自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 17-6-26 15:52 |只看該作者

回覆樓主

我早排試過,左邊發完到右邊,右邊發完又到左邊,超辛苦,你女得5歲應該唔識用鹽水溂口,唯有比佢飲多D水,用退熱貼貼住塊面


子爵府

積分: 10721


22#
發表於 17-6-26 16:50 |只看該作者

回覆樓主:

我間中都有口水線發炎,一發現少少酸痛full冰,多數第二日訓醒都退,其實要點預防呢??成日一邊面腫痛,好慘
^0^


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-6-27 09:05 |只看該作者
etam724 發表於 17-6-26 15:52
我早排試過,左邊發完到右邊,右邊發完又到左邊,超辛苦,你女得5歲應該唔識用鹽水溂口,唯有比佢飲多D水, ...

輪住發咁驚?急症有俾溂口水,佢都有用,但個幾禮拜都未消


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 17-6-27 09:07 |只看該作者
567 發表於 17-6-26 16:50
我間中都有口水線發炎,一發現少少酸痛full冰,多數第二日訓醒都退,其實要點預防呢??成日一邊面腫痛,好 ...

佢嗰粒已經好大粒囉喎


男爵府

積分: 8328


25#
發表於 17-6-27 09:13 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...
口水線發炎真係冇得搞,按摩多D等D膿出到黎就好D
如果塞太耐,面會腫同痛,通返佢好緊要


我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 17-6-28 00:46 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-27 09:13
口水線發炎真係冇得搞,按摩多D等D膿出到黎就好D
如果塞太耐,面會腫同痛,通返佢好緊要

但今日耳鼻喉睇過,話口水腺無塞⋯⋯又叫我哋睇兒科外科


男爵府

積分: 8328


27#
發表於 17-6-28 08:40 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-28 00:46
但今日耳鼻喉睇過,話口水腺無塞⋯⋯又叫我哋睇兒科外科
口水線塞難搞又高風險
D醫生可能唔識OR扮唔識

我朋友又係同樣問題,睇左幾個醫生,其中一個年紀大D既有D名既醫生,個醫生竟然彈左句"嘩,咁搞我呀,你不如睇第二個啦"

因為塊面好多神經線,無論通OR割都好易搞到D神經線
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


大宅

積分: 2553


28#
發表於 17-6-28 13:54 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

你 可以試下睇威爾斯親王醫院私家症吳少君醫生, 佢係呢方面有經驗。


琥珀宮

積分: 191305

馬年勳章


29#
發表於 17-6-28 14:00 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

本帖最後由 mandy952 於 17-6-28 14:01 編輯

食晒西藥後得閒煲d涼茶比佢下火,或得閒煲魚腥草,可消炎。n年前試過口水線發炎之後就好容易淋巴位發炎,講到底都係抵抗能力差所致


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 17-6-29 00:52 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-28 08:40
口水線塞難搞又高風險
D醫生可能唔識OR扮唔識


今日睇咗個兒科外科,佢話係口水腺發炎,搞到淋巴都發炎同含膿,但嚿嘢未熟(我唔係好明,我聽C6轉述),話一係做手術抽、一係就咁用針抽⋯⋯我兩樣都堅唔想


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 17-6-29 00:59 |只看該作者
mandy952 發表於 17-6-28 14:00
本帖最後由 mandy952 於 17-6-28 14:01 編輯

食晒西藥後得閒煲d涼茶比佢下火,或得閒煲魚腥草,可消 ...

已經搞到淋巴發炎啦


大宅

積分: 1728

Poo得好勳章


32#
發表於 17-6-29 01:27 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

我46上星期都感冒,應該都係感冒菌入佐口水線發炎塞佐,之後去睇私家食佐4日抗生素,消腫好多。最起碼食嘢唔再痛啦


男爵府

積分: 8328


33#
發表於 17-6-29 09:20 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 00:52
今日睇咗個兒科外科,佢話係口水腺發炎,搞到淋巴都發炎同含膿,但嚿嘢未熟(我唔係好明,我 ...
我朋友情況係咁
口水線發炎,仲要長期,咁間唔時就會有D白白黃黃既野係口水線走出黎,D野就好似暗倉D膿實左咁

但後來清唔到,塞得好緊要,塊面腫晒,所以醫生建議一係通一係割




我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 17-6-29 19:30 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-29 09:20
我朋友情況係咁
口水線發炎,仲要長期,咁間唔時就會有D白白黃黃既野係口水線走出黎,D野就好似暗倉D膿實左 ...

請問結果?


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 17-6-29 19:30 |只看該作者
ching-kimmi 發表於 17-6-29 01:27
我46上星期都感冒,應該都係感冒菌入佐口水線發炎塞佐,之後去睇私家食佐4日抗生素,消腫好多。最起碼食嘢 ...

佢而家唔㩒唔痛㗎!


大宅

積分: 1728

Poo得好勳章


36#
發表於 17-6-29 20:09 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 19:30
佢而家唔㩒唔痛㗎!

我46仲有一粒嘢係度,未清哂。


男爵府

積分: 8328


37#
發表於 17-6-30 08:28 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 19:30
請問結果?
結果私家搵唔到醫生收佢,好彩有熟人介紹佢去瑪麗(好似係),個度有個醫生有經驗,做左通口水線手術
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 17-6-30 08:33 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-30 08:28
結果私家搵唔到醫生收佢,好彩有熟人介紹佢去瑪麗(好似係),個度有個醫生有經驗,做左通口水線手術 ...

即要造手術,但唔係割?


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 17-6-30 08:34 |只看該作者
ching-kimmi 發表於 17-6-29 20:09
我46仲有一粒嘢係度,未清哂。

幾耐?


男爵府

積分: 5499


40#
發表於 17-6-30 08:36 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...
我老公都試過,佢一開始睇私家醫院門診,即係要照超聲波,我唔敢講佢情況是否跟你仔一樣,但我老公之後要約時間入院做抽膿,因為口水線附近好多神經線,要一邊用超聲波一邊抽,不過唔洗留院,做完即走。你最好搵個私家睇睇。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo