影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4387


21#
發表於 17-7-11 07:52 |只看該作者
mishabella 發表於 17-7-11 07:49
係咪個女主角太嘈似神經質?
但呢部真係好正 池城好好戲

唔知呢,就係入唔到戲,


男爵府

積分: 5979


22#
發表於 17-7-13 17:47 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-7-10 07:49
冇啊,男主角我一般般,好多人話hillmehealme 好睇,我試三次也入唔到戲,放棄了,所以被告人也沒有開始, ...

真係萬事起頭難kmhm 係好好睇價,ost 好好聽已


大宅

積分: 4387


23#
發表於 17-7-13 17:48 |只看該作者
yomin0718 發表於 17-7-13 17:47
真係萬事起頭難kmhm 係好好睇價,ost 好好聽已

我有空再試下入唔入到戲先


複式洋房

積分: 241


24#
發表於 17-8-2 12:24 |只看該作者

回覆樓主:

未睇哂,不過唔明已經當場捉到想殺申在依的凶手,仲要測謊又驚唔夠証據,做韓國警察真是難


複式洋房

積分: 241


25#
發表於 17-8-2 12:33 |只看該作者

回覆樓主:

j2播返繼承者們,當時崔振赫做李敏鎬阿哥,雖然型仔但是大咖一個,而家崔啲戲仲好過李oppa, 已可以獨當一面


大宅

積分: 4387


26#
發表於 17-8-7 20:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Happymami8 於 17-8-7 20:44 編輯

Del


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-8-8 15:04 |只看該作者
本帖最後由 mcdullyiu 於 17-8-8 15:05 編輯

我都看晒隊道了, 有無多幾套可以介紹吓?
鐘意看D好笑D的少感情戲D的。
唔好成日都男女主誤會來誤會去, 剩係鍾唔鍾意都要攪幾集的。
我應該跟住會開signal看。
幾年無看過韓劇了!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 4387


28#
發表於 17-8-8 15:10 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 17-8-8 15:04
我都看晒隊道了, 有無多幾套可以介紹吓?
鐘意看D好笑D的少感情戲D的。
唔好成日都男女主誤會來誤會去, 剩 ...

我剛追完(Duel),講複製人,老男主勁入戲,新人男主一人做三個角色,故事幾特別,結局差少少,但算happy ending!

另一套勁推介係「芝加哥打字機」,勁好睇,但以上兩套收視一般

Signal, 隧道,Voice, 係同類戲。
芝加哥打字機,浪漫醫生金師傅,勁推介。
Duel,接受到可睇


大宅

積分: 4387


29#
發表於 17-8-8 15:11 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-8 15:10
我剛追完(Duel),講複製人,老男主勁入戲,新人男主一人做三個角色,故事幾特別,結局差少少,但算happy en ...

, sorry冇留意話好笑添,全部都唔好笑喎


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


30#
發表於 17-8-8 15:16 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-8 15:11
, sorry冇留意話好笑添,全部都唔好笑喎
咁隊道都唔好笑,我鐘意一係劇情, 一係好笑,輕輕鬆鬆的。我唯一看完又有印象的韓劇,
一套是最佳愛情, 一套是PASTA,

2套D對白都攪笑又有深度。

此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


31#
發表於 17-8-8 15:19 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-8 15:10
我剛追完(Duel),講複製人,老男主勁入戲,新人男主一人做三個角色,故事幾特別,結局差少少,但算happy en ...
芝加哥打字機真係無聽人講過, 等我又試下先。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 4387


32#
發表於 17-8-8 15:20 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 17-8-8 15:16
咁隊道都唔好笑,我鐘意一係劇情, 一係好笑,輕輕鬆鬆的。我唯一看完又有印象的韓劇,
一套是最佳愛情, 一套 ...

咁你有大把可追喇,去主頁睇睇好多推介㗎,updated, 我就鍾意用腦劇


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


33#
發表於 17-8-8 15:23 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-8 15:20
咁你有大把可追喇,去主頁睇睇好多推介㗎,updated, 我就鍾意用腦劇
我都鐘意用腦戲。我看劇好衰,因為看的時間太散,
套戲無令我想追住的念頭,我就會放下唔看住, 放放下然後就會唔想再追。
所以解迷呀, 懸疑呀找兇手呀這些我覺得好正。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 4387


34#
發表於 17-8-8 15:31 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 17-8-8 15:23
我都鐘意用腦戲。我看劇好衰,因為看的時間太散,
套戲無令我想追住的念頭,我就會放下唔看住, 放放 ...

咁signal, voice, Chicago, 一定啱你

點評

mcdullyiu    發表於 17-8-8 15:56


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


35#
發表於 17-8-18 18:56 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-8 15:31
咁signal, voice, Chicago, 一定啱你

看完信號了。居然是開放結局。好想知李警官有沒有事呀。樓主沒介紹錯。準備開下一套。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 3648


36#
發表於 17-8-25 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

之前都見有jm推介signal, 開咗嚟睇咗一集!
跟住走咗去睇靚仔,然後就無追番。
咁我要睇完隧道先睇signal係咪會好啲呢


大宅

積分: 4387


37#
發表於 17-8-27 13:07 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 17-8-18 18:56
看完信號了。居然是開放結局。好想知李警官有沒有事呀。樓主沒介紹錯。準備開下一套。
...

好似原班人馬拍第二集,期待


大宅

積分: 3648


38#
發表於 17-8-30 09:24 |只看該作者

回覆樓主:

我都睇緊喇,但而家3日追唔晒啲劇!
陰公,我煲劇煲到老花,要保養下


大宅

積分: 4387


39#
發表於 17-8-30 09:26 |只看該作者
chisinmimi 發表於 17-8-30 09:24
我都睇緊喇,但而家3日追唔晒啲劇!
陰公,我煲劇煲到老花,要保養下
...

我也老花了,另外,好似77台有播繸道呀,可能廣東話?


大宅

積分: 3648


40#
發表於 17-8-30 10:07 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-30 09:26
我也老花了,另外,好似77台有播繸道呀,可能廣東話?

我中意聽韓文多啲,原汁原味!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo