夫婦情感

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   7


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


21#
發表於 17-6-22 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17287


22#
發表於 17-6-22 15:10 |只看該作者

回覆樓主

朋友以上、戀人未滿的狀況


男爵府

積分: 6156


23#
發表於 17-6-22 15:32 |只看該作者
你主動做啲曖昧行為都可以
珍惜機會


男爵府

積分: 5408


24#
發表於 17-6-22 15:54 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

可能大家都怕尷尬,唔敢向前踏出一步,你可以暗示下睇大家有冇意思想一齊過


男爵府

積分: 8784


25#
發表於 17-6-22 15:55 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-22 13:45
本帖最後由 dativebond 於 17-6-22 13:47 編輯

坦白講,就咁睇唔似當你情人,但又唔係完全無機會,因為 ...
好唔實在的感覺!


男爵府

積分: 8784


26#
發表於 17-6-22 15:56 |只看該作者
hunterml 發表於 17-6-22 14:48
何解一定要男既做主動? 你有好感, 何不表達清楚?
可能自己思想比較傳統和面子問題吧!


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


27#
發表於 17-6-22 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8784


28#
發表於 17-6-22 15:59 |只看該作者
little_chamo 發表於 17-6-22 13:59
你不經意咁同佢講有個同事追你,你都唔知點算,又唔想孤獨終老,睇下佢有乜反應。

有D男人通常要刺激下先 ...
佢都幾大男人主意, 亦好要面子的.


男爵府

積分: 8784


29#
發表於 17-6-22 16:00 |只看該作者
回覆 clyl03 的帖子

好貼切.


男爵府

積分: 8784


30#
發表於 17-6-22 16:02 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-6-22 15:32
你主動做啲曖昧行為都可以
珍惜機會
其實我覺得自己已做咗唔少的行動, 佢只係好受落, 但沒有明示過.


大宅

積分: 1960


31#
發表於 17-6-22 16:03 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-6-22 13:21
朋友

佢結過婚,仲離埋,唔恨結
我都覺得係咁~


男爵府

積分: 8784


32#
發表於 17-6-22 16:05 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-6-22 15:54
可能大家都怕尷尬,唔敢向前踏出一步,你可以暗示下睇大家有冇意思想一齊過
...
可能係......但我真係唔多理解男人的想法.


男爵府

積分: 5241


33#
發表於 17-6-22 16:09 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:02
其實我覺得自己已做咗唔少的行動, 佢只係好受落, 但沒有明示過.

一係狠心啲,下次whats app 唔覆再打電話俾你唔聽,失踪一個禮拜睇下仲有冇搵你。佢真係再搵就直接同佢表白,佢拒絕就死左條心。


瑪瑙宮

積分: 139710


34#
發表於 17-6-22 16:13 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-22 16:18 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:02
其實我覺得自己已做咗唔少的行動, 佢只係好受落, 但沒有明示過.

有人對自己好, 比我都受落喇. 咁你唔好再做尼 d 行動. 做咩益佢.

男女要擦出火花唔使等 6 年先擦得出卦? 我覺得都係 mun mun 地, 都係唔好問佢了. 等第二个喇.



男爵府

積分: 6156


35#
發表於 17-6-22 16:16 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:02
其實我覺得自己已做咗唔少的行動, 佢只係好受落, 但沒有明示過.

你做咗咩? 例如?


翡翠宮

積分: 79228


36#
發表於 17-6-22 16:18 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:02
其實我覺得自己已做咗唔少的行動, 佢只係好受落, 但沒有明示過.

其實如果你已經表達過, 而佢無打蛇隨棍上
佢對你既感覺好一般
可能好過一般朋友, 似乎係唔想無左個可能性 keep住先; 又未去到鍾意你鍾意到要表白.

如果係咁, 我會放手
女人, 只要你放開胸懷, 幾多歲都有market; trust me.
唔需要只係望實佢.

男人係賤物, 你唔望佢, 佢就會死埋黎 (當然係講緊佢對你有基本好感)


男爵府

積分: 8784


37#
發表於 17-6-22 16:21 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-6-22 16:16
你做咗咩? 例如?
例如佢唔舒服會關心佢, 對佢的事會好上心, 會幫佢處理佢的私人事務, 會買衫俾佢......


男爵府

積分: 8784


38#
發表於 17-6-22 16:27 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-22 16:13
有人對自己好, 比我都受落喇. 咁你唔好再做尼 d 行動. 做咩益佢.

男女要擦出火花唔使等 6 年先擦得出 ...
初初識佢時, 大家都係剛離婚, 我自己果時係完全無心情去開始另一段感情, 中間大家無聯絡差不多兩三年, 係年幾前佢主動聯絡返我的. 或者你都講得岩, 有人對自己好, 正常都會好受落嘅.


男爵府

積分: 8784


39#
發表於 17-6-22 16:30 |只看該作者
mini1204 發表於 17-6-22 16:18
其實如果你已經表達過, 而佢無打蛇隨棍上
佢對你既感覺好一般
可能好過一般朋友, 似乎係唔想無左個可能性 ...
唉! 正正自己死心眼, 好想知道自己係佢心目中究竟係咩身份?!


瑪瑙宮

積分: 139710


40#
發表於 17-6-22 16:32 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:27
初初識佢時, 大家都係剛離婚, 我自己果時係完全無心情去開始另一段感情, 中間大家無聯絡差不多兩三年, 係年 ...

總之, 男人鈡意你就會撲埋黎, 成咁耐佢都無行動, 正如樓上講只係好感, 唔係鈡意, 可能見大家都單親, 佢有咩都會幫, 守望相助一下. 不過買衫比佢都唔需要喇, 佢似乎無對你動心, 或者佢覺得好享受一个人, 未有意慾接受一个女朋友.

咁你可以將佢响 list out 出黎.


首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo