想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 3400


21#
發表於 17-11-11 01:35 |只看該作者
carrie1013 發表於 17-7-28 16:36
我上愛群個網, 但唔見有王醫生既?
另外, 我想問下佢係咪香港都有做檢查?
因為佢第4-10日要驗血同照超聲波.. ...

王醫師不在愛群, 需返台灣回診,


大宅

積分: 3400


22#
發表於 17-11-11 01:39 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-10 23:29
想問翁翁貴王家偉几多?
(一次ivf 放埋雪胎)

唔係啊, 你問價錢? 咁你要問你自己係咪年紀細身體健康無咩問題囉。

睇緊翁翁, 發現佢只開佢覺得有需要既針藥。 而啲針藥好有用。


禁止訪問

積分: 1414


23#
發表於 17-11-11 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3119


24#
發表於 17-11-11 12:00 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-11 01:39
唔係啊, 你問價錢? 咁你要問你自己係咪年紀細身體健康無咩問題囉。

睇緊翁翁, 發現佢只開佢覺得有需要 ...

本應係想睇王家瑋,因又要早一個月book
.
翁到應該易book 些,
翁係偏貴又吾知貴几多,吾知點預算


大宅

積分: 3119


25#
發表於 17-11-11 12:04 |只看該作者
暴力惠 發表於 17-6-19 16:03
雖然翁比較貴,但身邊有幾個難有BB嘅人都成功,有個本來去劉度做咗2次都唔得,之後去翁度做1次就成功。感 ...

翁貴瑋几多?


大宅

積分: 3400


26#
發表於 17-11-11 12:29 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-11 12:00
本應係想睇王家瑋,因又要早一個月book
.
翁到應該易book 些,

翁係睇你身體情況開藥, 唔用啲藥, 你係第二度可能會少啲卵咁囉。 但用左藥, 就可以多啲卵。

睇你自己選擇了。

有jm要求翁開多啲針藥, 翁都唔肯開。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo