夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


瑪瑙宮

積分: 139710


21#
發表於 17-6-23 15:44 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-23 08:44
拍拖到結婚7年

雖然對得耐會無話題, 但 7 年唔係算好耐喎.


大宅

積分: 1193


22#
發表於 17-6-23 15:51 |只看該作者
回覆 YWCCL 的帖子

7年都唔係好耐啊


男爵府

積分: 5800


23#
發表於 17-6-23 15:51 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-23 15:39
咁都唔算太差啦

咁溝通都好重要 心靈上欠咗d野


大宅

積分: 1193


24#
發表於 17-6-23 15:52 |只看該作者
回覆 YWCCL 的帖子

要搵D衝擊


男爵府

積分: 5800


25#
發表於 17-6-23 15:55 |只看該作者
whatdouwant456 發表於 17-6-23 15:52
回覆 YWCCL 的帖子

要搵D衝擊

即係點


大宅

積分: 1718


26#
發表於 17-6-23 15:57 |只看該作者
我同C6都係無野講, 以前我講野佢無反應,心淡啦....而家佢講野發現我無應問我做咩事


大宅

積分: 1193


27#
發表於 17-6-23 15:57 |只看該作者


男爵府

積分: 5800


28#
發表於 17-6-23 15:59 |只看該作者
Nasaph 發表於 17-6-23 15:57
我同C6都係無野講, 以前我講野佢無反應,心淡啦....而家佢講野發現我無應問我做咩事 ...

咁你點答佢


男爵府

積分: 6156


29#
發表於 17-6-23 16:08 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-23 15:51
咁溝通都好重要 心靈上欠咗d野

有共同興趣會好啲。我成日講嘢,所以冇咩悶場,但有時都想佢input多啲,佢睇新聞就最多嘢同我講,我又會講埋一份。我覺得真係好睇兩個人性格同興趣,太痴住電話電腦遊戲機可能就會少啲交流咁囉


複式洋房

積分: 116


30#
發表於 17-6-23 16:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cocacoco 於 17-6-23 22:45 編輯

我同C6好多話題, 大家一齊咗1X年, 仲好親密。


大宅

積分: 4871


31#
發表於 17-6-23 16:52 |只看該作者

回覆樓主

我都同我c6一齊10年,都係無咩話題,除左講小朋友


男爵府

積分: 5408


32#
發表於 17-6-23 17:00 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-22 23:10
0溝通,每日講嘅野10隻手指都數得晒,同佢講野又冇咩反應,攪到無癮都唔想講,長遠咁係唔係好大問題:thinki ...

同C6無溝通長遠來講真係好大問題,最好霖下辦法改善下


大宅

積分: 1718


33#
發表於 17-6-23 17:07 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-23 15:59
咁你點答佢
我話"其實你都唔太鐘意講意,所以我咪一句起兩句止囉, 廢事講多兩句你又厭我煩又嘈架"真咖,以前同佢講野,就算係好好態度,甚至我開口話"不如我地抽少少時間傾下計呀,增進下感情呀"佢就一句粗口彈埋黎,話我發咩神經,話我煩住佢, 講完D粗口就繼續低頭打佢既機


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 17-6-23 19:27 |只看該作者
好多時訓左。無講
少d 交鬧


大宅

積分: 2418


35#
發表於 17-6-23 22:38 |只看該作者

回覆樓主

我同c6 拍拖到而家2x年,好多嘢講,除了講小朋友,有時有咩趣事、時事、新聞、朋友、旅行⋯都會講餐飽,其實睇你想唔想同佢講,當一個知心友講都ok ga!


男爵府

積分: 5800


36#
發表於 17-6-23 22:46 |只看該作者
bbchins 發表於 17-6-23 22:38
我同c6 拍拖到而家2x年,好多嘢講,除了講小朋友,有時有咩趣事、時事、新聞、朋友、旅行⋯都會講餐飽,其 ...

當你講完對方冇反應,好似冇聽你講野咁,慢慢就會唔想再同佢講野


公爵府

積分: 26715

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 17-6-24 00:15 |只看該作者
到!
本身兩個都唔係多野講人,加上見面時間小,有時真係零溝通架


大宅

積分: 2418


38#
發表於 17-6-24 00:58 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-23 22:46
當你講完對方冇反應,好似冇聽你講野咁,慢慢就會唔想再同佢講野

首先我講嘢係唔會攞住手機傾,起碼唔會分心, 講的話題當然唔係只有我自己講啦, 有時都要傾吓佢有興趣的事。除非佢拍拖時都唔講啦, 又或者係木頭, 如果唔係好少會講唔到。


別墅

積分: 669


39#
發表於 17-6-24 01:42 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-23 22:46
當你講完對方冇反應,好似冇聽你講野咁,慢慢就會唔想再同佢講野

溝通係雙向嘅
你唔想理佢同樣佢都一樣
試下放多啲心機落去
唔好計較邊個付出得多
放低手機出去行下拖下手已經係好開始


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


40#
發表於 17-6-24 01:42 |只看該作者
時代不同!對手機上網、影片、煲劇、打機大於溝通


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo