懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9789


21#
發表於 09-2-1 17:03 |只看該作者
食番多d上奶野啦~
放鬆心情, 有幾多就俾bb食幾多~
唔好俾壓力自己

原帖由 pyepye 於 09-2-1 10:46 發表


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁... ...


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 09-2-2 07:41 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-1 10:46 發表


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁... ...

我返囡囡既鄉下呀?不過真係要拎好多野.好快就大架啦,到時你地又可以去輕鬆下.
你如果想多d,可以飲多d水,同埋食增奶食品,返工既時候,如果唔泵得既話,就係家泵密d,等身體知道你要多d奶,咁先會多返架.放鬆d,休息夠都好重要,唔好比咁大壓力自己呀?餵得幾多咪比幾多囉,最重要係bb知道你好有心想比好野佢食.


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


23#
發表於 09-2-2 07:50 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 09-1-31 13:48 發表
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有 ...

我頭一兩個月都要補奶粉架,之後由2個月開始全人奶,其實頭一個月未上定奶,係要埋身食得d先好架.我頭一個月係瞓前先泵出嚟,4個月開始轉全泵架.初生係會食得耐d架.我餵既時候要45-1小時,2小時一次.大d就會食得快d.
想快d的話,有無泵前20分鐘飲熱水,熱full,或者沖個涼呀?都有幫助架.


大宅

積分: 1335


24#
發表於 09-2-2 21:57 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-2-2 07:41 發表

我返囡囡既鄉下呀?不過真係要拎好多野.好快就大架啦,到時你地又可以去輕鬆下.
你如果想多d,可以飲多d水,同埋食增奶食品,返工既時候,如果唔泵得既話,就係家泵密d,等身體知道你要多d奶,咁先會多返架.放鬆d,休息夠都好 ...


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


25#
發表於 09-2-3 16:59 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-2 21:57 發表


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d! ...

多謝你讚賞呀?部暖風機都幾暖下架,沖涼之前開左5分鐘到,反為屋企用緊既仲無呢部咁暖.
係呀?有得飲都好好,起碼有一定既抵抗力.慢慢嚟啦!會多返架.你每次泵完試下再泵多5-10分鐘,等身體知道要多D奶,再做多D呀.你有無比BB食呢隻防疫疫苗呀,我有比到呀.


男爵府

積分: 9789


26#
發表於 09-2-3 21:31 |只看該作者
ALICE615,

題外話, 你bb好可愛!


男爵府

積分: 9789


27#
發表於 09-2-3 21:35 |只看該作者
pyepye,

你加油呀!
有兩餐都好好呀!



原帖由 pyepye 於 09-2-2 21:57 發表


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d! ...


大宅

積分: 1335


28#
發表於 09-2-3 21:53 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-2-3 16:59 發表

多謝你讚賞呀?部暖風機都幾暖下架,沖涼之前開左5分鐘到,反為屋企用緊既仲無呢部咁暖.
係呀?有得飲都好好,起碼有一定既抵抗力.慢慢嚟啦!會多返架.你每次泵完試下再泵多5-10分鐘,等身體知道要多D奶,再做多D呀.你有無 ...


alice615

你講的我都一定會做... 因為次次都唔夠一餐...咁我就一路泵...但都係滴滴仔 ,要隔半小時再泵才上返少少奶,加加埋埋就夠一餐奶

lalaland

我會加油,多謝你鼓勵 現在看完仔仔回家都會泵一泵,刺激吓佢!少少哋都有1安!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


29#
發表於 09-2-4 07:16 |只看該作者
原帖由 LaLaLand 於 09-2-3 21:31 發表
ALICE615,

題外話, 你bb好可愛!


多謝你既讚賞.


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


30#
發表於 09-2-4 07:18 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-3 21:53 發表


alice615

你講的我都一定會做... 因為次次都唔夠一餐...咁我就一路泵...但都係滴滴仔 ,要隔半小時再泵才上返少少奶,加加埋埋就夠一餐奶

lalaland

我會加油,多謝你鼓勵 現在看完 ...

唔緊要,最緊要仲有奶奶飲,加油,好多奶媽支持你.


大宅

積分: 1413


31#
發表於 09-2-9 23:00 |只看該作者
Would like to know where to buy medela swing mode pump 奶器 ??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo