夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79228


21#
發表於 17-7-1 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

正常既人都吾會
係樓主老公格衰


男爵府

積分: 5408


22#
發表於 17-7-1 16:53 |只看該作者
牛奶樽Milky 發表於 17-6-30 23:09
我c6一直都搵到下錢,我就搵得少,之前仲減左新,佢就話實係我performance 唔好,所以俾人減,
但其實好多 ...

覺得你C6睇錢好重,又孤寒小氣,如果錫老婆就唔會嫌老婆穩錢多唔多,應該關心老婆辛唔辛苦


大宅

積分: 1771


23#
發表於 17-7-1 22:16 |只看該作者

回覆樓主:

男人叻,揾到錢,都想另一半有返咁上下,唔好差太遠囉,佢開到口講咁又衰d嘅


子爵府

積分: 11316


24#
發表於 17-7-1 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

生活在而家既香港物價水平,我覺得會囉


侯爵府

積分: 20164


25#
發表於 17-7-1 22:49 |只看該作者

回覆樓主

你老公對錢係咩概念我諗你清楚過我地啦
佢係咪真係介意你搵得少還是唔認同你洗錢既方法?我諗你要搞清楚先。
我搵得多過我老公好多,大家平時亦各自負責屋企某d開支,其餘就自己洗。如果佢問我攞錢買隻勞,我都會好似你老公甘講,自己無錢學乜人買?

點評

rambus99    發表於 17-7-3 10:18
rambus99    發表於 17-7-3 10:17


禁止訪問

積分: 3138


26#
發表於 17-7-2 10:50 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 17-7-2 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7481


28#
發表於 17-7-2 17:38 |只看該作者
完全無,佢搵多我幾倍(我最近轉左做freelancer),佢每次出街仲主動俾晒所有洗費,又負責屋企所有開支,仲會問我夠唔夠錢用。


複式洋房

積分: 495


29#
發表於 17-7-2 19:06 |只看該作者

回覆樓主

我覺得兩公婆無所謂,最緊要全家夠用。


伯爵府

積分: 19137


30#
發表於 17-7-2 23:12 |只看該作者
牛奶樽Milky 發表於 17-6-30 23:09
我c6一直都搵到下錢,我就搵得少,之前仲減左新,佢就話實係我performance 唔好,所以俾人減,
但其實好多 ...

你c6難道冇俾家用你?


伯爵府

積分: 17397


31#
發表於 17-7-3 00:48 |只看該作者
sweetiesbear 發表於 17-7-2 10:50
宜家d男人好計較架!
d男人自己搵錢都唔夠洗,點分比你!

依個先係依家男人的想法,前一頁嗰d問你夠唔夠洗無曬嫁啦
依家最好連dom都幫佢買埋


大宅

積分: 3347


32#
發表於 17-7-3 13:36 |只看該作者

回覆樓主

你問你c6甘睇吾起你當初又娶你?你c6甘講野真係好吾應該。


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 17-7-4 00:51 |只看該作者

回覆樓主:

揾得少$,唔理男女都比人睇唔起架啦……
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


子爵府

積分: 10424


34#
發表於 17-7-4 14:46 |只看該作者

回覆樓主:

鍾意錢多過你


侯爵府

積分: 24828


35#
發表於 17-7-4 14:56 |只看該作者
chanchanmichell 發表於 17-7-3 00:48
依個先係依家男人的想法,前一頁嗰d問你夠唔夠洗無曬嫁啦
依家最好連dom都幫佢買埋
...

其實好睇邊個generation, 60至70, 80頭, 都係有老公養老婆嘅槪念,80中 之後個d 就應該無喇


大宅

積分: 4899


36#
發表於 17-7-4 16:35 |只看該作者
回覆 牛奶樽Milky 的帖子

每人嘅賺錢能力都唔同,何必比說話人聽呢,重要係另一半.


侯爵府

積分: 21304


37#
發表於 17-7-4 19:19 |只看該作者
牛奶樽Milky 發表於 17-6-30 23:09
我c6一直都搵到下錢,我就搵得少,之前仲減左新,佢就話實係我performance 唔好,所以俾人減,
但其實好多 ...

我唔知我c6會唔會,因為我就算轉咗份hea d 既工都叫咗搵到錢既女人,他唔敢話我
但係我係你會好hurt,你老公係咪想搵個有錢女人咁自己就唔使做?有啲嘢講出黎真係會傷大家感情


男爵府

積分: 5673


38#
發表於 17-7-4 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

你老公正垃圾……揾錢系比老婆駛啊


大宅

積分: 1204


39#
發表於 17-7-4 23:09 |只看該作者
回覆 牛奶樽Milky 的帖子

我所知好少男人會咁諗,反而女人搵得多過男人會自卑


大宅

積分: 3356


40#
發表於 17-7-5 10:38 |只看該作者

回覆樓主:

我c6 吾會因為我揾得錢少而睇吾起我,但佢會希望我揾多D,一齊改善生活。反之,我吾鍾意自己揾得錢少,我喜歡自力更新,吾鍾意問人拿錢。我喜歡高既自我形象。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo