母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 174


21#
發表於 17-6-20 14:13 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 13:43
BB 只係一星期,食咁密係非常正常。
BB 喊唔一定係肚餓,但只要知道佢係肚餓,就要餵,咁細個唔可以train ...

我也慢慢左習慣,寶寶肚子餓我就餵他,晚上我就餵1點奶粉。


複式洋房

積分: 174


22#
發表於 17-6-20 14:26 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 13:49
其實所謂2-3 小時一次餵,係以開始餵的時間計... 不過你唔使咁擔心個時間啦,總之BB 喊咪俾佢食。就係食得 ...

噢,如果健康院發現寶寶體重下降,是不是就證明我真的不夠奶水,好大壓力,怕是我奶水不夠,他沒吃到!


子爵府

積分: 11135


23#
發表於 17-6-20 21:37 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-20 14:26
噢,如果健康院發現寶寶體重下降,是不是就證明我真的不夠奶水,好大壓力,怕是我奶水不夠,他沒吃到!
...
點解要咁緊張,你有無數BB濕片啊?BB 夠一日五至六塊濕片就得喇。夠濕片好少話體重下降個喎。如果BB 食唔夠,兩個指標都唔掂啦。
同埋BB 食唔夠會喊架嘛,佢唔夠食都唔會放過你,放心啦。我係超窮媽都餵到全人奶。


複式洋房

積分: 174


24#
發表於 17-6-20 21:43 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 21:37
點解要咁緊張,你有無數BB濕片啊?BB 夠一日五至六塊濕片就得喇。夠濕片好少話體重下降個喎。如果BB 食唔夠 ...

那就好!


男爵府

積分: 5733


25#
發表於 17-6-21 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

我bb係滿月自己就戒左夜奶,宜家3個月大每晚11點訓到第2日9點左右先起床,我冇定時餵佢,佢一哭一肚餓就要啜啜,啜完就自然訓,大囡果時唔係咁,同你情況一樣


複式洋房

積分: 174


26#
發表於 17-6-21 17:51 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-6-21 13:34
我bb係滿月自己就戒左夜奶,宜家3個月大每晚11點訓到第2日9點左右先起床,我冇定時餵佢,佢一哭一肚餓就要 ...

如果可以1睡訓到9:00都已經很好了(emoji)(emoji)


禁止訪問

積分: 380


27#
發表於 17-6-27 01:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 99


28#
發表於 17-7-15 12:22 |只看該作者

回覆樓主

我個仔未滿月之前都係咁~滿月之後就好d啦⋯⋯
不過到依家就來4個月都未戒夜奶~


男爵府

積分: 8794


29#
發表於 17-7-15 20:56 |只看該作者

回覆樓主

每個bb不同,我第一胎泵奶多,6個月大先戒到夜奶,第二個全埋身,就1個半月戒了夜奶。

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo