想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 202


21#
發表於 17-9-7 01:02 |只看該作者
maymayung 發表於 17-8-29 16:40
回覆 tinakk58 的帖子

食天喜丸會易打孖? 點解?

因為會刺激排卵,可能排多過一粒,不過我已經買左黎試,希望今次中啦


大宅

積分: 2379


22#
發表於 17-10-21 21:50 |只看該作者
selinayy 發表於 17-8-7 20:21
我食過姑嫂丸,不過無乜特別感覺,m都係唔準

你係飽肚食定空肚食架?


大宅

積分: 1876


23#
發表於 17-10-22 05:27 |只看該作者
卡邦尼 發表於 17-8-27 16:04
回覆 selinayy 的帖子

我驚大陸造, 擔心食左有問題...有冇第二隻介紹?

我本身m唔準,35-52日都試過。我食左白鳳丸兩個月,第一個月29日,第二個月35日,第三個月停左無食,30日已經驗到 ...

今日12周啦

白鳳丸同個啲咩天喜丸一樣,熱底既人要小心,會好燥的。我本身寒底,所以無副作用...
今天再大的事,明天就是故事


別墅

積分: 662


24#
發表於 17-10-23 12:48 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-10-21 21:50
你係飽肚食定空肚食架?

飽肚


大宅

積分: 2349


25#
發表於 17-10-30 19:04 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-22 05:27
我本身m唔準,35-52日都試過。我食左白鳳丸兩個月,第一個月29日,第二個月35日,第三個月停左無食,30日 ...

唔好意思呀,我啱啱都買左天喜丸諗住試下,不過見佢話孕婦忌服,想問下你係咪一驗到中就停服?我驚萬一中左未驗又日日食會影響個胎,可以分享下嗎?thx


大宅

積分: 1876


26#
發表於 17-10-30 22:12 |只看該作者
ekgw 發表於 17-10-30 19:04
唔好意思呀,我啱啱都買左天喜丸諗住試下,不過見佢話孕婦忌服,想問下你係咪一驗到中就停服?我驚萬一中 ...

我未食過敢喜丸

白鳳丸的話,我bingo個個月本身無食..
今天再大的事,明天就是故事


別墅

積分: 953

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章


27#
發表於 17-10-31 12:59 |只看該作者
我食左 10 粒天喜丸中左, 我本身多囊


複式洋房

積分: 308


28#
發表於 17-10-31 16:00 |只看該作者
yoyocandy 發表於 17-8-29 12:27
老公煲 我吾識 大概知道補腰補賢為主 有時補氣血 兩公婆一齊飲
成日聽佢講 鹿茸 花膠 海參 人參 杜仲 巴戟 ...

你老公識煲哩啲甘好,本身你係難有b try 左好耐?再keep住左幾耐飲湯水bingo既?
一星期飲一次?


複式洋房

積分: 308


29#
發表於 17-10-31 16:02 |只看該作者
magic_carmen 發表於 17-10-31 12:59
我食左 10 粒天喜丸中左, 我本身多囊

有問中E先食得嗎?


別墅

積分: 953

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章


30#
發表於 17-10-31 16:33 |只看該作者
本帖最後由 magic_carmen 於 17-10-31 16:34 編輯
BabeJ 發表於 17-10-31 16:02
有問中E先食得嗎?
我無問因為係我同事食剩俾我, 不過坦白講係有啲燥


大宅

積分: 2349


31#
發表於 17-10-31 18:13 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-30 22:12
我未食過敢喜丸

白鳳丸的話,我bingo個個月本身無食..

Ic, 搵過其他jm分享過只係M後同排卵前食,我會試下


男爵府

積分: 8241


32#
發表於 17-11-1 00:41 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 16:00
你老公識煲哩啲甘好,本身你係難有b try 左好耐?再keep住左幾耐飲湯水bingo既?
一星期飲一次?
...

工作關係佢略懂一二
易吾易我都吾識講 幾年前第一次中果時咩都吾識剛試即中 可惜冇心跳小x左 之後越想有越吾中 到今次因為我們有了其他目標 所以暫時冇諗 咁就中了.....
湯水印象是林中之前果半年一星期一至兩次


子爵府

積分: 12503


33#
發表於 17-11-1 00:58 |只看該作者
Dianella43 發表於 17-8-7 20:28
我兩樣都有,但而家食緊天喜丸,係我朋友比我架,我朋友37歲經期唔準成日流啡,食左兩個月左右岩岩有左, ...

我今日第一日食,一齊加油


複式洋房

積分: 308


34#
發表於 17-11-1 07:29 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-1 00:58
我今日第一日食,一齊加油

添寶坊又得唔得呢?都幾多人食


大宅

積分: 2379


35#
發表於 17-11-1 07:32 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-22 05:27
我本身m唔準,35-52日都試過。我食左白鳳丸兩個月,第一個月29日,第二個月35日,第三個月停左無食,30日 ...

本帖最後由 tracylam626 於 17-11-1 07:33 編輯

恭喜哂!你食邊隻牌子既白鳳丸?


複式洋房

積分: 308


36#
發表於 17-11-1 07:34 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-1 00:58
我今日第一日食,一齊加油

添寶坊呢?都幾多人食


大宅

積分: 1876


37#
發表於 17-11-1 18:57 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-11-1 07:32
本帖最後由 tracylam626 於 17-11-1 07:33 編輯

恭喜哂!你食邊隻牌子既白鳳丸?

我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔
myimage.jpg
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 1876


38#
發表於 17-11-1 18:58 |只看該作者
ekgw 發表於 17-10-31 18:13
Ic, 搵過其他jm分享過只係M後同排卵前食,我會試下

我m後會食七日左右.. (你當食晒一盒就完)
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 2349


39#
發表於 17-11-1 19:34 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

呢隻白鳳丸我都有2盒呀,親戚送嘅,我以為年紀大嘅先會食添


大宅

積分: 2379


40#
發表於 17-11-1 22:34 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

唔該哂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo