母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 680


21#
發表於 17-6-29 21:21 |只看該作者
係邊度有得買?


別墅

積分: 680


22#
發表於 17-6-29 21:24 |只看該作者
回覆 fong1212 的帖子

每次泵幾耐呀?


別墅

積分: 651


23#
發表於 17-6-30 00:38 |只看該作者
LittlemBB 發表於 17-6-29 21:24
回覆 fong1212 的帖子

每次泵幾耐呀?

我泵10-15分鐘..


複式洋房

積分: 301


24#
發表於 17-6-30 14:29 |只看該作者
salty_peko 發表於 17-6-29 11:41
我呀b而家7日人仔,我都係泵奶出黎+補奶粉....請問要幾勤力d泵先追到奶?我而家3.5小時泵一次 ...

3.5鐘泵一次已經好好嫁喇。我頭一兩個月係半泵半埋身,因為埋身又怕唔夠飽,所以我會一邊埋身,另一邊就泵出黎,之後會比佢飲。可能個時我個b食得唔多,所以我泵既奶會有多,甘我就會儲起,留下一餐/見佢肚餓就會補比佢飲。如是者,左右兩邊輪住甘埋身同泵奶,就會多奶。


大宅

積分: 1066


25#
發表於 17-7-10 20:50 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-23 13:17
其實阿B先14日,唔洗食好多,埋身俾佢啜,喊就埋身,密密啜,好快就多,飲多D湯水,豆漿,黑豆茶之類。開頭 ...

埋身b好像食吾飽,食左一個鐘啜啜下都吾知有無吞到奶,一放落床又喊,甘點做好?佢無訓過又吾長肉,而加輕磅


大宅

積分: 1066


26#
發表於 17-7-10 20:54 |只看該作者
LittlemBB 發表於 17-6-23 18:00
通常埋身10-15分鐘佢就開始瞓著左,我放低佢,佢又再喊,再埋身。可以攪成個鐘,不斷埋身、放低。放低又即 ...

我又係甘埋身,落床又喊,又埋身。。。。搞個幾鐘

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo