夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2174


21#
發表於 17-7-10 11:41 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 07:22
老爺奶奶知道佢性格係咁,成日叫我忍讓,話自己唔識教仔,仲驚我走左沒人照顧佢

我成日都懷疑佢係A仔,堅 ...

你唔走父母就真係擔心啦。
傷痛過後,就係神仙


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 17-7-10 12:14 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 11:32
但一諗起離開佢,我D眼淚就忍唔住流

傻豬你估你一次就可以了斷尾咩?

返外家, 哄回男家
又俾人激又返外家, 又俾人哄回男家。。。

以上情節起碼玩一兩年呀。。。。


民房

積分: 24


23#
發表於 17-7-10 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

識佢到依家四年幾,佢只係哄兩次,之後沒了,一直只係我開聲先,昨晚係line嘈完,“佢話我咁樣,只會更加不愛我,冇野再同我講,再見”之後大家都冇聯絡


男爵府

積分: 9857


24#
發表於 17-7-10 12:44 |只看該作者

回覆樓主

如果可以翻父母屋企,儘快離婚啦,


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 17-7-10 12:53 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 12:44
識佢到依家四年幾,佢只係哄兩次,之後沒了,一直只係我開聲先,昨晚係line嘈完,“佢話我咁樣,只會更加不 ...


千祈千祈千祈唔好生 b .


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 17-7-10 12:57 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 12:44
識佢到依家四年幾,佢只係哄兩次,之後沒了,一直只係我開聲先,昨晚係line嘈完,“佢話我咁樣,只會更加不 ...

不愛就不愛, 誰希干他呀!

活得有點尊嚴吧 jm


琥珀宮

積分: 152982


27#
發表於 17-7-10 13:36 |只看該作者
仲同佢生bb?未生都咁,生咗有排你受,唔好為咗生而生,諗清楚適唔適合,唔係只苦了自己,所以有時話老人家食鹽多過後生食米,睇人睇事會準d


男爵府

積分: 5408


28#
發表於 17-7-10 13:37 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

一年就相處唔到,以後日子點挨,勸你霖清楚以後條路點行


大宅

積分: 1058


29#
發表於 17-7-10 13:58 |只看該作者

回覆樓主

哇~衰到甘
趁未生快離開啦


大宅

積分: 1960


30#
發表於 17-7-10 14:29 |只看該作者
佢根本睇穿你弱點,知道你會唔捨得離開~ 其實你諗真d,係你一向都係心軟既人,並唔係因為佢~ 佢值得你愛咩?

你今日離開返父母身邊,你話驚父母擔心~ 你父母做左咁多年人,又了解你,從你眼神、一舉一動都會略知一二,佢地仲擔心呀~ 你返去反而放心~

行錯唔緊要,唔好同一條路再行錯就得啦~

生BB,千其唔好!你老公唔會因為有個小朋友而改變架~ 只會更加睇死你離唔開~


洋房

積分: 95


31#
發表於 17-7-10 16:04 |只看該作者

回覆樓主

襯未有小朋友,自己好考慮清楚繼唔繼續落去啦。


大宅

積分: 2300


32#
發表於 17-7-10 16:29 |只看該作者

回覆樓主

除非佢改,如果唔係睇唔到會有將來。我真心唔明,似乎好多女人都有呢個問題,其實當日個男人已經係咁性格,仲嫁,仲諗住生仔?

不過事到如今講返轉頭無謂,不如妳好好同佢傾下睇下佢有冇得救,如果冇,妳真係要考慮自己可以頂幾耐,同埋係咪仲生小朋友累埋佢地。


別墅

積分: 922


33#
發表於 17-7-10 16:36 |只看該作者
本帖最後由 mandylolo 於 17-7-10 16:36 編輯

jm, 佢有父母, 你都一樣有, 佢根本唔識珍惜你, 你何苦要令自己一直難受呢!


伯爵府

積分: 19809


34#
發表於 17-7-10 16:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 馬明嫂 於 17-7-10 16:45 編輯

決定離唔離婚
當時我問自己
如果我繼續同佢一齊 死前會唔會後悔
為左父母?定為自己

一路唔開心 仲有幾十年要過 點頂?

最後決定離婚

現在搵到一個錫自己 尊重自己既人
回頭看 好在早走


別墅

積分: 851


35#
發表於 17-7-10 17:04 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

覺得你似工人多d


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


36#
發表於 17-7-10 17:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-10 12:53
千祈千祈千祈唔好生 b .

同意


珍珠宮

積分: 32676


37#
發表於 17-7-10 18:25 |只看該作者

回覆樓主:

離開啦
點捱
做乜要辛苦自己


男爵府

積分: 7759

畀面勳章


38#
發表於 17-7-10 18:40 |只看該作者

回覆樓主

早走早著,宜家冇bb, 兩袖清風,拍拍屎忽走得。
千祈唔好有左,有左仲難分開。


男爵府

積分: 8503


39#
發表於 17-7-10 19:40 |只看該作者

回覆樓主

你值得更好嘅。放生自己,走啦。


侯爵府

積分: 24385


40#
發表於 17-7-10 22:33 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

如果我係你,唔會忍,男人就是賤骨頭,千萬唔好太遷就佢,佢才珍惜,佢再唔改,你就放手

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo