢做。我都好驚係我自己太計較。
佢讀書接project 我欣賞,但都好影響我地生活。日日枕邊無人,心靈好空虛。
講多左自己又舒服d.


用戶要求終止服務

積分: 7055


25#
發表於 17-6-16 18:12 |只看該作者

回覆樓主

咪叫佢每晚抽半個鐘出嚟陪你瞓一陣先再做嘢囉


男爵府

積分: 5203

熱血金章


26#
發表於 17-6-16 18:47 |只看該作者
或者妳先生心目中最重要的東西就是讀書、進修和工作,這就是人生的全部,結婚生仔也可能只是履行一般人所必經嘅階段。

其實由相識、相交到相愛結婚這十年,到婚後呢幾年妳才開始真真正正認識這個人,對妳嚟講可能是一種折磨,因為他連如何建立一個家,如何好好給妳和孩子的愛都好像不懂,唔知呢D算唔算係高分低能嘅好例子呢?我完全理解妳那份無奈和寂寞的感覺。試問兩個沒有溝通的人又如何能產生無窮無盡的愛呢?

樓主,妳真係要搵個機會好好兩個人坐低傾下,講出妳自己的內心感受,話唔定他可能借助不斷的學習去逃避某些事情。


男爵府

積分: 5391


27#
發表於 17-6-16 22:54 |只看該作者
Bob_Lennon 發表於 17-6-16 18:47
或者妳先生心目中最重要的東西就是讀書、進修和工作,這就是人生的全部,結婚生仔也可能只是履行一般人所必 ...
的確,工作、讀書,係佢好重要既一部分。因為佢想得到成就,獲得認同。佢接既project ,佢以前免費都幫人做,因為佢鍾意之餘,有成功感。而家收錢做,覺得自己更上一層樓,有人俾錢佢做佢覺得係一大認同。佢亦都好想證明俾我睇,佢係「得既」。不如教下我,我對佢做緊既野一d興趣認識都無,我點表現俾佢睇我認同佢既成績?我唔識表達。


水晶宮

積分: 60641


28#
發表於 17-6-16 23:11 |只看該作者
回覆 AAV 的帖子

都是佢煩緊時唔好嘈佢, 佢同你講開心事時讚下佢, 有時聽佢呻下咁


水晶宮

積分: 50566


29#
發表於 17-6-17 00:00 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 22:54
的確,工作、讀書,係佢好重要既一部分。因為佢想得到成就,獲得認同。佢接既project ,佢以前免費都幫人做 ...
得架啦, 繼續都係單方面佢享受架咋...

得到你認同佢咪仲加倍開心咁繼續做繼續唔理你囉, 我身邊嗰個咪就係咁囉..所以到咗一個階段我已經忍唔住話佢做緊野係垃圾 !


複式洋房

積分: 378


30#
發表於 17-6-17 12:24 |只看該作者
唉....有冇機會比佢了解下你既難處?


翡翠宮

積分: 97287


31#
發表於 17-6-17 14:03 |只看該作者
流星花丸 發表於 17-6-16 18:12
咪叫佢每晚抽半個鐘出嚟陪你瞓一陣先再做嘢囉

呢個係簡單又有效嘅建議,
其實時間再短少少都可以,
最緊要係有俩人交心嘅優質時間。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 257


32#
發表於 17-6-17 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5391


33#
發表於 17-6-17 16:05 |只看該作者
canies 發表於 17-6-17 14:03
呢個係簡單又有效嘅建議,
其實時間再短少少都可以,
最緊要係有俩人交心嘅優質時間。
我會試下。


男爵府

積分: 5391


34#
發表於 17-6-17 16:07 |只看該作者
何首烏龍茶 發表於 17-6-17 12:24
唉....有冇機會比佢了解下你既難處?
我會試下表達下我想佢關心下我。


男爵府

積分: 5391


35#
發表於 17-6-17 16:17 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-17 00:00
得架啦, 繼續都係單方面佢享受架咋...

得到你認同佢咪仲加倍開心咁繼續做繼續唔理你囉, 我身邊嗰個咪就係 ...
我自己爸爸都係一個只顧工作「不顧家」的爸爸、老公。我諗我懂性前,都同爸爸無咩機會建立過感情,淨係會睇我地功課,好驚佢。到大個,知道爸爸返工好辛苦去養家,慢慢覺得爸爸好偉大,我而家好尊重佢。我媽無在我地面前提過佢唔開心,反而心底好感激。對爸爸來說,佢對家庭「愛」我付出就係工作,唔會用把口話你聽我好錫你好愛你。所以,我覺得我媽做到,但我會唔開心,我係咪小器唔成熟?係咪計較?我唔知。


大宅

積分: 3028


36#
發表於 17-6-17 16:50 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 08:05
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。 ...

佢仲要讀幾耐?


男爵府

積分: 5391


37#
發表於 17-6-17 17:53 |只看該作者
s7824 發表於 17-6-17 16:50
佢仲要讀幾耐?
讀完喇,但又接左project 返屋企做。即係自己正職加part time


大宅

積分: 3028


38#
發表於 17-6-17 18:06 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-17 17:53
讀完喇,但又接左project 返屋企做。即係自己正職加part time

不如叫佢畀個時間表你,幾時先可以過返正常夫妻生活啦


大宅

積分: 2472


39#
發表於 17-6-18 00:06 |只看該作者

回覆樓主

好辛苦喎佢都,忙到咁佢搵得多唔多先?
係既我會睇開d囉


大宅

積分: 4224


40#
發表於 17-6-18 05:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 dativebond 於 17-6-18 05:22 編輯

樓主,其實問題唔係客觀上佢時間放左係邊,因為事實上如果佢係咁上進既人,你要佢改變,等於阻佢發達。因為佢而家做既野係佢熱愛架嘛,夫妻唔係應該支持對方熱愛既野咩?

問題核心未必係時間上的分配,因為熱愛既野係好佔用時間,況且佢又唔係打機,佢做緊正經野喎,你又點可能做得出反對呢?(題外話,夫妻關係好忌成日將自己的地位和佢熱愛既野對立,最愛你,唔通就要放棄其它野咩?聰明人唔會咁諗,搵自己笨。況且,佢而家熱愛工作,係男人角度,某程度等於愛你,為頭家付出。你和工作不是對立,反而係共生關係。)

問題核心反而係你倆有無互相感激對方的付出。家務和讀書工作擺明要做,但點樣做得開心?就係互相感激和支持,要用把口講出黎比對方知,唔係估估下,或覺得老奉。

你試諗下,如果佢日日都表達比你知佢好感激你為頭家的付出,你做家務做得辛苦,但心都甜啦。同樣,如果你日日都表達比佢知你好感激佢為頭家努力進修和工作,佢都肯定覺得幾辛苦都值。呢個係幾理想既夫妻關係!

所以,要解決問題唔係要求佢點分配時間先,佢唔會理解,仲可能覺得你唔體諒佢,瞓都唔夠時間瞓,仲要搞我既時間?

你首先要做既係日日都表達比佢知,用把口大大聲話佢知,你好感激佢為頭家努力。開得呢個頭好,要佢每晚抽十五分鐘陪你上床傾下計先再做野,就變得好簡單。兩公婆傾計時間長短唔係重點,係咪一齊瞓都唔係重點,係兩人對對方的態度,有無互相感激,相處時間的質素,先係重中之重。

其實,問題唔難解決,只不過都係普遍夫妻通病,感激對方又唔講,兩個估估下,又覺得對方不理解自己,好事都變壞事。

點評

Bob_Lennon    發表於 17-6-19 11:41

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo