夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4973


21#
發表於 17-6-24 22:13 |只看該作者
anson2007 發表於 17-6-24 22:02
個仔中一都12歲,比佢學下獨立。吾識就教到識。教佢煮個面都得呀。老公個面第一收返張咭講明只比基本開支 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:13 編輯

係呀!要教多D亞仔日常生活嘅嘢啦!


翡翠宮

積分: 76488

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 17-6-24 22:14 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:04
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:04 編輯

咁我可以點?最煩係佢對屋企照顧都可以,而且佢睇到仔,我 ...

收番張銀行咭啦
本身這類男人可能都無咩責任心,所以係要迫,屋企一家三口都要開飯架,都要有基本開支架,你仔仲要唔係baby,已經番學番全日啦,無咩理由打份pt都唔做,日頭就瞓,夜晚就打機,生活一團亂



大宅

積分: 4973


23#
發表於 17-6-24 22:14 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 21:52
我都有時借d耳有暗示,自己都比左自己一個限期如果呢年佢都係我算

暗示佢驚咩?


大宅

積分: 4973


24#
發表於 17-6-24 22:16 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-6-24 22:14
收番張銀行咭啦
本身這類男人可能都無咩責任心,所以係要迫,屋企一家三口都要開飯架,都要有基本開支架, ...

收咭好似有D難!


男爵府

積分: 6303


25#
發表於 17-6-24 22:20 |只看該作者

回覆樓主:

算係話揾囉,之前有半年係有揾做唔夠3個月又話唔做,真係揾做得長再算,我自己都半投行由佢如果佢都咁唔自愛成pat野我都心死


大宅

積分: 3472


26#
發表於 17-6-24 22:21 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-24 22:30 編輯
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:09
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:11 編輯

佢平時好慳,錢全部係用在屋企

其實你老公都服侍得幾好丫. 佢又唔係冇貢獻等你養. 而且又咁慳. 好過好多等人養既少奶奶.
我自己對男女角色係冇定型既, 如果你覺得你地兩個對屋企既貢獻係對等既, 咁咪得囉.

定係你驚你份工養唔到你同c6退休? 咁就要同c6計一計. 如果佢接受到以後都好慳咁過, 你咪計下搞唔搞得掂囉.

而且就算你話逼老公搵工, 你逼到咩? 棧影響兩公婆感情.

你又唔似另一位jm, 佢應該都仲後生, 從頭開始. 唔同你嗌離婚咩. 唔會離婚, 咁就要接受啦.

不過脷伸, 我唔知你本身賺幾多. 如果真係好唔夠就另再別論. 如果夠既話, 我覺得c6唔做都冇所謂.

定係你唔抵得佢為家庭付出少過你? 如果係, 佢可以O係其他方面付出, 例如週末帶小朋友出去玩, 而唔係一定要返工.

所以要睇樓主真正既問題O係邊.


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


27#
發表於 17-6-24 22:34 |只看該作者

回覆樓主

點解我又覺得你老公冇問題。

佢又唔係唔做家務,等你返黎做。 又唔係唔煮飯,要餐餐外賣或出街食,你仲可以帶飯。就算佢打機到三更半夜先瞓 (好似啲ftm 煲劇一樣),起碼佢會起身煮早餐比個仔。佢又唔係大使,又唔係日日出咗去唔知去邊.

其實你兩個只不過是角式換轉,你主外老公主內,有乜問題?佢根本就係一個'家庭主夫'。其實一頭家都好多嘢做。

係咪大部分人覺得男人就應該養家?但如果呢個case 掉轉係你做ftm, 係咪又唔同?

明白如你老公搵份part time, 頭家會輕鬆啲,你咪同佢講個仔升中後,使費應該會多咗,買書都貴啲,不如你睇下有冇part time 做下。

點評

annacckong    發表於 17-6-24 22:38


大宅

積分: 4973


28#
發表於 17-6-24 22:38 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 22:21
其實你老公都服侍得幾好丫. 佢又唔係冇貢獻等你養. 而且又咁慳. 好過好多等人養既少奶奶.
我自己對男女角 ...

就係咁!佢真係服侍周到架!只係男女身份調轉咗,但又吾講得平等
我係驚我退休後吾知點算
同埋有時覺得亞仔想去下旅行都唔得,就成日在家打機,以前我地一年都會去一次旅行 ,依家去食2佰幾嘅buffet都要計過度過,買件幾拾蚊嘅衫都要諗好耐,得個做字,生活質數差,壓力又大咗
佢再唔揾工就黎冇人請啦!所以遲D亜仔上咗中一定D,我會迫佢緊D


大宅

積分: 3472


29#
發表於 17-6-24 22:41 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:38
就係咁!佢真係服侍周到架!只係男女身份調轉咗,但又吾講得平等
我係驚我退休後吾知點算
同埋有時覺得亞 ...
如果得一份糧好手緊又真係搞唔掂既....最慘你老公覺得慳慳地都冇所謂. 我覺得你老公係要食到個山崩左先會肯的係心肝搵工.


子爵府

積分: 10354


30#
發表於 17-6-24 22:43 |只看該作者

回覆樓主

你咁講,佢又衰唔曬,起碼有做家務有睇仔有煮飯,男主內女主外羅,但還是生活質數差左佢又無所謂,好難迫佢,不如攤開講一下大家對將來的打算⋯⋯


大宅

積分: 4973


31#
發表於 17-6-24 22:45 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 22:21
其實你老公都服侍得幾好丫. 佢又唔係冇貢獻等你養. 而且又咁慳. 好過好多等人養既少奶奶.
我自己對男女角 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:45 編輯

大家都慳係夠洗,係怕退休後啫!
我想生活質數好D,唔想生活壓力咁大,多D出去玩下,大家開心D,尤其想亞仔開心D
一個唔好彩身體有咩事,都冇錢醫


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


32#
發表於 17-6-24 22:47 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 22:41
如果得一份糧好手緊又真係搞唔掂既....最慘你老公覺得慳慳地都冇所謂. 我覺得你老公係要食到個山崩左先會 ...

其實好多ftm 都會覚得慳慳地都冇所謂,又係一件t shirt 著幾年,平時都唔會點扮靚,寧願慳啲錢用喺小朋友身上。



大宅

積分: 4973


33#
發表於 17-6-24 22:47 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-6-24 22:34
點解我又覺得你老公冇問題。

佢又唔係唔做家務,等你返黎做。 又唔係唔煮飯,要餐餐外賣或出街食,你仲可 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:48 編輯

我有時就係咁諗,但有時又覺得佢好冇用,小男人
吾敢同人講,人哋問仲要講大話


大宅

積分: 3472


34#
發表於 17-6-24 22:50 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-6-24 22:47
其實好多ftm 都會覚得慳慳地都冇所謂,又係一件t shirt 著幾年,平時都唔會點扮靚,寧願慳啲錢用喺小朋友 ...
ftm 為左可以多啲時間照顧個小朋友, 好多都肯犧牲自己生活質素呀. 而且家務勞動絕對係應該受到重視.

我只不過話係有小部份女性好唔願意付出, 淨係想老公養, 但係又唔照顧屋企je.


大宅

積分: 4973


35#
發表於 17-6-24 22:52 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-6-24 22:43
你咁講,佢又衰唔曬,起碼有做家務有睇仔有煮飯,男主內女主外羅,但還是生活質數差左佢又無所謂,好難迫佢 ...

我每次都係同佢係whatsapp講
佢就話,揾緊,答一句半句
但我唔知點解唔想面對面講,有時呀仔喺度又吾方便講


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


36#
發表於 17-6-24 22:54 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:47
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:48 編輯

我有時就係咁諗,但有時又覺得佢好冇用,小男人

肯做一個付責任既'家庭主夫', 一啲都唔小男人,亦不是你口中嘅好冇用,你唔可以否決佢對頭家嘅付出,只不過不是一般人心目中男主外女主內啫!唔通女人做家庭主婦就冇貢獻?



侯爵府

積分: 21304


37#
發表於 17-6-24 22:55 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 20:43
cut人工佢吾信的,我銀行咭喺佢度,因日常屋企開支佢用多
7仔我都叫過,亦同佢講過我身邊D朋友及屋企人都 ...

銀行卡你都俾埋他 難怪他可以大安旨意唔做嘢啦。其實你覺得養埋個老公係無問題既其實無咩問題,依家係妳覺得有問題就要改變下現狀。你封殺他水喉唔到他唔做嘢


大宅

積分: 3472


38#
發表於 17-6-24 22:55 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:47
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:48 編輯

我有時就係咁諗,但有時又覺得佢好冇用,小男人
咁個社會定型係男人要養家, 你c6要講大話都情有可願gei.
一係你唔好用逼佢既態度, 而係傾偈既態度, 睇下佢想點.

但係有一樣野, 就係你地本身冇咩偈傾, 如果一傾偈就傾搵工, 可能會令佢反感. 不如首先你地搞好啲關係, 融洽啲. 同埋你多謝佢照顧你既生活, 可能佢個人又會正面啲. 想為頭家付出多啲.


侯爵府

積分: 21304


39#
發表於 17-6-24 22:56 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:16
收咭好似有D難!

算了,其實妳都心軟咁你都係唔好怨咁多繼續養個仔同老公算


瑪瑙宮

積分: 139710


40#
發表於 17-6-24 23:01 |只看該作者
我覺得無咩問題, 全職爸佢做得到, 咪比佢做.

至於你張咭如果唔收番, 你咪開多个戶口比自己, 分開兩筆錢, 一筆自己 KEEP.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo